Update Toon versie 2.2.0 | Eneco Community

Update Toon versie 2.2.0

Straks komt dus de update naar 2.2.0
Wie van de techneuten weet welke handelingen verricht moeten worden.
Toon is namelijk een maand geleden bij mij geplaatst en de monteur heeft voor mij de update naar 2.1.0 gedaan.
Ik heb dus geen ervaring......

Ik weet dat ik moet wachten op het ikoontje rechts boven in de hoek van het scherm van Toon.
Maar wat is dan de volgende handeling?
Moet ik ook nog resetten?

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

8 Reacties

Reputatie 2
Badge
Ton, zie pagina 72 van de Toon handleiding: http://thuis.eneco.nl/~/media/EOL/PDF/toon%20thermostaat%20support/HandleidingEnecoToonThermostaat.ashx

6.4 Software-updates
Er verschijnen regelmatig software-updates voor Toon. U krijgt daar automatisch een bericht van op Toon. U kunt vervolgens Toon zelf updaten door naar Systeem -> Software te gaan. Voor een goede werking van Toon en de diensten is het belangrijk om deze updates door te voeren. U bent hiervoor zelf verantwoordelijk
.

Daar kan je wel mee uit de voeten, schat ik, niet?
Reputatie 3
Badge
Syteemvoorkeuren, software en dan zie je naast softwareversie het woord update staan. Klikken en wachten.
Oké, het knopje update indrukken dat zal wel lukken. 
Maar ik meen dat de monteur nog extra handelingen deed. 
Kan het zijn dat er dus ook gereset moet worden??
Reputatie 2
Badge
Wat de monteur deed was waarschijnlijk enkel voor de eerste installie nodig.
Na het indrukken van de update knop, regelt de Toon zelf de rest.
Zo makkelijk kan het zijn.
Reputatie 3
Badge
Je hoeft verder niets te doen. Toon is wat dat betreft voor de oudere onder ons.

oei en nu geen negatieve reacties hoor. 😉 haha nee toon is gebruiksvriendelijk.
Oké, dan ben ik straks nieuwsgierig.    
En is het al gelukt ?

De App voor de iPhone/iPad is nu uit, maar nu moet wel de Toon geupdate worden. Maar nog geen enveloppe op de Toon ??
Morgen misschien ??

Rob
Reputatie 3
Badge
Folkert wrote:

Software update 2.1.0 01-11-2012
Deze update wordt gefaseerd uitgerold, uitrol duurt 2 weken.

Vorige keer dus 2 weken ;)

Maar kijk is bij

menu, instellingen, software

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen