Update: Toon hybride App - versie 3.43.0 | Eneco Community

Update: Toon hybride App - versie 3.43.0

• 5 juni 2019
  • 59 reacties
  • 1138 Bekeken

Toon eerste bericht

59 Reacties

Badge +2
App geüpdated en werkt naar behoren, alleen geen tegel luchtvochtigheid, maar ik begrijp dat dit pas komt met update 5.7. Hoe kan het dan dat sommige deze tegel al wel kunnen zien?
Reputatie 4
Badge +3
App geüpdated en werkt naar behoren, alleen geen tegel luchtvochtigheid, maar ik begrijp dat dit pas komt met update 5.7. Hoe kan het dan dat sommige deze tegel al wel kunnen zien?
Dat komt omdat die mensen mee doen aan de innovator test versie.

Badge +2
Oke, dat verklaart alles, bedankt voor de uitleg. hopelijk komt de Toon update 5.7 zeer spoedig.

App geüpdated en werkt naar behoren, alleen geen tegel luchtvochtigheid, maar ik begrijp dat dit pas komt met update 5.7. Hoe kan het dan dat sommige deze tegel al wel kunnen zien?Dat komt omdat die mensen mee doen aan de innovator test versie.

Hier als inovator is de app echt niet voorzien van de tegel luchtvochtigheid
Badge +2

App geüpdated en werkt naar behoren, alleen geen tegel luchtvochtigheid, maar ik begrijp dat dit pas komt met update 5.7. Hoe kan het dan dat sommige deze tegel al wel kunnen zien?Dat komt omdat die mensen mee doen aan de innovator test versie.
Hier als inovator is de app echt niet voorzien van de tegel luchtvochtigheid

Nu wordt het me toch weer een beetje wazig:
de tegel luchtvochtigheid zou alleen te zien zijn bij innovator testers, eerder las ik dat iemand met sv 5.5.7 ook de tegel kon zien en nu lees ik hier dat een innovator tester de tegel weer niet ziet. Er zijn dus allerlei varianten aanwezig! Ik wacht eerst maar op de update 5.7 voordat ik alles overhoop gaat halen. Thanks.
Reputatie 7
Badge +8
Zoals ik al eerder had gemeld, mij vader heeft 5.5.7 draaien, is geen innovator van Toon. Maar heeft de luchtvochtigheidstegel toch echt daadwerkelijk in zijn app staan..

Screenshot van zijn Toon op Afstand app:

Badge +2
Zoals ik al eerder had gemeld, mij vader heeft 5.5.7 draaien, is geen innovator van Toon. Maar heeft de luchtvochtigheidstegel toch echt daadwerkelijk in zijn app staan..

Zo te zien (handtekening) ben jij wel innovator, kan het zijn dat jullie dezelfde software gebruiken?
Reputatie 7
Badge +8

Zo te zien (handtekening) ben jij wel innovator, kan het zijn dat jullie dezelfde software gebruiken?

Hoi @Baldie ,

Snap de verwarring, maar nee dat is niet zo.
Me vader heeft de app gehaald uit de Play Store, ook geupdate vanuit de Play Store.
Badge +2
Oke, bedankt voor de info, zo zie je maar weer, software kan rare dingen veroorzaken. Ik wacht voorlopig op de Toon update 5.7.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen