Home
Vrienden van Toon

Poll: Wij willen ons ingeschatte jaarverbruik weer zien op Toon

mAiden Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten mAiden heeft ontvangen van andere leden.

500 gigawatt
Reacties: 1809
Verkenner

Verkenner

Co-creatie

Co-creatie

Klant aan huis

Klant aan huis

Toon-expert

Toon-expert

9 februari 2017, 08:42

Sinds de nieuwe update van Toon (te wetende: 3.7.x), zijn wij onze jaarverbruik kwijt (het bekende Itje als je bij inschatting ging kijken) .. Wil zeggen dit is niet meer inzichtelijk voor ons Toon-gebruikers..

Persoonlijk vind ik dit een schandelijke zaak.. Deze jaarverbruiken inzien is essentieel ter controle of alles goed is verstuurd naar Toon..

Jaarverbruik weer inzichtelijk maken op Toon

Toon® SW: 3.7.9 ~ Nefit OT ~ Toon® Innovator ~ 7 Slimme Stekkers ~ Domoticz: V3.7398 ~ Windows 10 PRO Insider Preview: 16199
Toon eerste bericht Verberg eerste bericht
Resultaten 101 tot en met 105 van 105
  • marcel1970

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten marcel1970 heeft ontvangen van andere leden.

1 gigawatt
    Reacties: 330
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Klant aan huis

Klant aan huis

17 mei 2017, 23:07

Bulldog wrote:

Ik trap hem weer even aan.... ik vind het wel erg lang duren voor een software update. :@

Ik heb een aantal pagina's terug al gezegd dat dit topic geen nut heeft. Eneco heeft zijn eigen agenda en wat de leden willen word de laatste 2 jaar weinig tot niets mee gedaan. Sorry dat ik het zo bot zeg, maar echt verspilde moeite dit topic :(
  • mAiden Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten mAiden heeft ontvangen van andere leden.

500 gigawatt
    Reacties: 1809
    Verkenner

Verkenner

Co-creatie

Co-creatie

Klant aan huis

Klant aan huis

Toon-expert

Toon-expert

17 mei 2017, 23:26

marcel1970 wrote:

Bulldog wrote:

Ik trap hem weer even aan.... ik vind het wel erg lang duren voor een software update. :@

Ik heb een aantal pagina's terug al gezegd dat dit topic geen nut heeft. Eneco heeft zijn eigen agenda en wat de leden willen word de laatste 2 jaar weinig tot niets mee gedaan. Sorry dat ik het zo bot zeg, maar echt verspilde moeite dit topic :(

Gewoon niet reageren als je die mening is aangedaan.
    Eerst volgende software update staat zoals de verwachting is, eind mei op de agenda.

Ik geloof dat dit zin heeft, gelukkig vele met mij.
    Toon® SW: 3.7.9 ~ Nefit OT ~ Toon® Innovator ~ 7 Slimme Stekkers ~ Domoticz: V3.7398 ~ Windows 10 PRO Insider Preview: 16199
  • Brandje

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Brandje heeft ontvangen van andere leden.

500 terawatt
    Reacties: 28453
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

17 mei 2017, 23:40

marcel1970 wrote:

Eneco heeft zijn eigen agenda en wat de leden willen wordt de laatste 2 jaar weinig tot niets mee gedaan. Sorry dat ik het zo bot zeg, maar echt verspilde moeite dit topic :(

Het weer opnieuw zichtbaar maken van het geschatte jaar overzicht (vandaar deze Poll) is een stokpaardje van mij.
    Als er 1 enorm kwaad is geweest op Eneco en uiteraard Quby over het klakkeloos verwijderen van het geschatte jaarverbruik in Toon ben ik het wel.

Zonder in detail te gaan kan ik je melden dat je er GEHEEL naast zit met je zeer algemene stelling: "er wordt niet naar de leden geluisterd"
    Dus dit door forumlid @mAiden gestarte topic is zeker GEEN verspilde moeite!

Als je dit topic en nog een ander topic inzake scenes goed gevolgd zou hebben, dan had je kunnen lezen dat er 3 leden zijn die zich enorm hebben ingezet om e.e.a vlot te trekken.

In de volgende update 4.2 (volgens een moderator) vermoedelijk eind mei 2017, zal het volgens mij nog niet aanwezig zijn, maar...........

Kijk dat je teleurgesteld bent, omdat je kennelijk niet gehoord wordt in een ander topic, wil niet zeggen dat er op ander gebied geen eer te behalen valt.

En misschien heb je de mogelijkheid om op 24 mei 2017 op de door Eneco georganiseerde ledenavond je te HQ R'dam te laten horen.
    Groet Ton; Toon® v.4.3.20; Toon® Veldtester & Innovator; PV1920W; Opwek p/j 1700kWh; 6 Sl. Stekkers scènes via Triggi; 4 Rookmelders; 12 Hue
  • marcel1970

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten marcel1970 heeft ontvangen van andere leden.

1 gigawatt
    Reacties: 330
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Klant aan huis

Klant aan huis

18 mei 2017, 00:52

Brandje wrote:

Zonder in detail te gaan kan ik je melden dat je er GEHEEL naast zit met je zeer algemene stelling: "er wordt niet naar de leden geluisterd"
    Dus dit door forumlid @mAiden gestarte topic is zeker GEEN verspilde moeite!

Als je dit topic en nog een ander topic inzake scenes goed gevolgd zou hebben, dan had je kunnen lezen dat er 3 leden zijn die zich enorm hebben ingezet om e.e.a vlot te trekken.

In de volgende update 4.2 (volgens een moderator) vermoedelijk eind mei 2017, zal het volgens mij nog niet aanwezig zijn, maar...........

Kijk dat je teleurgesteld bent, omdat je kennelijk niet gehoord wordt in een ander topic, wil niet zeggen dat er op ander gebied geen eer te behalen valt.

En misschien heb je de mogelijkheid om op 24 mei 2017 op de door Eneco georganiseerde ledenavond je te HQ R'dam te laten horen.

Gezien u in elk topic wel vooraan staat met reageren zal u ook zien dat véél topics met klachten genegeerd worden door de moderators ;) daarbij maken veel leden de opmerking dat er weinig tot niets gecommuniceerd word door de moderators aangaande update's/problemen. Was dat ook zo 3 jaar geleden brandje? dacht het niet...

Eind Mei een update...maar? maar wat? kans groot dat je stokpaardje er weer niet bij zit en bij volgende release's ook niet want. Brandje, (escuse moi) je mag dan wel "heer en meester" spelen op dit board maar uiteindelijk maakt Eneco zijn eigen agenda en als jou stokpaardje daar niet in past heb je pech.

Wat betreft je opmerking over dat ik teleurgesteld word in een ander topic neem ik maar voor lief van je, want dat gaat niet om teleurstelling maar om feiten dat Eneco mij als simpel klant met een toon met een probleem laat zitten en de moeite niet neemt om er op te reageren omdat ze de oplossing niet kunnen bieden, dat vind ik zwak snap je. Maar goed Brandje, we lopen niet allemaal zoals u braaf en zonder comments achter Eneco aan en maak gewoon mij statement, en dat recht neem ik net als een ieder ander hier.

Wat betreft 24 Mei, nee sorry geen behoefte aan.

Gr Marcel
  • Brandje

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Brandje heeft ontvangen van andere leden.

500 terawatt
    Reacties: 28453
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

18 mei 2017, 11:35

[quote=marcel1970]
    Brandje wrote:

Eind Mei een update...maar? maar wat? kans groot dat je stokpaardje er weer niet bij zit en bij volgende release's ook niet want. Brandje, (escuse moi) je mag dan wel "heer en meester" spelen op dit board maar uiteindelijk maakt Eneco zijn eigen agenda en als jou stokpaardje daar niet in past heb je pech.

Het onderwerp in dit topic is "weergave geschatte jaarverbruik"
    Wat je er verder allemaal bijsleept is niet ter zake doende en beschouw ik maar als gefrustreerd afreageren.

Jouw stelling is dat Eneco niet luistert naar voorstellen en ideeën van leden; ik denk dat op dit onderwerp in dit topic je er toch totaal naast zit. Als veldtester weet ik inmiddels meer hoe er met mijn stokpaardje wordt omgegaan.

Kennelijk ben je niet op de hoogte wat in de door mij genoemde topic's zich heeft afgespeeld.

En inderdaad in de volgende update zit het geschatte jaarverbruik nog niet in.

Maar Eneco/Quby heeft inmiddels begrepen/aangegeven dat vele leden dit terug willen hebben; er wordt dus kennelijk WEL geluisterd naar de leden.............
    Groet Ton; Toon® v.4.3.20; Toon® Veldtester & Innovator; PV1920W; Opwek p/j 1700kWh; 6 Sl. Stekkers scènes via Triggi; 4 Rookmelders; 12 Hue

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Vrienden van Toon