Update Toon 3.x forceren | Eneco Community
beantwoord

Update Toon 3.x forceren

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

524 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
De updates zijn weer verstuurd!
Ik weet dat het niet kan maar anders geef mij de oude firmware maar terug die werkte tenminste. Verbruik stroom en gas werkt niet meer alleen realtime verbruik werkt nog de rest niets en opnieuw aanmelden ben ik na acht keer maar mee gestopt.
Na 3 weken toon ben ik er klaar mee geen aanrader 😞
Ik weet dat het niet kan maar anders geef mij de oude firmware maar terug die werkte tenminste. Verbruik stroom en gas werkt niet meer alleen realtime verbruik werkt nog de rest niets en opnieuw aanmelden ben ik na acht keer maar mee gestopt.
Na 3 weken toon ben ik er klaar mee geen aanrader :(

Je hebt toch al een reactie geplaatst?

En wat koop ik voor dit soort opmerkingen? Dacht dat dit een forum was waar je geholpen zou worden

En wat koop ik voor dit soort opmerkingen? Dacht dat dit een forum was waar je geholpen zou worden

Kopen kan hier niet; geholpen wordt je zeker, maar het is tegen de huisregels om dubbele reacties te plaatsen.
Ik mag toch aannemen dat je dat begrijpt:P
Dus misschien even kijken bij de andere reactie.............
Kijk als ik daar nadere vragen aan je stel en je geeft geen antwoord, dan wordt het niets:

https://forum.eneco.nl/algemene-vragen-opmerkingen-over-toon-110/weergave-gasverbruik-op-toon-5941/index2.html#post101577

Dus je wordt toch al geholpen??
Vandaag een rookmelder gekocht maar kom erachter dat ik eerst een update nodig heb. Zou graag de laatste versie (3.2?) willen krijgen.
Vandaag een rookmelder gekocht maar kom erachter dat ik eerst een update nodig heb. Zou graag de laatste versie (3.2?) willen krijgen.

Heb je bij menu/instellingen/software gekeken?
Ik wil graag ook de nieuwe versie.
Graag ontvang ik de nieuwe versie, draai nu namelijk nog op 2.9.18. Alvast bedankt.
Hoi Brandje, ik heb softwareversie 2.10.15.
Toon is afgelopen week geïnstalleerd.
Hoi Brandje, ik heb softwareversie 2.10.15.
Toon is afgelopen week geïnstalleerd.

Oké dan is het duidelijk.
Maandag zal een moderator de update voor je klaar zetten.
Even geduld nog!
Reputatie 7
Badge +6
Beste Adviceworx, T. Bos & MOL,

Welkom op de community! Jullie kunnen de update binnenhalen.

Groet,

Folkert
Hij staat er op, ziet er mooi uit! Bedankt.
Graag zou ik een update willen. Toon draait nu nog op 2.10.15
Reputatie 7
Badge +6
Beste Luchies 07,

Welkom! Je kan de update binnenhalen!

Groet,

Folkert
Hallo,
Wij hebben toon ook gisteren gekregen en willen ook graag de laatste update installeren.
Badge
Wil graag ook een update naar 3.2.18
Hoi, voor mij ook graag 3.2.18
Reputatie 4
Badge
@WBMK, @Cees64 en @T.S. Beneder, ik heb de update inmiddels naar jullie Toon gestuurd. Groet Martijn
Hier ook een nieuwe (tevreden) gebruiker. Kan ik ook de update krijgen? Bedankt.
Bedankt voor de update
Badge
Net thuis en aan het update en gelukt
Bedankt maar weer
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Sebasl

Welkom op de community! Je kan de update binnenhalen.

Groet,

Folkert
Beste moderator's,

Bij ons is ook de TOON "gezet" 🙂, mooi dingetje aan de muur.
Gelijk de hue lampjes gekoppeld, en gekoppeld met domoticz.

Nu is deze "nerd" toch wel heel benieuwd naar de nieuwe software, met o.a. de mogelijkheid de schermindeling aan te kunnen passen.

Dus bij deze de vraag, hebben jullie voor ons de nieuwste versie?

Groeten,
Martijn

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen