Sticky

#vraagonsoverToon - Stel je vraag over de nieuwe Toon

Toon eerste bericht

238 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
mAiden wrote:

ghleusink wrote:

Zojuist toon2 geïnstalleerd. Best wel vooruitgang.
Masr mijn app zegt nu dat toon offline is. App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ook router opnieuw opgestart maar helpt niet. Iemand nog een oplossing?
MVG GH

Staat jou nieuwe Toon wel gekoppeld aan jou in de systemen van Eneco?

heb al pb gestuurd naar folkert. Had wel activatie code gekregen van hem. Ook kwam bij het installeren mijn adres en naam op het scherm.
Reputatie 2
Badge +2
Brandje wrote:

ghleusink wrote:

Masr mijn app zegt nu dat toon offline is. App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ook router opnieuw opgestart maar helpt niet. Iemand nog een oplossing?
MVG GH

Dit is van de week al eerder behandeld.
Na enige uren werkte de App alsnog.
De systemen moeten gewoon nog even bijgewerkt worden.
Ik ga er daarbij van uit dat op dit nieuwe displaynr ook een abo is afgesloten.

hoe kom ik hier achter Brandje. Had folkert gevraagd om mijn abo over te zetten naar mijn toon2.
ghleusink wrote:

Brandje wrote:

ghleusink wrote:

MVG GH

Dit is van de week al eerder behandeld.
Na enige uren werkte de App alsnog.
De systemen moeten gewoon nog even bijgewerkt worden.
Ik ga er daarbij van uit dat op dit nieuwe displaynr ook een abo is afgesloten.

hoe kom ik hier achter Brandje. Had folkert gevraagd om mijn abo over te zetten naar mijn toon2.

Perfect, uiterlijk morgen zal de App gewoon werken.
In het andere issue was na de nacht alles oke en werkend.

Komt goed dus!
@ghleusink

Tof om te lezen dat ook jij een nieuwe Toon aan de muur hebt hangen 🎊 .
Jammer dat de app aangeeft dat deze nu offline staat. Heb je Toon zelf ook al herstart? Dit is vaak de trigger om het te verhelpen.
Geen succes? Dan dien je, zoals @Brandje aangeeft, inderdaad even te wachten tot alles aan onze kant is bijgewerkt.

Groet, Urgel
Reputatie 2
Badge +2
Urgel wrote:

@ghleusink

Jammer dat de app aangeeft dat deze nu offline staat. Heb je Toon zelf ook al herstart? Dit is vaak de trigger om het te verhelpen.
Geen succes? Dan dien je, zoals @Brandje aangeeft, inderdaad even te wachten tot alles aan onze kant is bijgewerkt.

Groet, Urgel

net nog weer ff geprobeerd en hij werkt weer. Geduld is een schone zaak dus😄
@ghleusink

Super! Leuk dat je het even deelt. Geniet ervan 😄
Reputatie 2
Badge +2
Urgel wrote:

@ghleusink

Super! Leuk dat je het even deelt. Geniet ervan 😄

hoe zit het met statusverbruik. Werkt dit pas na een maand of kan dit gepusht worden?
@ghleusink

Hey GH

Tof dat jij de toon2 al hebt ik zie dat jij ongeveer even lang bij eneco zit als ik
1 hoe heb je dat gedaan om nu al een toon2 te bemachitigen? Ik wil ook wel graag.

Groet

Erik
@ghleusink

Goed dat je hiernaar vraagt. Toon heeft vanaf dag 1 van de maand registratie van verbruik nodig voor een goede weergave van Status Verbruik.
Doordat jij nu een ander scherm hebt, is het tot heden geregistreerde verbruik van deze maand onderbroken/ verloren gegaan.
Hierdoor zal Status Verbruik in jouw situatie in oktober weer actief zijn.
Reputatie 2
Badge +2
Erick12345678 wrote:

@ghleusink

Hey GH

Tof dat jij de toon2 al hebt ik zie dat jij ongeveer even lang bij eneco zit als ik
1 hoe heb je dat gedaan om nu al een toon2 te bemachitigen? Ik wil ook wel graag.

Groet

Erik

marktplaats. Nieuw in doos
Reputatie 2
Badge +2
ghleusink wrote:

Erick12345678 wrote:

@ghleusink

Hey GH

Groet

Erik

marktplaats. Nieuw in doos

heb je pb gestuurd
ghleusink wrote:

Urgel wrote:

@ghleusink

Groet, Urgel

net nog weer ff geprobeerd en hij werkt weer. Geduld is een schone zaak dus😄

Hoi @ghleusink
Zo zie je maar weer hoe simpel het soms is, maar idd geduld moet er altijd even zijn.

Erg veel plezier met je super snelle Toon2@
Brandje wrote:

Hoi @PieterZ,

Het gaat soms een beetje nukkig!
Heb je ze in de oude Toon®️ afgemeld?
Anders ze in de inleerstand zetten en opnieuw aanmelden op Toon2
Hoe?
Zie dit topic en reactie over de werkwijze:

https://forum.toon.nl/storingen-problemen-25/probleem-met-slimme-stekker-509#post6446

Ja zijn idd allemaal afgemeld voor dat de oude Toon van de muur ging de meeste zijn wel weer direct gekopeld . Ik ga het even proberen via de inleer proceduren. Bedankt alvast .

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen