Weekprogramma niet meer te bewerken in de app | Eneco Community
vraag

Weekprogramma niet meer te bewerken in de app

Sinds kort (een week ofzo) probeer ik om in de app (de gewone) mijn weekprogramma te bewerken. De app crasht dan gelijk (sluit).
Nu net de nieuwe app geïnstalleerd en daar heb je niet eens de mogelijkheid om je programma te bewerken....
Das nie handig Eneco!

8 Reacties

Dat laatste klopt. Die nieuwe hybride App is pas in ontwikkeling. Die mogelijkheid komt pas over enkele weken.

Op de oude App zou het wel mogelijk moeten zijn.
Heb je de App al eens verwijderd en opnieuw gedownload en opnieuw geïnstalleerd?
Ja, dt heb ik gedaan en het werkt helaas nog steeds niet 😞
Reputatie 5
Badge +3
Beste V.M. Poortenberg,
Heb je dit ook met de oude app geprobeerd (het verwijderen en opnieuw installeren)?
Reputatie 1
Badge
Bij mij werkt de app wel op de iOS iPhone wat weekprogramma te bewerken betreft maar op mijn Android telefoon crasht de app als ik het week programma wil bewerken. Dit is sinds de update van eergisteren voor Android telefoon. Voor de update werkte het prima.
De iPhone app heeft nog geen update gehad. Ik ga het ook niet updaten zolang de app crasht op Android telefoon.
Hoop dat er snel wat aan gedaan wordt. Dit aan om de oude app.
Ook op de Ipad/iphone kun je het week programma qua periode niet aanpassen, je kunt wel tijdblokken verwijderen. lastig hoor. Ik zou een app pas uitbrengen als ie ook werkt, maar ja ik ben dan ook niet hoog opgeleid😀. Het nieuwe uiterlijk vindt ik er wel goed uitzien.
Ook op de Ipad/iphone kun je het week programma qua periode niet aanpassen, je kunt wel tijdblokken verwijderen. lastig hoor. Ik zou een app pas uitbrengen als ie ook werkt, maar ja ik ben dan ook niet hoog opgeleid😀. Het nieuwe uiterlijk vindt ik er wel goed uitzien.

Misschien moet je dan ook de info lezen die bij deze nieuwe hybride App staat als je ‘m download.
Dat heeft verder niets met opleiding te maken???

Overigens kan je beter reageren in het nieuwe forum inzake deze App:

http://forum.toon.nl

Dat ben/wordt je nog beter geïnformeerd.

Ook op de Ipad/iphone kun je het week programma qua periode niet aanpassen, je kunt wel tijdblokken verwijderen. lastig hoor. Ik zou een app pas uitbrengen als ie ook werkt, maar ja ik ben dan ook niet hoog opgeleid😀. Het nieuwe uiterlijk vindt ik er wel goed uitzien.Misschien moet je dan ook de info lezen die bij deze nieuwe hybride App staat als je ‘m download.
Dat heeft verder niets met opleiding te maken???

Overigens kan je beter reageren in het nieuwe forum inzake deze App:

http://forum.toon.nl

Dat ben/wordt je nog beter geïnformeerd.

Oke Brandje, ik heb het inderdaad gelezen, maar toch vind ik wel dat alle onderdelen in een app moeten functioneren of dat de niet werkende delen uit moeten blijven. Men ziet wel er is een nieuwe app cq update maar men leest de tekst niet meer. Dat van opleiding was een geintje, voor ieder die zich daaraan stoor ...sorry. voortaan zal ik naar het andere forum gaan.
Hoi Hubble,

Dat andere forum daar is mbt de nieuwe App meer info te vinden.
En ook meer uitleg waarom de App niet af is en in feite een test App is en dus in ontwikkeling.
Dat geintje begreep ik wel hoor; vandaar dat ik er ff op reageerde.

We zien elkaar daar gewoon.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen