Zijn er foto's van Toon 2?

Toon eerste bericht

58 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Oke dus alle gegevens van opbrengst en verbruik ben ik kwijt?
Dat is vervelend.
Hopelijk blijft mijn toon het dan nog lang doen.
Reputatie 1
Badge +1
Ook ik loop nog met wat vragen rond betreffende Toon2, heb onlangs Zon-Op-Toon laten installeren en tijdens dit gebeuren de monteur gevraagd of hij de Toon2 bij zich had, dit werd bevestigend beantwoord.
Echter merkte ik dat hij haast had en bij mijn vraag of het mogenlijk was deze nieuwe Toon2 te plaatsenn werd gezegd dat, wanneer er geen gebreken zijn met de oude Toon, deze je nooit moet verwisselen.
Dit vind ik een vreemd argument, dan had ik nu waarschijnlijk nog een DX264 PC gehad. 🤔
Dus ik mijn vraag, wanneer kan ik in aanmerking komen om de Toon2 bij mij te laten monteren? Of zelf dit te doen? Zelf kopen vind ik te gek.
Reputatie 6
Badge +4
Je bent bij het wisselen sowieso al je historische gegevens kwijt.

Ja hij is sneller, heeft meer geheugen etc.

Op dit moment zitten er niet zoveel voordelen aan. Maar misschien in de toekomst wel.
Reputatie 6
Badge +4
En om in aanmerking te komen....
Een nieuw energie contract is je optie.
Reputatie 1
Badge +1
Hm, dat vind ik wel een vreemde manier om iemand voor zich te winnen. 😒
Reputatie 6
Badge +2
Zal ook voornamelijk een automatische verloop worden en niet perse een push om de toon2's te plaatsen.
Op de paar fanatiekelingen na die perse een toon2 willen (die hebben hem inmiddels al) zal meer dan 90% het echt geen drol uitmaken.
Reputatie 6
Iemand enig idee wat de laatste tien posts in dit draadje met foto's te maken hebben?
Reputatie 5
@Allen

Mag ik jullie verzoeken het topic schoon te houden en andree vragen over Toon te posten in bestaande topics hierover of een nieuwe aan te maken? 😉

Alvast bedankt.

Groet,
Glenn

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen