Wat is nu de nieuwste software? Versienummers en datums mij niet duidelijk. | Eneco Community
vraag

Wat is nu de nieuwste software? Versienummers en datums mij niet duidelijk.

• 8 april 2018
  • 2 reacties
  • 395 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 165 reacties
Mij is niet helemaal duidelikk wat de nieuwste software is. Ik las de aankondiging van 4.9 en zelf heb ik 4.13.7 . Ik dacht dus dat ik flink verouderde software had, maar dat lijkt dan weer niet zo te zijn, alhoewel ik dat niet zeker weet.

Hoe zt het nu met de nummering?

Zou het niet handig zijn als ergens de update geschiedenis staat met datum en release notes?

Nu is het voor mij nogal zoeken, of kijk ik niet goed?

Gr
Raymond

2 Reacties

Hoi @RayDelft

De laatste sw versie voor toon is op dit moment 4.13.7

Er wordt gekeken om bij komende updates een betere aankondiging te geven, alsmede ook de vernieuwingen

Via de helpfunctie op de toon site kun je eveneens altijd de laatste sw versie terugvinden
Mij is niet helemaal duidelikk wat de nieuwste software is. Ik las de aankondiging van 4.9 en zelf heb ik 4.13.7 . Ik dacht dus dat ik flink verouderde software had, maar dat lijkt dan weer niet zo te zijn, alhoewel ik dat niet zeker weet.

Hoe zt het nu met de nummering?

Zou het niet handig zijn als ergens de update geschiedenis staat met datum en release notes?

Nu is het voor mij nogal zoeken, of kijk ik niet goed?

Gr
Raymond

@RayDelft
Hoi Raymond,

In het openingsbericht van sw versie 4.13.7 vind je de verwijzing naar alle versies bij elkaar en de release-notes incl. de datums.
Dat moet het toch duidelijker maken.
En 4.9 moet je dus eigenlijk lezen als 4.09; anders had er 4.90 gestaan?

Hier is de link:

https://www.toon.nl/service/faq/software/wat-is-de-laatste-software-update-van-toon/

Reageer