Wanneer start de uitrol van versie 4.9? | Eneco Community
beantwoord

Wanneer start de uitrol van versie 4.9?

  • 31 oktober 2017
  • 57 reacties
  • 1100 Bekeken

Wanneer begint de uitrol van versie 4.9?
icon

Beste antwoord door DeniseMR 31 oktober 2017, 13:57

Dag @DM1,

We waren er nog niet aan toegekomen om op je bericht te reageren, dus bij deze! De uitrol van softwareversie 4.9 start in de loop van volgende week, mits er geen gekke dingen gebeuren in de tussentijd. Dit verwacht ik niet, dus nog even geduld totdat een moderator of Community manager de uitrol aankondigt. Wel leuk om te lezen dat jullie hier echt op zitten te wachten!

Groet, Denise
Bekijk origineel

57 Reacties

Badge +5
Waarom reageert niet de moderator hierop? Er wordt doorgaans goed geholpen door je Ton maar dit soort vragen vind ik bij de mod’s horen.
De abonnees zijn toch niet afhankelijk van jouw bevindingen lijkt me?
Daarbij is het een vast gegeven dat we moeten wachten maar weten niet hoelang ondanks eerdere “vage” berichten.
Ik vraag dit omdat er voor ons als klant massaal een prijsverhoging heeft plaats gevonden in de abonnement vanwege nieuwe functies per november morgen is het 1 november de verhoging is al geincasseerd maar wij klanten zien dus nog niets van de nieuwe functies. Alleen is de update 4.8 uitgebracht waarin werd gevraagd de ketelprofiel in te vullen. Dus nog niet de beoogde nieuwe functies per 1 november maar wel de extra abonnementskosten
Reputatie 7
Badge +5
Dag @DM1,

We waren er nog niet aan toegekomen om op je bericht te reageren, dus bij deze! De uitrol van softwareversie 4.9 start in de loop van volgende week, mits er geen gekke dingen gebeuren in de tussentijd. Dit verwacht ik niet, dus nog even geduld totdat een moderator of Community manager de uitrol aankondigt. Wel leuk om te lezen dat jullie hier echt op zitten te wachten!

Groet, Denise
Reputatie 7
Badge +6
@Allen,

Spijtig om te lezen dat er zo op elkaar wordt gereageerd. De sfeer moet en kan beter op de Community!
De off-topic reacties heb ik verwijderd. Hopelijk kunnen jullie erop letten dat elke reactie een bijdrage dient te leveren aan de eerste reactie van het topic.
Ok duidelijk. Ik mis in de forum wel vaak terugkoppelingen van de situaties zoals bij storingen en nu wanneer wij ongeveer de nieuwe functies kunnen verwachten. Ook met de bevroren app paar dagen zijn alle klanten in ontwetenheid wat er aan de hand is. Jullie doen goed werk, maar denk dat op gebied van klanten informeren nog winst valt te behalen.
Reputatie 6
Badge +2
DM1 helemaal met je eens !!
Reputatie 7
Badge +4
@Brandje werk jij bij Eneco?
Omdat per november nieuwe functies zouden komen vandaar
Ik geef ook alleen maar mijn visie mbt het veldtester zijn!
Ik verwacht dat een mod gewoon ook wel op deze reactie van DM1 zal reageren, die overigens nog jong is.
Wel weten we hier uit ervaring dat een exacte datum in de toekomst hier nooit gemeld wordt door een moderator.
Badge +5
Dag @DM1,

We waren er nog niet aan toegekomen om op je bericht te reageren, dus bij deze! De uitrol van softwareversie 4.9 start in de loop van volgende week, mits er geen gekke dingen gebeuren in de tussentijd. Dit verwacht ik niet, dus nog even geduld totdat een moderator of Community manager de uitrol aankondigt. Wel leuk om te lezen dat jullie hier echt op zitten te wachten!

Groet, Denise


Kijk @Denise dit is belangrijk, jouw feedback. ??
Dit bedoel ik @Brandje Ton.
Reputatie 7
Badge +9
Ok duidelijk. Ik mis in de forum wel vaak terugkoppelingen van de situaties zoals bij storingen en nu wanneer wij ongeveer de nieuwe functies kunnen verwachten. Ook met de bevroren app paar dagen zijn alle klanten in ontwetenheid wat er aan de hand is. Jullie doen goed werk, maar denk dat op gebied van klanten informeren nog winst valt te behalen.

IT is een wereld van prioteiten stellen. Klantgericht werken zit er wel in, maar storing oplossen gaat boven klanten informeren naar de status van hun storingsmelding. Daar gaat het uiteindelijk om, dat de storing word opgelost.
Reputatie 4
Badge +1

Daarbij is het een vast gegeven dat we moeten wachten maar weten niet hoelang ondanks eerdere “vage” berichten.

Ja dacht dat er heel wat zou gebeuren per 1 Oktober om de prijsverhoging te rechtvaardigen. Maar voorlopig komen we niet verder dan een CV ketel bekend maken.
Reputatie 4
Badge +3
Er komt nu een update binnen rollen bij mij .
ben benieuwd .

Is nu aan het installeren

Blijft een hele poos op 23 % hangen
Reputatie 4
Badge +3
Ik had ook nog geen update melding gehad hoor .

Was zelf elke keer bij instellingen aan het kijken of de update knop er al was .

De mods zijn vast aan het lunchen 😂
Reputatie 4
Badge +3
@mAiden

Hier inderdaad zelfde verhaal ook probleem met verbinding .
@mAiden

Hier inderdaad zelfde verhaal ook probleem met verbinding .


Dan is wachten op de server, totdat deze online komt.


Exact Ricardo!

Dus ze gaan vermoedelijk eerst de aankondiging doen met de release notes en dan gaat de “knop” om.
Ik dacht dat eerst dat je een probleem met je WiFI verbinding had.....


Als mij WiFi is, word ik gek Ton ?.
Gisteravond nieuwe router geïnstalleerd en geconfigureerd.

Hij deelt nu Class A IPs uit. Hoop hiermee ook van de WiFi problemen af te zijn.
Tot nu toe gaat perfect ?


Begrijpelijk!
Als je de update wel kon installeren en nu is er een verbindingsprobleem, dan kon het wel eens de CV-profiel server zijn, die ff niet on-line is.

Edit:

Net geprobeerd het profiel te wijzigen en dat lukte, dus bij mij is die server wel online.
Versie 4.8 is nog niet eens volledig uitgerold.
Versie 4.9 wordt nog door de veldtesters gestest.
Dus op je vraag is nog geen antwoord te geven.
Wat is de reden van je vraag trouwens?
Omdat per november nieuwe functies zouden komen vandaar

Oké, helaas nog even wachten dus!
Verspill app cv monitoring en de nieuwe voorschot en tussenstand dit alles zou in oktober november in werking zijn na mijn weten en daarom betalen wij ook al de verhoogde abonnementskosten die al zijn geincasseerd maar toon 4.8 heeft niks meer dan een iets andere look vind ik
Reputatie 7
Badge +6
@DM1,

De extra functies worden iets meer toegelicht op onze website. We zijn nog niet klaar met het uitrollen van de nieuwe diensten, waardoor het nog met smart wachten is! Hopelijk vind je de €1 prijsverhoging binnenkort wel waar voor je geld. 🙂
Reputatie 6
Badge +2
het duurtnu wel erg lang voordat versie 4.9 wordt uitgerold
is er een iemand die daar uitleg van kan geven van ENECO!!!!

wij wel extra betalen maar updates hou maar !!!
ja zo kan ik ook lekker geld verdienen
Zelfs zonder extra te betalen krijg je ook updates hoor!
Dus daar zit ‘t ‘m niet in.
Er komt nu een update binnen rollen bij mij .
ben benieuwd .

Is nu aan het installeren


Goed zo Pieter!
Dat was de planning ook.
Als ie wat langer blijft hangen, dan is dat geen reden tot verontrusting. Komt goed.
Toch wel 4.9 hè?
Reputatie 4
Badge +3
Hij is bijna geinstalleerd dus kan het zo zien welke versie er staat
Ik begrijp het!
Ik hoor graag van je.
Jammer dat een mod nog geen release notes heeft geplaatst.

Reageer