Update: Toon hybride App - versie 3.42.0 | Eneco Community

Update: Toon hybride App - versie 3.42.0

• 2 april 2019
  • 4 reacties
  • 819 Bekeken
Update: Toon hybride App - versie 3.42.0
Reputatie 6
Badge
Beste forumleden,

Versie 3.42.0 van de Toon app is aangeboden aan Google en Apple. Jullie kunnen de update dus via de stores binnenhalen. Uiteraard komt de update met de nodige bugfixes, verbeteringen en vernieuwingen. Zijn jullie hier benieuwd naar? Lees dan gauw verder 😉

Bugfixes:
  • Sommige oudere Android telefoons hadden na het opstarten van de app last van een wit scherm, waardoor de app niet te gebruiken was. In deze versie is dat opgelost.
  • Bij het openen van een grafiek in €’s, was er soms kort een negatieve waarde te zien op de Y-as. Dit is nu opgelost.
  • Als je naar oude data scrollt in de grafiek en daarna weer terug scrollt naar het heden, dan kon het voorkomen dat de laatste staafdiagram opeens volledig gevuld was (in plaats van diagonale strepen). Dat is nu opgelost.

Nieuw/verbeterd:
  • Het inzicht in verbruik van stadsverwarming is toegevoegd. Klanten met stadsverwarming kunnen nu in de app hun verbruik in GJ zien (uurgrafiek in MJ).
  • Bij een ketel storing verschijnt er nu in het dashboard een storingsmelding. Als je daarop drukt ga je naar de Boilercheck functionaliteit waar meer informatie over de storing te vinden is.

De look van inactieve knoppen is verbeterd. Voorheen was de knop ‘uitgegrijsd’ als deze niet actief was. Dit is in deze versie verbeterd. Nu is de omlijning van de knop gekleurd of uitgegrijsd.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Door omstandigheden staat de app nog niet, zoals gepland, live voor iOS, zodra dit wel het geval is laten we dit aan jullie weten.
Reputatie 7
Badge +8
Ook in de Play Store van Google is de hoogste versie 3.41.1 zal in de loop van de dag wel worden doorgevoerd.
Reputatie 1
Badge +2
Heb gisteren en vandaag gekeken maar kom niet verder dan update versie: 3.41.1
Bijgewerkt op 20 mrt. 2019
Klopt! Als ik bij Apple kijk kom ik ook niet verder dan 3.41.1

Het lijkt erop dat dit de aankondiging was voor de testers/innovators is, want zelf heb ik idd versie 3.42.0

Klopt dat @Urgel ?

Reageer