Update Toon op Tablet Versie 1.2.1 dd 2-11-'14 | Eneco Community

Update Toon op Tablet Versie 1.2.1 dd 2-11-'14

Badge +5
Zag zojuist een update van Toon op Tablet Versie 1.2.1 voor iPad met diverse bugfixes.
Het is mij niet bekend of er ook een Android update is.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

17 Reacties

Goeie tip; ga ik straks ff bekijken!
Reputatie 3
Badge
Voor android was er op 31-10 al een update met diverse bug fixes verder geen nieuwe dingen gezien
Reputatie 6
Badge +1
Hier heeft hij al de update binnen, maar verschil zie ik zo niet. Alleen nu als eerste keer een verwijzing naar vrienden voor Toon
Hier op mijn Samsung werkt hij niet meer?
Reputatie 3
Badge
@mpleizr vast een galexy tab 10.1
@mpleizr vast een galexy tab 10.1

Yep,

En op de andere samsung galaxy van 7" is het een loterij dan werkt het en zo weer niet
Reputatie 3
Badge +5
Galaxy tab s 10.5 doet ie het wel
Reputatie 3
Badge
Hier zelfde probleem op de 10.1

nog geen andere tablet geprobeerd hier maar als je de recensies leest over de android app is er veel problemen met de tab 10.1
zie hier
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.eneco.toon.android&hl=nl
Reputatie 3
Badge
Ben nu bezig de app op mijn Note 3 smartphone te krijgen kijken hoe hij daar op werkt

Later meer
Reputatie 3
Badge
Op mijn Note 3 werkt de Tablet app wel goed in landscape mode maar met de zelfde problemen als met de tab 10.1 vaak geeft een scherm aan geen verbinding met wifi opnieuw proberen.
Reputatie 6
Badge +1
Moet je een keer info bij Toon opvragen, zoal weer of verkeer. Toon zegt dan tegen de SC van "hallo hier ben ik" en dan heb je 9 van de 10 keer dat de verbinding Toon op Tablet ook goed verloopt.

Vaak heeft dit te maken van een nieuwe ip uitdeling, waardoot Toon geen goed contact meer maakt met SC. Ik heb het ook gehad, maar sinds ik een statisch ip adres aan Toon heb gegeven, is dit probleem weg.
Dus ik dit ook gebrobeerd. Mooi geen melding Hier ben ik.
Dat komt dus om dat ik (uiteraard) een statisch IP adres voor Toon heb?
Reputatie 3
Badge
@jvp Toon staat al meer dan anderhalf jaar Static in de router dus daar ligt het niet aan.
Reputatie 6
Badge +1
@jvp Toon staat al meer dan anderhalf jaar Static in de router dus daar ligt het niet aan.

Ik ben maar aan het meedenken, maar er zit ook geen slaapstand in je router? Het kan, dat als een ipadres tijdelijk niet word gebruikt, het in slaapstand gezet word door de router, en bij vraag, wakker word.
Het is meestal dan een questie van een vinkje aan of uit zetten, echter ik weet zo ook niet welk vinkje.

Ik heb dat ooit bij een andere router gehad. Toen heb heb ik het ip adres aangemerkt als virtuele server, en dan blijft hij uit slaapstand
Reputatie 3
Badge
@JVP ik zie nu pas je bericht
Goed dat je mee denkt geen probeem hoor ;)

Er zit geen slaapstand op het static ip adres van Toon in de router.

Maar kan het zeker is proberen Toon als Virtuele server aan te merken.
Reputatie 6
Badge +1
Het probleem kan helaas 1000 en 1 oorzaken hebben. Maar ik blijf het issue in gedachten houden, en als me iets te binnen schiet dan roep ik wel weer
Ligt het niet simpelweg aan de versie 10.1 en kom je daar dus nooit uit???

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen