Wanneer wordt versie 4.3 uitgerold? | Eneco Community
beantwoord

Wanneer wordt versie 4.3 uitgerold?

• Anonymous
  • 0 reacties
Is er al bekend wanneer deze versie als opvolger voor versie 3,7,9 wordt uitgerold?
icon

Beste antwoord door MarcoG 13 juni 2017, 11:22

Overigens @Marco, jij eindigde je reactie met Folkert. Dat staat rood.
Heb ik het goed dat op deze wijze Folkert ook rechtstreeks een berichtje krijgt inzake jouw reactie?

Ja. Als je iemand tagt net een apenstaartje (@Brandje), dan krijg je -als het goed is- een mailtje waarin staat dat je genoemd bent op het Toon Forum. Ik heb dat nu ook bij jou gedaan, dus ik zou zeggen: check je mailbox! 😉
Bekijk origineel

51 Reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goed punt Ton.
Ik hoop toch stiekem dat hij vandaag ook word uitgerold..
Blijf er toch wel bij, geen mooier moment, dan nu met het nieuwe forum lancering! 😃
Reputatie 7
Badge +9
Op het gloednieuwe facebook pagina, vind je al wel een video volgens mij van de laatste ledenavond

https://www.facebook.com/ConnectwithToon_NL-267293140345550/
Reputatie 4
Badge +4
Is er al bekend wanneer deze versie als opvolger voor versie 3,7,9 wordt uitgerold?

Dag Ton,

Ja we zijn allemaal benieuwd wanneer er weer een update gaat komen!!!

ppj
Reputatie 5
Badge +3
Is bekend wat we van versie 4.3 kunnen verwachten?
Reputatie 4
Badge
Volgens mij beginnen we vandaag al met de uitrol richting alle klanten met Toon en die neemt in totaal twee weken in beslag. Kun jij dit bevestigen, @Folkert?
Oké, dan zal vanmiddag de uitrol vast een start nemen.
Even de reactie van Folkert afwachten.
Ik ben razend nieuwsgierig wat de forumleden van de stabiele en steeds goed blijvende reactiesnelheid van het diplay vinden.
Heb ik het goed dat op deze wijze Folkert ook rechtstreeks een berichtje krijgt inzake jouw reactie?
Reputatie 4
Badge

Ja. Als je iemand tagt net een apenstaartje (@Brandje), dan krijg je -als het goed is- een mailtje waarin staat dat je genoemd bent op het Toon Forum. Ik heb dat nu ook bij jou gedaan, dus ik zou zeggen: check je mailbox! 😉
Reputatie 7
Badge +9

Als iemand je "Tagt" zoals Marco nu Folkert heeft getagd, krijgen wij als user(s) daar een mail van, dat iemand je genoemd heeft in een bepaald onderwerp.. Zoals mij bevindingen zijn gaat dit vrij snel, dat je dat mailtje binnen heb..
Reputatie 7
Badge +9

Sorry voor me dubbele post, je was met net 1sec sneller voor, hahaha.
Reputatie 7
Badge +9
Volgens mij beginnen we vandaag al met de uitrol richting alle klanten met Toon en die neemt in totaal twee weken in beslag. Kun jij dit bevestigen, @Folkert?

Wahooeee !!! You make me happy, als dat zo is!!
Had mij gevoel toch wel gelijk, nieuwe update met de lancering van nieuwe forum..
Ik ben blij als die vandaag de deur uitgaat, zal mij bevindingen delen, zodra Toon geupdate is! 😃

Dus toch!
Bedankt voor je reactie.
Een handige mogelijkheid!
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

De update wordt vanmiddag uitgerold. We plaatsen een topic zodra de uitrol begonnen is maken we hier uiteraard een topic over aan.
Reputatie 4
Badge
Op het nieuwe serviceplatform kun je alvast lezen wat softwareversie 4.3 inhoudt: https://www.toon.nl/service/faq/software/software-update-43-wat-is-nieuw/
Tsjonge zeg door dat Taggen kan ik m'n mailbox bijna niet meer bijhouden......😀
Reputatie 7
Badge +9
@Allen

De update wordt vanmiddag uitgerold. We plaatsen een topic zodra de uitrol begonnen is.

Ik ga een feestje bouwen! Super..
Ik ben reuze benieuwd, hou Toon in de gaten. 😎
Reputatie 7
Badge +9

Hahahaha... Dat was voor mij ook de reden dat ik alles maar in groepen ging gooien, zodat ik geen 33 mails heb open staan ofzo hahaha..
@Allen

De update wordt vanmiddag uitgerold. We plaatsen een topic zodra de uitrol begonnen is.

Thanks voor de aankondiging Folkert!

Hahahaha... Dat was voor mij ook de reden dat ik alles maar in groepen ging gooien, zodat ik geen 33 mails heb open staan ofzo hahaha..

Dat doet Google mail uiteraard automatisch met de groep Forum, maar zelfs daar is het nu erg druk! Maar wel gezellig hoor!
Reputatie 7
Badge +9
@Folkert & @Marco,

Misschien dat jullie mij daar duidelijkheid over kunnen geven.. Op verschillende plaatjes op website van Toon, zie ik een Toon display met een compleet ander design als dat ik aan de muur heb..

Bijvoorbeeld:

Krijg Toon ook nog een nieuw jasje, met nieuw logotje?
Zoals op de afbeelding te zien is.
Hoi Ricardo,

Dit is bijna het juiste display, zoals de testers met 4.4.21 die nu hebben.
Alleen de grote vlam klopt niet, daar hoort het radiatortje te staan; dat merk je vanmiddag al met de nieuwe versie.
Reputatie 4
Badge
Dat hebben jullie goed gezien! Nieuw design en toon-logo staat op de planning voor software release 4.4 en die gaat vrij rap volgen op 4.3. Houd het Toon Forum dus in de gaten! 🎉

Houd het Toon Forum dus in de gaten! 🎉

We doen niet anders, ha ha👌
Reputatie 7
Badge +9
Dat hebben jullie goed gezien! Nieuw design en toon-logo staat op de planning voor software release 4.4 en die gaat vrij rap volgen op 4.3. Houd het Toon Forum dus in de gaten! 🎉

Vind design van 4.4 veel straker en mooier dan nu.. Ik kan niet wachten op 4.4!
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Ricardo,

Dit is bijna het juiste display, zoals de testers met 4.4.21 die nu hebben.
Alleen de grote vlam klopt niet, daar hoort het radiatortje te staan; dat merk je vanmiddag al met de nieuwe versie.

Kwam deze afbeeldingen al vaker tegen Ton.. Ergens bleef het me bij dat het wel eens nieuw design zou kunnen worden.. Gevoel toch wel gelijk, ziet er wel erg mooi en strak uit!

Reageer