beantwoord

Vrienden Toon 2.0

Sinds ik de Toon 2.0 heb lukt het niet om vrienden toe te voegen! Na invullen van display code van de vriend krijg ik een fout melding en het zelfde als de vriend mijn code op de Toon bij hun invult. Met mijn vorige TOON lukte dit n.l. wel. Weet iemand misschien waar dat aan kan liggen?
icon

Beste antwoord door ChantalS 17 september 2018, 17:49

@Rivazo

Welkom op het forum!
Het is nog niet mogelijk om vrienden met Toon 2 toe te voegen op Toon. Dit hebben de softwareontwikkelaars in behandeling en zodra dit mogelijk is zal er een update komen.

Groeten Chantal

Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hebben jullie beide een Toon 2 ?

Ik heb zelf een Toon 2 en kan zonder problemen een Toon 1 toevoegen als vriend.
Het zou kunnen dat de Toon 2 display codes niet goed herkend worden door het systeem omdat een kompleet andere samenstelling hebben. Ze zijn veel groter en bestaan uit meer karakters.
Rivazo wrote:

Sinds ik de Toon 2.0 heb lukt het niet om vrienden toe te voegen! Na invullen van display code van de vriend krijg ik een fout melding en het zelfde als de vriend mijn code op de Toon bij hun invult. Met mijn vorige TOON lukte dit n.l. wel. Weet iemand misschien waar dat aan kan liggen?

Hoi Rivazo,
Ook de postcode ingevuld?
Hebben jullie beiden jullie profiel ingevuld?
Ten eerste beide bedankt voor het meedenken.

Wij hebben beide Toon 2 en postcode ook ingevoerd. Maar krijg een fout melding.

Ben nu op vakantie dus kan even niet sturen wat er precies staat.

Mvg
Nou dan komt het later wel weer!
Fijne vakantie.
Reputatie 6
Badge
@Rivazo

Welkom op het forum!
Het is nog niet mogelijk om vrienden met Toon 2 toe te voegen op Toon. Dit hebben de softwareontwikkelaars in behandeling en zodra dit mogelijk is zal er een update komen.

Groeten Chantal
Reputatie 5
Badge +2
🤓 Hee beste antwoord van mij....
Bedankt Chantal.

Ik ga het gelijk doorgeven. Hoeve niet meer verder te zoeken.

Mvg
Reputatie 5
Badge +2
ChantalS wrote:

@Rivazo

Welkom op het forum!

Groeten Chantal

Omdat er nu toch al behoorlijk wat Toontjes 2 in het veld actief zijn, zou het nu met de volgende update toch wel mogelijk moeten zijn om je als vriend toe te kunnen voegen met de nieuwe display code van de 2. Kunnen de moderators hier een antwoord op geven?
@Johnniekk

Helaas hebben we op je vraag, waarvan ik denk dat velen anderen dezelfde vraag hebben, nog geen antwoord. Wel heb ik deze vraag uitgezet in de hoop je snel van meer informatie te kunnen voorzien.

Groet, Urgel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen