beantwoord

Zijn er wellicht problemen met de update 4.8 voor Toon

Toon eerste bericht

77 Reacties

Reputatie 7
Badge +7
MSXGames wrote:

mAiden wrote:

MSXGames wrote:

mAiden wrote:

MSXGames wrote:

Enige wat ik nog steeds mis, is dat Toon nog steeds geen Z-Wave Plus stekkers kan uitlezen wat het verbruik is (let op, is geen Fibaro).
Op domoticz heb ik verder geen problemen en die lezen de waardes goed uit.

Groeten
MSXGames

Ik ben heel benieuwd welke z-Wave stekkers je bedoeld? Heb ze hier ook niet van Fibaro, maar ze laten wel het verbruik zien op Toon. ;)

@mAiden, ik heb een Neo Coolcam Z-Wave plus europe stekker.
Die kan uitgelezen worden met domoticz, alleen niet met Toon.
Nog excuses voor de late reactie

Groeten

Geef niks. Ik heb geduld, andere dingen lopen ook gewoon door hé. Hoef je niet schuldig om te voelen.

Ik heb hier aardig wat Everspring slimme stekkers, deze geven keurig het verbruik door aan Toon, deze zijn inderdaad ook zWave-Plus.

Deze jongens zijn dat:

Niet te verwarren met de reapeters die Eneco uitgeef, deze geven inderdaad geen verbruik door. En dat zijn andere types.

Hier is een plaatje van de stekker, misschien dat Toon geüpdatet kan worden hiervoor ?
Leuke stekkers voor niet al teveel geld, misschien niet zo fancy als de fibaro, maar hij functioneert goed en hoevaak kijk je nou naar een stekker ?

Heey @MSXGames,

Deze stekkers heb ik vaker voorbij zien komen, verkopen ze ook in China.
Ik wou ze toen ook halen, maar ben toen toch maar voor de Everspring gegaan.
Reputatie 1
Badge
Baanhoek wrote:

Hier ook opeens (enkele dagen na de update) telkens de WiFi-verbinding of de verbinding met het Service Centre verbroken. De signaalsterkte is volle schaal, terwijl op de telefoons of tablets er wel een super strakke snelle WiFi-verbinding aanwezig is.
Opgelost door de Toon bedraad met het thuisnetwerk te verbinden (jammer dat er nu een kabeltje in het zicht hangt), met het resultaat een constante verbinding tussen de Toon en het Service Centre.

Maar hoe geef je Toon een vaste verbinding dan, hoe is dat te realiseren? Als is het maar tijdelijk tot het probleem D03 is opgelost?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen