Update: Toon op Afstand 2.3 | Eneco Community

Update: Toon op Afstand 2.3

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

100 Reacties

Reputatie 7
Badge +6

Yobotje wrote:

@Folkert, wat is nu de status omtrent dit issue en de diverse meldingen in dit topic?

@Yobotje

Ik heb nog niets gehoord, ik vraag om een update.
Badge +5
Oké, heel graag Folkert. Bedankt.
Badge +5

Yobotje wrote:

@Folkert, wat is nu de status omtrent dit issue en de diverse meldingen in dit topic?

@Yobotje

@Folkert, heb je enig idee wanneer deze update beschikbaar is?
Badge +5

Yobotje wrote:

@Yobotje

@Folkert, heb je enig idee wanneer deze update beschikbaar is?

Sinds vanmorgen op de  iPhone een melding erbij. Het wordt steeds gekker.
De tablet versie werkt verder probleemloos maar de Toon®️ op Afstand is een ramp aan het worden.
Wanneer is dit opgelost?
Klopt Theo, heb ik sinds gisteravond laat ook.
Het lijkt er op dat de App een tip aan je wilt tonen, maar die tip ontbreekt.
Badge +5
Klopt Theo, heb ik sinds gisteravond laat ook.
Het lijkt er op dat de App een tip aan je wilt tonen, maar die tip ontbreekt.

Vanacht had ik dit ook omstreeks 04:00 uur, wat doe je dan in vredesnaam op je app vraag je je misschien af?
Sinds de laatste update doet Everspring niets meer via deze app en nu deze melding er tussendoor.
Ik mag toch hopen dat deze bug snel opgelost wordt, het duurd best lang.
Reputatie 7
Badge +6
@Brandje en Yobotje

Bedankt, ik geef deze door aan de softwarebeheerders. Zodra ik weet wanneer er een fix komt voor iOS laat ik het weten, op dit moment heb ik daar geen info over.
Ja Theo; het is jammer dat er kleine onvolkomenheidjes in de App zijn gekomen.
Het ging de laatste tijd juist zo goed.
@Brandje en Yobotje

Bedankt, ik geef deze door aan de softwarebeheerders. Zodra ik weet wanneer er een fix komt voor iOS laat ik het weten, op dit moment heb ik daar geen info over.

Oké Folkert,

Ik wacht maar weer af.
Uiteraard had ik de App opnieuw geïnstalleerd, maar code 404 blijft komen.
De App wil dus een tip ophalen, maar de server maakt geen koppeling er mee; vandaar 404
De melding 404 is nu weg.
Want de tip is opgehaald.
Betrof de tip: Laundry, Tip 1
Dus kennelijk krijgen we nog meer Laundry tips

Dus dit foutje is opgelost.
Reputatie 7
Badge +6
@Brandje

Klopt ik krijg net de melding dat dit issue is opgelost.
@Brandje

Klopt Folkert, de melding 404 is weg en de tip, die niet werd opgehaald, staat er nu keurig in!
Bedankt voor de terug melding!
Badge +5
@Brandje

Het probleem met de foutmelding is inderdaad weg, nu nog de fix voor de Everspring afwachten.
Badge
Na een maand nog steeds geen update. De 'bedien' knop is nog steeds verdwenen op de app. Is het probleem wel bekend bij de ontwikkelaars?
Badge +5
Na een maand nog steeds geen update. De 'bedien' knop is nog steeds verdwenen op de app. Is het probleem wel bekend bij de ontwikkelaars?

Het zou wel bekend moeten zijn vlgs Folkert maar de oplossing laat te lang op zich wachten vind ik.
Hier wordt ik niet vrolijk van, het duurt te lang om zo'n bug op te lossen en deze fout is al eerder opgetreden.
Badge +5
@Brandje en Yobotje

@Folkert, nog steeds geen nieuws?
Reputatie 7
Badge +6
@Yobotje

Nee helaas nog niet vandaag nogmaals een reminder uitgestuurd of ze al een datum weten.
Badge +5
@Yobotje

Nee helaas nog niet vandaag nogmaals een reminder uitgestuurd of ze al een datum weten.

@Folkert, @Danielle.
Dit schiet helemaal niet op, toch? We zijn een maand verder maar een bruikbare reactie komt maar niet, wil een van jullie daar nog eens voor aan de bel trekken?
Badge
En dan had ik nog een vraag, die ik ook in het vragentopic slimme stekkers heb gesteld:
Is er iets bekend over het samenvoegen van de telefoon en tablet versie op android? Ik heb nu een slimme stekker, maar met alleen Toon en een android telefoon kan je daar (bijna) praktisch niks mee (loggen) en is nu niks meer dan een zeer dure schakelaar.
Volgens Folkert werd daar 3 maanden geleden aan gewerkt en vroeg me af wanneer dat klaar is.
Badge +5
@Yobotje

@Folkert, @Danielle.
Dit schiet helemaal niet op, toch? We zijn een maand verder maar een bruikbare reactie komt maar niet, wil een van jullie daar nog eens voor aan de bel trekken?

Even onder de aandacht brengen van een van de moderators.
Badge +5
@Yobotje

@Folkert, @Danielle.

Even onder de aandacht brengen van een van de moderators.

Niemand?:?
Badge
Topic is een beetje dood volgens mij
Is er al iets bekend over het samenvoegen van toon op afstand en tablet?
En op yobotje zijn vraag?
Reputatie 7
Badge +6
@DJK

Ik kan nog geen datum geven over wanneer de apps worden samengevoegd. De fix voor iOS zodat non Fibaro smartplugs weer te bedienen zijn via de app wordt uitgerold met de volgende release, deze verwachten we in de derde week van juni.
Badge +5
@DJK

Ik kan nog geen datum geven over wanneer de apps worden samengevoegd. De fix voor iOS zodat non Fibaro smartplugs weer te bedienen zijn via de app wordt uitgerold met de volgende release, deze verwachten we in de derde week van juni.

Goeiemorgen Folkert, vanmorgen achtervanger?
Nog even geduld en het ongemak is weer opgelost.;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen