Wanneer komt er weer een nieuwe update? | Eneco Community
vraag

Wanneer komt er weer een nieuwe update?

Beste toon ontwikkelaars,

Wanneer komt er weer een update? Vind de snelheid best langzaam gaan moet ik zeggen.

Dit kan veel sneller en beter, Toon is er nu al zo lang en er is nog maar 1 hele update gekomen die nou niet echt veel verschil heeft gemaakt.

Als ik kijk naar me mediaplayer daar krijg ik bijna elke maand een update.

Gr Dennis

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

4 Reacties

Reputatie 3
Badge
Als je zoekt zal je vinden dat begin december de app en een update komt. 4 en 5 december zo even uit me hoofd. eerst de app en dan de update voor toon. hopelijk zullen ze direct voor iederen beschikbaar zijn.
Als je zoekt zal je vinden dat begin december de app en een update komt. 4 en 5 december zo even uit me hoofd. eerst de app en dan de update voor toon. hopelijk zullen ze direct voor iederen beschikbaar zijn.

Oh nee niet gezien! Staan ook zo veel topic's op de forum.

Maar dat is mooi om te horen Toppie!
Reputatie 3
Badge
Dus eerst de app waar je 24 uur naar mag gaan kijken 😉 en dan 24 uur later mag je er mee spelen 😉 ik kijk nu al in de app store of hij al te  vinden is. Zoekfunctue "toon, eneco"... apps moeten worden goedgekeurd dus verwacht dat deze inmiddels in ingediend is.
Nou ben benieuwd dan, Eindelijk de functie waar veel mensen toon voor gekocht hebben.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen