Update Toon 3.x forceren | Eneco Community
beantwoord

Update Toon 3.x forceren

• 11 augustus 2015
  • 524 reacties
  • 12702 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 4 reacties
Hallo allemaal,

Zoals de titel het al zegt :)
Is het mogelijk om de update naar 3.0 te forceren of zit er niets anders op dan rustig af te wachten ?

Mvgr,

Ron
icon

Beste antwoord door Brandje 21 augustus 2015, 22:37

Wij hadden hem ook al moeten hebben (tussen 10&14 aug). Ik dacht, ik wacht wel even... maar duurt wat langer schijnbaar. Kunnen jullie hem ook aan ons toekennen?

Lees elders dat het met zonnepanelen te maken heeft dat we op v3.2 moeten wachten?

Heb je nu versie 2.10.12?
Dan krijg je de 3.0 versie niet en is pas de versie 3.2 voor jou beschikbaar; ergens eind september/medio oktober.
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

524 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@P.J. Buys, L.J. Gerritse, IkBas & M Verweij

Jullie kunnen de update binnen halen.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Iedereen die na mijn collega Eva heeft gereageerd kan de update nu binnenhalen! Voor wie voor het eerste gereageerd heeft op het forum: Welkom!
Het kan zijn dat jullie ergens anders de vraag hebben gesteld, deze heb ik dan verhuisd naar dit topic om een wildgroei van topics met hetzelfde onderwerp te voorkomen. Ook wil ik jullie vragen wanneer het verzoek hier al is gedaan, het niet nogmaals in een ander topic te doen, dat scheelt ons dubbel werk ;)

Groet,

Folkert
Badge +5
?.......
Sowieso zou het een stuk makkelijker zijn als deze updates gewoon automatisch naar ieder zijn toon gestuurd wordt.........

Misschien is het een idee om de keuze te hebben in het "instellingen menu" of een update al dan niet automatisch geïnstalleerd mag worden.
Reputatie 7
Badge +6
@Renee9348, H.J.V., E. Werkman, M.C.J. Kuiper, ColinBreda, Treezje, C. van der Bijl & A. van der Starre

De update is aan jullie toegekend!
Badge
Graag ontvang ik ook de update voor Toon 3.2 🙂
Wel humor trouwens, dat starter, warmt op, bruist van de energie. Al iemand gloeiend heet? Haha. :@

Hoi Albert,

Is dit bruisend genoeg???:D:cool:
Reputatie 4
Badge
Hoi F.J.M. Biesaart,

Ik heb je de update inmiddels toegestuurd. Veel plezier ermee.

Groet Martijn
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Sebasl

Welkom op de community! Je kan de update binnenhalen.

Groet,

Folkert
Reputatie 7
Badge +6
@R0nni3,

Welkom hier op de Community!
De nieuwe update 3.0 heb ik ook aan jou toegekend. 🙂 Veel plezier ermee!
Reputatie 7
Badge +6
@Raymon, Mansol & hpaize

Welkom op de community! Jullie kunnen de update binnenhalen.

@jw190242

Ook welkom!
Hier staan de release notes van 3.0 daar wordt beschreven wat de veranderingen zijn. Ik stel voor dat je daar een kijkje neemt 😉
Badge +5
Klassieker: RTFM.
Reputatie 7
Badge +6
@D. Sleijster, O.F. van Nieuwenhuize, Anjo, BBQ, E. Plat, A.J.J. van der Meer, js190242 & francis mallo

Voor degenen die zich onlangs hebben aangemeld: welkom op de community! Jullie kunnen allemaal de update binnenhalen. Wanneer jullie vragen en opmerkingen hebben zien we deze graag verschijnen op het forum!

Groet,

Folkert
Reputatie 7
Badge +6
@J. Kooy,

De upate staat ook voor jou klaar.
De rookmelders werken middels een Z-Wave verbinding met Toon. Het bereik tussen Toon en de rookmelder is tussen de 15 en 30 meter. Je kunt maximaal 8 rookmelders aan Toon koppelen. Elke rookmelder kun je een eigen naam geven. Weet je zo voldoende?
Reputatie 7
Badge +6
test
Reputatie 7
Badge +6
@Jltw en @C. Sytsma,

Ook kunnen jullie de update binnen halen.
Veel plezier ermee! 🙂
Reputatie 7
Badge +6
@M. Frenken, tweety, Goirle013, Ton van Rijn, Chantal1978, Frankje61, G.C. Kannekens, J. van Hattem, Wesley82 & I. Eikenhout

Voor de nieuwkomers: welkom op de community! Jullie kunnen allemaal de update nu binnenhalen.

Groet,

Folkert
Reputatie 7
Badge +6
@19Steven71, C.Y.H. Beijers, Petit, JeroenK, Prisca & Ties.

Jullie kunnen de update binnenhalen!

@S. Brundel

Je maakt gebruik van Toon Zon, helaas werkt 3.0 hier niet mee, je kunt vanaf 3.2 van deze update gebruik maken. Deze wordt naar verwachting in september uitgerold.
Reputatie 4
Badge +4
@Thom en Petra,

Ook jullie kunnen de update nu uitvoeren! Veel plezier met de nieuwe software.
met andere woorden toon zon gebruikers mogen een maand extra "abbonementsgeld"betalen.....+ extra lijn om de sensor vast te plakken op de meter.....terwijl Toon niet wil werken......gaat Kassa leuk vinden..eerst 100 euro betalen,wat al schandalig duur is voor de uitbreiding van Toon,en dan zeggen nee,die update komt voor Zon gebruikers pas uit in September.....weet je hoe ik me voel nu een melkkoe
Reputatie 7
Badge +6
@Peterl,

Nu! De update heb ik aan je toegekend. 🙂
Reputatie 4
Badge +4
@A.Schotpoort,

Welkom op de Community!

Ik heb de update aan je toegewezen. Veel plezier met de nieuwe software!
Hallo allemaal,

Zou iemand mij ook de software toe kunnen sturen?
Weet iemand toevallig ook hoe veel mb die update is?

Met vriendelijke groet,
Barry

Die update krijg je wel maar vanwaar de vraag hoeveel mb?

Heb jij de update nu aangevraagd voor me?
En de vraag hoeveel mb is in verband met dat me internet op dit moment storing heeft en me toon via een persoonlijke hotspot gaat op dit moment.

Oké nu is het duidelijk.
Het exacte aantal mb weet ik ook niet alleen, als je van 2.9.x versie naar 3.2.x gaat dan is het aanzienlijk.
Als je van 3.1 naar 3.2 gaat zal het aanmerkelijk minder zijn.
Dus hangt het er nu even vanaf hoe groot je verlangen is en wat je er voor over hebt.

Overigens kan je niet even met toestemming van de buren, inloggen op hun SSID?
Of als je Ziggo hebt op de hotspot van Ziggo?
Hallo allemaal,

Zou iemand mij ook de software toe kunnen sturen?
Weet iemand toevallig ook hoe veel mb die update is?

Met vriendelijke groet,
Barry

Die update krijg je wel maar vanwaar de vraag hoeveel mb?

Heb jij de update nu aangevraagd voor me?
En de vraag hoeveel mb is in verband met dat me internet op dit moment storing heeft en me toon via een persoonlijke hotspot gaat op dit moment.

Oké nu is het duidelijk.
Het exacte aantal mb weet ik ook niet alleen, als je van 2.9.x versie naar 3.2.x gaat dan is het aanzienlijk.
Als je van 3.1 naar 3.2 gaat zal het aanmerkelijk minder zijn.
Dus hangt het er nu even vanaf hoe groot je verlangen is en wat je er voor over hebt.

Overigens kan je niet even met toestemming van de buren, inloggen op hun SSID?
Of als je Ziggo hebt op de hotspot van Ziggo?

Nouja heb een databundel van 7gig, dus opzich kan ik wel wat hebben.
Ik probeerde inderdaad met een hotspot van ziggo te verbinden, alleen denk ik niet dat toon om kan gaan met die hoge beveiliging van die hotspot+certificaat :(

Nou met 7 Gig zou ik daar om lachen en gewoon binnen halen.
Jammer dat je niet zegt welke versie je nu hebt..............
Nou, de ene mens is geweldig goed in het bakken van taarten en de ander schrijft geweldige literatuur. En met die verschillen moeten we leven. Overal, ook hier!
Maar... hoe werkt dat nou met zo'n update? Kan een mod mij daarbij helpen? Toewijzen of zoiets? En waarom is dat zo? Vergeef me, ik ben nieuw in de wereld van Toon maar zeer bekend in de software en computer wereld. Ik ben benieuwd naar het hoe en waarom het is zoals het is!
En ik wil graag verder met rookmelders en verlichting dus wil ik graag de meest recente software installeren...

Dank!
Reputatie 5
Badge +3
Hi,

@ Robinr, Joery, Gijsluijkx, R.J. Derks, Ikneppers, madpatrick
De update staat voor jullie klaar! Veel plezier ermee.

Groet, Audrey