Update Toon 3.x forceren | Eneco Community
beantwoord

Update Toon 3.x forceren

• 11 augustus 2015
  • 524 reacties
  • 12706 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

524 Reacties

Graag zou ik de nieuwe update ook al willen hebben. Bvd
Reputatie 7
Badge +6
@M. Frenken, tweety, Goirle013, Ton van Rijn, Chantal1978, Frankje61, G.C. Kannekens, J. van Hattem, Wesley82 & I. Eikenhout

Voor de nieuwkomers: welkom op de community! Jullie kunnen allemaal de update nu binnenhalen.

Groet,

Folkert
@Folkert,

Bedankt voor die update ;-)
Hij is nu bezig.

Groet
Badge
Ik heb net de update ontvangen
Is nu aan het downloaden

Bedankt voor de snelle service
Bedankt folkert
Beste moderators,

Willen jullie mijn ook de update 3.0 toewijzen?

@dank!
Badge
Goedenavond,

Ook ik zou graag de update willen installeren. Alvast bedankt!
Ik zou ook graag de update willen! Alvast bedankt...
Ik zou ook graag de update willen 🙂 alvast bedankt.
Wauw, ik heb sinds gisteren toon. Geweldig zeg.
Ik zie hier dat je een update kan aan vragen.
Ik maak hier graag gebruik van.

MvrG

Bas
Badge +1
Bedankt ziet er goed uit
@Danielle, mogen wij ook vast de update ontvangen?
Ook ik ontvang graag de update. Bedankt alvast!
Reputatie 7
Badge +6
@19Steven71, C.Y.H. Beijers, Petit, JeroenK, Prisca & Ties.

Jullie kunnen de update binnenhalen!

@S. Brundel

Je maakt gebruik van Toon Zon, helaas werkt 3.0 hier niet mee, je kunt vanaf 3.2 van deze update gebruik maken. Deze wordt naar verwachting in september uitgerold.
@Folkert ...... Ennnn draaiende! Wat ziet die update er mooi uit! Maar het neusje van de zalm is toch wel de snelheid! Complimenten naar het ontwikkelteam! Bedankt!
laat maar komen die update:-).....laat ook maar zitten die update....
Badge +1
Ik ontvang ook graag de update. Bedankt alvast!
Reputatie 4
Badge +4
@Thom en Petra,

Ook jullie kunnen de update nu uitvoeren! Veel plezier met de nieuwe software.
met andere woorden toon zon gebruikers mogen een maand extra "abbonementsgeld"betalen.....+ extra lijn om de sensor vast te plakken op de meter.....terwijl Toon niet wil werken......gaat Kassa leuk vinden..eerst 100 euro betalen,wat al schandalig duur is voor de uitbreiding van Toon,en dan zeggen nee,die update komt voor Zon gebruikers pas uit in September.....weet je hoe ik me voel nu een melkkoe
Bedankt, Folkert.
Badge
gewelige update..... thanx
met andere woorden toon zon gebruikers mogen een maand extra "abbonementsgeld"betalen.....+ extra lijn om de sensor vast te plakken op de meter.....terwijl Toon niet wil werken......gaat Kassa leuk vinden..eerst 100 euro betalen,wat al schandalig duur is voor de uitbreiding van Toon,en dan zeggen nee,die update komt voor Zon gebruikers pas uit in September.....weet je hoe ik me voel nu een melkkoe

Ik snap werkelijk niets van deze reactie.........
Melkkoe hoezo?
Wat heeft de update naar versie 3.0 hiermee te maken? Immers Toon Zon werkt meer dan perfect op deze versie. Alle beloofde zaken zijn zichtbaar.
En de extra 99, euro is ook bekend waarom, die verschuldigd is; Toon dient de bruto opwek te ontvangen en dat kan alleen met een extra kWh verbruiksmeter en (helaas) met een monteurs-installatie, maar zeer begrijpelijk, omdat knutselen in de groepenkast niet is toegestaan.

En dat je teleurgesteld zou kunnen zijn, omdat je niet kan upgraden naar 3.0 dat kan ik begrijpen; ben ik ook om dat de reactie snelheid van Toon®️ echt vele malen groter is.

Maar liever een goed werkende Toon Zon dan een upgrade naar 3.0 en Toon Zon die niet werkt.
Medio oktober zijn wij aan de beurt, die wachtperiode kan er ook nog wel bij; kunnen ze mooi de kinderziekten van 3.0 eruit slopen, toch..............
Graag de 3.0 update,alvast bedankt!
Toon zon zoals het nu is werkt prima.
Ik wacht liever nog een maandje op een goed functionerende update.
Geen problemen mee. Ik voel me dan ook geen melk koe hahaha.
Precies S.Brundel!
En het voordeel is dat er op de nieuwe update wel wat op aan te merken is.
Ik hoop dat dat medio oktober opgelost is als versie 3.2 voor ons beschikbaar is.
Voorlopig koester ik en ik denk jij ook, mijn Toon Zon.