Update Toon 3.x forceren | Eneco Community
beantwoord

Update Toon 3.x forceren

• 11 augustus 2015
  • 524 reacties
  • 12702 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

524 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Gud.francoys,

Op Toon is de update binnen te halen. 🙂
Hoi! Graag wil ik gebruik maken van de 3.0 update. alvast bedankt !
Waneer zouden wij de update mogen ontvangen?
Reputatie 4
Badge +4
@StijnvG,

Welkom op de Community!

Ik zie dat jij gebruik maakt van Toon Zon. Het is dan nog niet mogelijk om de update te ontvangen. We verwachten dat we de nieuwe software voor Toon Zon in september kunnen toesturen.
Goede middag, wanneer kan ik de update verwachten? mvg Peter
Reputatie 7
Badge +6
@Peterl,

Nu! De update heb ik aan je toegekend. 🙂
Reputatie 4
Badge +4
@A.Schotpoort,

Welkom op de Community!

Ik heb de update aan je toegewezen. Veel plezier met de nieuwe software!
@Peterl,

Nu! De update heb ik aan je toegekend. :)

Dank je wel.
Reputatie 3
Badge +4
@D. Sleijster, O.F. van Nieuwenhuize, Anjo, BBQ, E. Plat, A.J.J. van der Meer, js190242 & francis mallo

Wanneer jullie vragen en opmerkingen hebben zien we deze graag verschijnen op het forum!

Groet,

Folkert

Ja hier komt een vraag of zit ik niet in het juiste gedeelte?
Gisteren is de aansluiting van Toon gerealiseerd. Na telefonisch contact ( inzake een vraag) kreeg ik de update naar 3.0 Daarover mijn vraag( want ik weet niet of dat bij vorige versies wel goed was. Rechts bovenin verschijnt een envelopje bij een bericht ( rood gekleurd). Na het bericht te hebben gelezen blijft het envelopje rood. Dus kan je niet zien of er een volgend bericht is gekomen). Door alle berichten te verwijderen ( wat wel zonde is) was het envelopje verdwenen. ( Lijkt me goed want er zijn geen berichten meer). Maar als het envelopje rood blijft ( en bericht gelezen) en er toch daarna nog een berichtje komt weet je niet of er een nieuw bericht is gekomen. Naar mijn mening zou het beste zijn als je het bericht gelezen hebt dat dan het envelopje wit kleurt en bij een nieuw bericht weer rood.
2e vraag: Als het display op "gedimd" staat komt er dan ook een envelopje zichtbaar bij een nieuw bericht? Of alleen als het display "actief" is, door er even op te drukken?
Ook mijn update staat nog niet klaar. Zou je de update ook aan mij willen toekennen aub...
Reputatie 7
Badge +6
@Jamivach,

De uitrol is nog beig, vandaar dat het kan zijn dat je de update nog niet hebt gekregen. In dit geval heb ik hem aan je toegekend!
@Danielle Zou je v3.0 ook naar mijn Toon kunnen pushen?
Badge
Oh.. ik lees dit net en wat zou het toch leuk zijn als ik ook een update zou kunnen ontvangen op mijn verjaardag:D
Reputatie 4
Badge +4
@sl0w,

Welkom op de Community.

Je kan de nieuwe software installeren. Veel plezier ermee!
Reputatie 4
Badge +4
@InputOutput,

Welkom op de Community en gefeliciteerd met je verjaardag!

Ook jij kan de update uitvoeren en gebruik gaan maken van de nieuwe software. 🙂
Badge
Dankje! wat een leuk kado.

@InputOutput,

Welkom op de Community en gefeliciteerd met je verjaardag!

Ook jij kan de update uitvoeren en gebruik gaan maken van de nieuwe software. :)
Hi! Ook ik wil graag gebruik maken van de 3.0 update. Kun je de update ook aan mij willen toekennen? Alvast bedankt!
Badge
Hmmm, ik lees nu net op de Domoticz forum dat de Toon dan niet goed meer uitgelezen kan worden op Domoticz... 😞. Nog maar even wachten met updaten.
Reputatie 7
Badge +6
Beste Emblend
,

Welkom op de community! Je kan de update binnenhalen.

Groet,

Folkert
Wij hadden hem ook al moeten hebben (tussen 10&14 aug). Ik dacht, ik wacht wel even... maar duurt wat langer schijnbaar. Kunnen jullie hem ook aan ons toekennen?

Lees elders dat het met zonnepanelen te maken heeft dat we op v3.2 moeten wachten?

2e vraag: Als het display op "gedimd" staat komt er dan ook een envelopje zichtbaar bij een nieuw bericht? Of alleen als het display "actief" is, door er even op te drukken?

In gedimde stand krijg je een wit envelopje te zien
Reputatie 3
Badge +4

In gedimde stand krijg je een wit envelopje te zien

In gedimde stand is er geen statusbalk te zien( dus ook geen envelopje). Alleen tijd en huistemperatuur en het weer. Verder niets!( wel eventueel verbruik natuurlijk)
Wij hadden hem ook al moeten hebben (tussen 10&14 aug). Ik dacht, ik wacht wel even... maar duurt wat langer schijnbaar. Kunnen jullie hem ook aan ons toekennen?

Lees elders dat het met zonnepanelen te maken heeft dat we op v3.2 moeten wachten?

Heb je nu versie 2.10.12?
Dan krijg je de 3.0 versie niet en is pas de versie 3.2 voor jou beschikbaar; ergens eind september/medio oktober.
Goedenavond. Ik zou ook graag alvast versie 3 (of nieuwere eventuele beta) willen hebben op mijn Toon. Ik hoor graag of dat mogelijk is. Alvast bedankt.

Mvg,
Robin
Zou de update ook aan mij kunnen worden toegekend?

Mvg,

Joery