Zijn er foto's van Toon 2?

Reputatie 6
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • 334 reacties
Even weer on topic:

Waar blijven de foto's, heren eerste testers?

58 Reacties

Reputatie 6
Badge +4

Met wat extra info 😉
Badge
Heb hem sinds gisteren aan de muur hangen, omdat na installatie van zon op toon door de monteur de oude niet meer wilde werken, liep vast ook na volledige reset etc etc, dus top service heeft hij deze gemonteerd en toen ging de installatie die al 40 min duurder in 5 min.

Ding is inderdaad mega snel en duidelijk en helder, verwacht na het zien van de sheet foto dat er meer opties die er in zitten zoals vocht meting, geluid etc nog vrij worden gegeven !!.

Tot nu toe zeer tevreden over het product
Reputatie 6
Badge +4
Geluk bij een ongeluk!!
En zit inderdaad onder de motorkap nog wat hardware die de Toon meer toekomstproef te maken. Gisteren bij @Eneco leuke ideeën gehoord die ze snel zullen delen.
Reputatie 6
Badge
@Fastpeter

Mooi om te lezen dat de nieuwe Toon oplossing heeft geboden voor het defect van de oude en de nieuwe Toon je ook pleziert.
Ik hoop dat de nieuwe Toon net zo snel is als je gebruikersnaam 😉, super!

Groet, Urgel
Inderdaad daar waar lopende zaken op de oude Toon®️ zoveel mogelijk door gaan, kunnen ze nu op Toon2 geheel los gaan met nieuwigheden.
Dat kan voor de nieuwe Toon®️ een grotere aantrekkingskracht worden.
Ton van Rijn wrote:

Met wat extra info ;)

Ziet er goed uit, maar wacht nog heel even met lid worden bij Eneco, want ben er toch niet helemaal gerust op dat de nieuwe Toon bij een nieuw abonnement nu al uitgeleverd wordt.
Reputatie 2
Badge +1
Ik ben ook wel benieuwd wanneer bestaande klanten een schrijven krijgen om over stappen naar de toon 2
Bram wrote:

Ik ben ook wel benieuwd wanneer bestaande klanten een schrijven krijgen om over stappen naar de toon 2

Wat bedoel je hiermee.??
Darksens wrote:

Ton van Rijn wrote:

Met wat extra info ;)

Ziet er goed uit, maar wacht nog heel even met lid worden bij Eneco, want ben er toch niet helemaal gerust op dat de nieuwe Toon bij een nieuw abonnement nu al uitgeleverd wordt.

Jazeker. Bij elk nieuw abbonement komt zeker weten de nieuwe Toon. Dat is ons toegezegd. Simpelweg, de voorraad is op bij de monteurs. Alleen bij de derde-partijn (coolblue etc) liggen nog oude toons. Zo zijn er dus ook al 1500 nieuwe toons draaiende.
Darksens wrote:

Ton van Rijn wrote:

Met wat extra info ;)

Hoi @Darksens
Waarop baseer je dat?
Op de presenteersavond in Rdam vorige week is medegedeeld dat juist nieuwe klanten een Toon2 krijgen. Er zijn inmiddels al 1500 Toon2 geplaatst.
Dus wat let je....?
Bram wrote:

Hoi Bram,@Bram

Over aanschrijven bestaande klanten is niets gemeld op de avond vorige week dat Toon2 werd gepresenteerd.
Wel zal op zeer korte termijn de Eneco site aangepast worden, waar alle info terug te vinden moet zijn.
Verder zou ik de nieuwsbrieven in de gaten houden. Ik verwacht dat daar ook aankondigingen en verwijzingen in komen te staan.
Badge
Brandje wrote:

Bram wrote:

Hoi Bram,@Bram

Over een schrijven naar klanten is niets gemeld op de avond vorige week dat Toon2 werd gepresenteerd.
Wel zal op zeer korte termijn de Eneco site aangepast worden, waar alle info terug te vinden moet zijn.
Verder zou ik de nieuwsbrieven in de gaten houden. Ik verwacht dat daar ook aankondigingen en verwijzingen in komen te staan.

Badge
Hazet wrote:

Brandje wrote:

Bram wrote:

Hoi Bram,@Bram

Over een schrijven naar klanten is niets gemeld op de avond vorige week dat Toon2 werd gepresenteerd.

Ik vind dat Eneco best haar trouwe klanten op enigerlei wijze had mogen informeren rond de ontwikkelingen van de nieuwe Toon.
Het is dat ik regelmatig dit forum raadpleeg, zo hoor je nog eens wat..
Klopt Hans!
Dat waren de geluiden ook op die avond.
De presentatie had best wat breeder gekund.
Dat wordt dus over enkele weken alsnog gedaan.

Vorige week tijdens de presentatie op het forum vanuit HQ Eneco te Rdam, merkte je dan ook dat er wat vaste forumleden vragen stelden en daar bleef het bij.
Een “stormloop” met vragen bleef dan ook uit.
Reputatie 2
Badge +1
Ikbenmallehenkieniet wrote:

Bram wrote:

Wat bedoel je hiermee.??

Dat klanten met een aanbieding een toon 2 kunnen kopen
thehognl wrote:

Darksens wrote:

Ton van Rijn wrote:

Met wat extra info ;)

Jazeker. Bij elk nieuw abbonement komt zeker weten de nieuwe Toon. Dat is ons toegezegd. Simpelweg, de voorraad is op bij de monteurs. Alleen bij de derde-partijn (coolblue etc) liggen nog oude toons. Zo zijn er dus ook al 1500 nieuwe toons draaiende.

Vanmorgen ook deze Toon geïnstalleerd gekregen, ik kan dus bevestigen dat hij nu wel wordt opgehangen.
Reputatie 6
Bram wrote:

Hi @Bram
Er komt een vervangingsaanbod, verwacht in Q3. We weten nog niet helemaal hoe deze er uit gaat zien.

@YdieresiS Veel plezier met je Toon!

@Hazet Hier zijn we er altijd als eerste bij 😉

@Brandje @Ton van Rijn Bedankt voor antwoorden op iedereen!

Groet Vinny
Reputatie 7
Badge +2
Eneco wil eigenlijk niet praten over Toon 1 of Toon 2, het is gewoon Toon. Marketing technisch gaan ze er geen onderscheid tussen maken. Door verdere technische optimalisatie (veel beter geheugengebruik) van de software zal ook de oude Toon nog een tijd van nieuwe functionaliteit kunnen worden voorzien voor zover die niet afhankelijk is van de nieuwe hardware sensors.
De vraag is of er werkelijk een upgrade programma komt vanuit Eneco of dat je gewoon een nieuwe kan krijgen bij contactverlenging. Het nieuwe model is sneller en prettiger in gebruik maar geen grote investering waard als je tevreden bent met je huidige Toon in mijn optiek.
Reputatie 1
Badge
Bij ons is een kleine 2 welen geleden een toon op 18 mei gehangen, maar wij hebben de oude hangen volgens mij, hoe herken ik de nieuwe toon precies?
De hangt er:
Reputatie 6
Badge +4
Da's de nieuwe!
Reputatie 6
Badge +4
Te herkennen aan de vorm vooral!
Reputatie 1
Badge
Super!
Moet nu nog wel gaan uitbreiden met slimme stekkers enzo, want heb wel een homey maar die koppelt niet lekker, dus moet maar eens het een en ander gaan bestellen denk ik
Reputatie 6
Badge +4
Jammer dat die niet lekker koppelt.. Heb zelf een Hc2 maar die is al helemaal niet te koppelen.
Ben me juist aan het orienteren voor een Homey.
Reputatie 1
Badge
Ik wil dit topic niet vervuilen met teveel over andere onderwerpen, maar een homey is zeker aan te raden!
Nu alleen nog hopen op een goed werkende koppeling met toon en olisto ??
Reputatie 6
Roy wrote:

Bij ons is een kleine 2 welen geleden een toon op 18 mei gehangen, maar wij hebben de oude hangen volgens mij, hoe herken ik de nieuwe toon precies?
De hangt er:

Als die er "Retro" uit ziet, dan is die gloednieuw 😉

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen