Update Toon 3.x forceren | Eneco Community
beantwoord

Update Toon 3.x forceren

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

524 Reacties

@Brandje

Wat betreft de nieuwe software, ik zie alleen maar verbeteringen! Zelf het startscherm aanpassen en ook het menu is duidelijker. Helemaal top!

Hoi L. Leeflang,

Altijd leuk om te horen!
Ook reageert Toon iets sneller onder deze software.
Suc6 met het "stoeien" met je Toon.
Wat een enorm verschil zeg!!!! 🙂

ik wist al vanuit de gesprekken hier op het forum dat het verschil groot zou moeten zijn maar om het zelf te ervaren is toch weer wat anders!

Met name de reactiesnelheid vind ik een enorme vooruitgang!!! De Toon voelt niet langer stroperig aan.

Ook het zwart/wit scherm vind ik een vooruitgang ten opzichte van de oude.. Lettertype is groter waardoor ik hem beter vanaf de bank kan aflezen..

Al met al veel verbeteringen die de Toon meer dan de moeite waard maakt!

Thnx voor je hulp Brandje

Hoi Kraantje,

Leuk om te horen!
Ja inderdaad velen hier zijn erg tevreden met software 3.2.14
Heb je al gezien dat je simpel met de tegeltjes/ikoontjes een soort eigen homescherm kan maken?

Suc6 met het "stoeien" met Toon.
Sinds gisteren ook Toon aan de muur hangen, maar zag nog de oude software erop staan.
Komt de update vanzelf een keer binnenrollen of moet Toon een duwtje in de goede richting krijgen?

Hij draait nu 2.10.15

Zie alleen nergens een optie om hem te laten checken voor updates.
Reputatie 4
Badge +1
@pietervb Ik heb de update naar je verstuurd!
Ik heb sinds 10 minuten ook toon. en als uber nerd wil ik uiteraard ook de laatste software versie 🙂
Reputatie 4
Badge +4
@N. Klerk,

Wat leuk dat je nu ook in het bezit bent van Toon! 🙂 Ik heb de nieuwe software aan je toegewezen.
Dankjewel, word zeer gewaardeerd!
En nu maar hopen dat het lukt, want eerder deze avond waren er al 2 klachten dat de update(server) dwars lag!
Ik zie de update nu wel in toon. Maar als ik op bijwerken druk krijg ik de melding 'bijwerken mislukt, probeer het later opnieuw' al een paar keer geprobeerd in de loop van de dag, maar hij blijft deze melding geven.

Toon ook een keer opnieuw opgestart, zelfde,melding.

Is hier iets aan te doen?
Dan ben je dus de 3e die dat meldt.
Misschien dat moderator Eva dat vanuit haar positie nog even kan checken.
En anders, zoals ik eerder meldde zal het even wachten worden tot morgen.
Wie zet de server weer even overeind? 😉
Nou wat dacht je morgen, als het weer een normale werkdag is...............
Toon is aan het downloaden... Misschien dat het nu beter gaat. 🙂
Bij mij is ie vanmorgen gelukt, denk dat iemand t servertje rechtop heeft gezet 😉
Hij is nu aan het herstarten....
Bij mij is ie vanmorgen gelukt, denk dat iemand t servertje rechtop heeft gezet ;)
Tja nieuwe werkdag, hé !!
Fijn dat het gelukt is!!
Goedemorgen,

ook ik heb vandaag toon geïnstalleerd gekregen en zou graag de nieuwe update willen ontvangen.
is er een Moderator die dit voor mij zou kunnen regelen ?

Alvast bedankt!
Goedemorgen,

ook ik heb vandaag toon geïnstalleerd gekregen en zou graag de nieuwe update willen ontvangen.
is er een Moderator die dit voor mij zou kunnen regelen ?

Alvast bedankt!

Zo je dacht ik ga het ook maar eens in een ander topic proberen?
Alle topic's worden gelezen door de moderators hoor!
Nog even geduld en Vincent, die nu moderator is kent je de update toe!
Ook hier net een Toon ontvangen en geïnstalleerd (na wat activatie gedoe omdat SC niet te bereiken was... 😉 ) Ik zou graag ook de nieuwe software ontvangen :-)

Alvast bedankt voor de moeite!
Reputatie 7
Badge +6
@D. Ganzevles en @Stimpy68,

De update staat voor jullie klaar!
Thanks! Heb m geïnstalleerd.
Badge +1
Ook ik ben trotse bezitter van Toon, alleen software versie 2.10.15. Zou ik ook de nieuwste update mogen ontvangen? Alvast bedankt!
Graag wil ik ook de nieuwe software. En hoe kan ik vergelijken met andere gebruikers?
Graag wil ik ook de nieuwe software. En hoe kan ik vergelijken met andere gebruikers?
Als je de zoekfunctie gebruikt, vind je de mogelijkheden.
Ik heb hier nog versie 2.9 en zou ook graag een update willen ontvangen.

Gr. Bas.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen