Wanneer start de uitrol van versie 4.9? | Eneco Community
beantwoord

Wanneer start de uitrol van versie 4.9?


Wanneer begint de uitrol van versie 4.9?
icon

Beste antwoord door DeniseMR 31 oktober 2017, 13:57

Dag @DM1,

We waren er nog niet aan toegekomen om op je bericht te reageren, dus bij deze! De uitrol van softwareversie 4.9 start in de loop van volgende week, mits er geen gekke dingen gebeuren in de tussentijd. Dit verwacht ik niet, dus nog even geduld totdat een moderator of Community manager de uitrol aankondigt. Wel leuk om te lezen dat jullie hier echt op zitten te wachten!

Groet, Denise

Bekijk origineel

57 Reacties

Versie 4.8 is nog niet eens volledig uitgerold.
Versie 4.9 wordt nog door de veldtesters gestest.
Dus op je vraag is nog geen antwoord te geven.
Wat is de reden van je vraag trouwens?
Omdat per november nieuwe functies zouden komen vandaar
DM1 wrote:

Omdat per november nieuwe functies zouden komen vandaar



Oké, helaas nog even wachten dus!
Badge +5
Waarom reageert niet de moderator hierop? Er wordt doorgaans goed geholpen door je Ton maar dit soort vragen vind ik bij de mod’s horen.
De abonnees zijn toch niet afhankelijk van jouw bevindingen lijkt me?
Daarbij is het een vast gegeven dat we moeten wachten maar weten niet hoelang ondanks eerdere “vage” berichten.
Ik geef ook alleen maar mijn visie mbt het veldtester zijn!
Ik verwacht dat een mod gewoon ook wel op deze reactie van DM1 zal reageren, die overigens nog jong is.
Wel weten we hier uit ervaring dat een exacte datum in de toekomst hier nooit gemeld wordt door een moderator.
Ik vraag dit omdat er voor ons als klant massaal een prijsverhoging heeft plaats gevonden in de abonnement vanwege nieuwe functies per november morgen is het 1 november de verhoging is al geincasseerd maar wij klanten zien dus nog niets van de nieuwe functies. Alleen is de update 4.8 uitgebracht waarin werd gevraagd de ketelprofiel in te vullen. Dus nog niet de beoogde nieuwe functies per 1 november maar wel de extra abonnementskosten
Badge +5
Dat geloof ik wel, het valt op dat er erg veel off topic toegevoegd wordt en daarbij steeds een iemand daar herhalend iets aan toe moet voegen waardoor het topic vervuild en het antwoord kennelijk voor waar moet worden aangenomen. Dat is niet het geval Ton.
Dat is sinds dit jaar zeker het geval ondanks dat deze iemand heel nuttige bijdrage levert maar ook heeeel veel jou herhaald, liked om kennelijk in de gunst te komen bij jou en webcare.
Bizar die streberij.
Er komen steeds minder bezoekers op het forum hierdoor en dat is al eerder aangehaald. Ook bij mij daalt de belangstelling door steeds off topic elkaar naar de mond te praten. Niet persoonlijk om aan te vallen maar een constatering.

Moderator, als het bericht niet bevalt schrap dan mijn relaas of reageer zodat het forum weer interessant wordt.
Dat is geheel duidelijk!
Overigens is het monitoren van je CV met het invullen met versie 4.8 al werkend.
Dat was de 1e aankondiging.

Dat wordt alleen nog maar verbeterd in 4.9
Het wachten is op de verspil App, die hier is aangekondigd.
Die zit niet in versie 4.9.
Die App cq update bestaande App staat los van de versie-update.
Reputatie 7
Badge +4
Dag @DM1,

We waren er nog niet aan toegekomen om op je bericht te reageren, dus bij deze! De uitrol van softwareversie 4.9 start in de loop van volgende week, mits er geen gekke dingen gebeuren in de tussentijd. Dit verwacht ik niet, dus nog even geduld totdat een moderator of Community manager de uitrol aankondigt. Wel leuk om te lezen dat jullie hier echt op zitten te wachten!

Groet, Denise
Hoi Denise,@Denise

Is het misschien zinvol dat je ook even nog reageert op zijn vraag inzake de aangekondige zaken mbt de €1 verhoging???
Verspill app cv monitoring en de nieuwe voorschot en tussenstand dit alles zou in oktober november in werking zijn na mijn weten en daarom betalen wij ook al de verhoogde abonnementskosten die al zijn geincasseerd maar toon 4.8 heeft niks meer dan een iets andere look vind ik
Ok duidelijk. Ik mis in de forum wel vaak terugkoppelingen van de situaties zoals bij storingen en nu wanneer wij ongeveer de nieuwe functies kunnen verwachten. Ook met de bevroren app paar dagen zijn alle klanten in ontwetenheid wat er aan de hand is. Jullie doen goed werk, maar denk dat op gebied van klanten informeren nog winst valt te behalen.
Badge +5
Denise wrote:

Dag @DM1,

We waren er nog niet aan toegekomen om op je bericht te reageren, dus bij deze! De uitrol van softwareversie 4.9 start in de loop van volgende week, mits er geen gekke dingen gebeuren in de tussentijd. Dit verwacht ik niet, dus nog even geduld totdat een moderator of Community manager de uitrol aankondigt. Wel leuk om te lezen dat jullie hier echt op zitten te wachten!

Groet, Denise



Kijk @Denise dit is belangrijk, jouw feedback. ??
Dit bedoel ik @Brandje Ton.
Ik snap wel wat jij bedoelt hoor Theo.
Nogmaals ik geef alleen mijn visie en een moderator weet echt wel wanneer er vanuit hun kant aanvullend gereageerd moet worden.
En je ziet dat gebeurt ook!
Niets aan de hand dus. Zou vervelend zijn als dit topic enige dagen oud zou zijn.

Maar open blijft de vraag, die de ts aanvullend stelde.
Daar komt geen antwoord op, helaas.......
Badge +5
Ton, ik weet dat jij me begrijpt maar feit blijft dat ik/we reactie van een mod willen. En daar wordt te weinig mee gedaan, niets ten nadele van jouw hulp. In heel veel gevallen maakt dat de ondersteuning van een mod overbodig maar niet voor dit soort gevoelige zaken.
Zonder de moraalridder uit te hangen wil ik daar aandacht voor.
Jij mag tov mij best de moraalridder uithangen, want wij kennen elkaar immers.
Overigens zie ik dat niet zo hoor; moraalridder bedoel ik uiteraard!

In m’n eerste reactie aan jou refereerde ik ook aan een aanvulling van een moderator.
Nou die kwam toch keurig EN gewoon op tijd.
Badge +5
Die reactie kwam inderdaad snel en dat moet ook.
We gaan weer verder Ton.
Badge +1
Yobotje wrote:

Waarom reageert niet de moderator hierop? Er wordt doorgaans goed geholpen door je Ton maar dit soort vragen vind ik bij de mod’s horen.
De abonnees zijn toch niet afhankelijk van jouw bevindingen lijkt me?
Daarbij is het een vast gegeven dat we moeten wachten maar weten niet hoelang ondanks eerdere “vage” berichten.



deze discussie is al eerder gevoerd, je krijgt het er niet uit want Brandje denkt echt serieus dat hij de moderator is, blijft stug volhouden dat voor een ketel toevoeging een versie wijziging nodig is terwijl dat totaal niet het geval is....kortom, de bekende betonnen plaat zucht😥
Reputatie 6
Badge +2
DM1 helemaal met je eens !!
Reputatie 7
Badge +8
DM1 wrote:

Ok duidelijk. Ik mis in de forum wel vaak terugkoppelingen van de situaties zoals bij storingen en nu wanneer wij ongeveer de nieuwe functies kunnen verwachten. Ook met de bevroren app paar dagen zijn alle klanten in ontwetenheid wat er aan de hand is. Jullie doen goed werk, maar denk dat op gebied van klanten informeren nog winst valt te behalen.



IT is een wereld van prioteiten stellen. Klantgericht werken zit er wel in, maar storing oplossen gaat boven klanten informeren naar de status van hun storingsmelding. Daar gaat het uiteindelijk om, dat de storing word opgelost.
Hoi Ricardo,

Eigenlijk bedoelt de ts 2 zaken.
Het gaande weg informeren tijdens een storing en nadere info inzake de nieuw beloofde functies.
Met name op zijn 2e punt heb ik hier in dit topic ook op gereageerd.
Toen Denise met het bericht van de uiteindelijke datum uitrol 4.9 kwam heb ik dan ook haar nog een berichtje gestuurd om daarop in te gaan.
Dat is waar DM1 uiteindelijk in 2e instantie omvraagt.
Helaas heeft Denise daar nou juist niet verder op gereageerd.?
Badge +5
mAiden wrote:

DM1 wrote:

Ok duidelijk. Ik mis in de forum wel vaak terugkoppelingen van de situaties zoals bij storingen en nu wanneer wij ongeveer de nieuwe functies kunnen verwachten. Ook met de bevroren app paar dagen zijn alle klanten in ontwetenheid wat er aan de hand is. Jullie doen goed werk, maar denk dat op gebied van klanten informeren nog winst valt te behalen.



IT is een wereld van prioteiten stellen. Klantgericht werken zit er wel in, maar storing oplossen gaat boven klanten informeren naar de status van hun storingsmelding. Daar gaat het uiteindelijk om, dat de storing word opgelost.



Kom je nu weer met je gezeur over prioriteiten, ga gauw stoppen om partij te kiezen voor Eneco of Quby of nog beter wordt moderator. Zoals Ton zegt, ga je mond spoellen joh.
En kom niet weer met je “ ik ben jou geen verantwoordingbschuldig” gezwam maar houdt het hier op dit forum nou eindelijk eens gezellig en on topic.

Moderator, doe eens iets aan dit partij kiezen, we hebben jullie nodig en niet een betweter of slijmer.
@mAiden Doe nou eens waar je wel goed in bent.
Reputatie 7
Badge +8
Brandje wrote:

Hoi Ricardo,

Eigenlijk bedoelt de ts 2 zaken.
Het gaande weg informeren tijdens een storing en nadere info inzake de nieuw beloofde functies.
Met name op zijn 2e punt heb ik hier in dit topic ook op gereageerd.
Toen Denise met het bericht van de uiteindelijke datum uitrol 4.9 kwam heb ik dan ook haar nog een berichtje gestuurd om daarop in te gaan.
Dat is waar DM1 uiteindelijk in 2e instantie omvraagt.
Helaas heeft Denise daar nou juist niet verder op gereageerd.?



Ja inderdaad Ton..
Je weet hoe het werkt. Uiteindelijk gaat het erom dat als er een storing is zoals de app laatste keer, dat het word opgelost.
Jazeker Ricardo, maar bij de ts in dit topic gaat het met name om het 2e punt, zoals ik het noemde, daar laat de moderatie een groot vraagteken vallen.
Vandaar mijn nadere vraag aan Denise.

Ik heb het gevoel dat men denkt: straks versie 4.9 en we hebben weer een uitbreiding van functies erbij.
Daar heb ik m'n visie als veldtester dus al over gegeven, maar ik wil het van een moderator horen, toch?
Reputatie 4
Badge +1
Heb sinds enkele weken een Toon.
Ben het eens met de opmerking van enkele mensen, dat wanneer een leek zoals ik overspoeld word door de mening van een persoon, die erg dominant aanwezig is.
Misselijk makend hoor, het is net of dit forum een uitlaat klep is van iemand die overal en iedereen overklast, zelfs als een moderator heeft gereageerd. Dan steeds weer het laatste woord.
Hopelijk veranderd dit, dit heb ik nog nooit ergens meegemaakt.
Als je iets vraagt omdat je zonnepanelen krijgt, weer een misselijk makend antwoord of je er wel het geld niet voor zou willen hebben.
Wanneer Eneco wil hebben dat de mensen hier met hun vragen terecht moeten kunnen, dan verander dit.
Je gaat op een gegeven moment denken waar ben ik terecht gekomen.
Hoop dat de betreffende persoon eens nadenkt over dit misselijk makend gedrag

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen