Update Toon 3.x forceren | Eneco Community
beantwoord

Update Toon 3.x forceren

• 11 augustus 2015
  • 524 reacties
  • 12702 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

524 Reacties

Beste allemaal, sinds vandaag trotse bezitter van vriendje Toon. Graag zou ik de nieuwste update willen ontvangen ivm de extra mogelijkheden. Groet, Albert.
Wel humor trouwens, dat starter, warmt op, bruist van de energie. Al iemand gloeiend heet? Haha. 😠
Reputatie 7
Badge +7
Wel humor trouwens, dat starter, warmt op, bruist van de energie. Al iemand gloeiend heet? Haha. :@

Als je het forum goed bekijkt en leest !
ja dan is er 1 gloeiend heet en dat is niet 😠 maar 🆒 🙂
Ik zou graag de update willen ontvangen naar versie 3.2
Reputatie 7
Badge +6
@wilyboer

Welkom! Ik heb de update aan je toegekend en de topics samengevoegd het is niet nodig het nogmaals in een ander topic te vragen.
Wel humor trouwens, dat starter, warmt op, bruist van de energie. Al iemand gloeiend heet? Haha. :@

Hoi Albert,

Is dit bruisend genoeg???:D:cool:
@wilyboer

Welkom! Ik heb de update aan je toegekend en de topics samengevoegd het is niet nodig het nogmaals in een ander topic te vragen.

Hoi Folkert,

Vergeet je de ts niet? @A.H. van Houten dus.........
Of had die ook al dubbel gepost?
Reputatie 7
Badge +6
@eeTee, MG Almere, Mj Jans, A.H. van Houten

De update staat voor jullie klaar! Veel plezier ermee!
Reputatie 7
Badge +6
@Amen

Ik zie geen gegevens staan die gekoppeld zijn aan je klantnummer. Heb je het display-id voor me via een pb?
Eindelijk Toon monteur helemaal enthousiast over laatste update moet ik daar minimaal twee weken op wachten. Dat moet toch sneller kunnen ? 🙂
Update geïnstalleerd. Ziet er allemaal overzichtelijk uit. Duidelijke menu verwijzingen en meeeer mogelijkheden. Bedankt!
Reputatie 3
Badge +4
3.2 geïnstalleerd, zie geen verschillen met de vorige versie 🙂 of mist ik iets ? Denk ik, daar komt wat leuks en nuttigs aan, zoals scenes...met tijdschakelaar op zon's ondergang en opkomst 🙂 ...is het echt zo moeilijk ?

Na installatie was de connectie met meteradapter verbroken maar snel opgelost.
Sinds 2 weken Toon bezitter (software versie 2.10). Zag vanavond bij mijn schoonouders de laatste software versie, die een stuk sneller is en er nog beter uit ziet. Zou de laatste update ook voor mij klaargezet kunnen worden? Alvast bedankt!
ook ik ben trotse bezitter van Toon, alleen ook software versie 2.10.15
Zou ik ook de nieuwste update mogen ontvangen? Alvast bedankt

groetjes Ria
Reputatie 4
Badge +4
@M. Touwslager,

Welkom op onze Community!

Ik heb de nieuwe software aan je toegewezen. Veel plezier ermee! :)

@M.A. Linnenbank,

Je bent reeds voorzien van de nieuwe software, ik zie dat je deze ook al hebt geïnstalleerd.
Helemaal blij met mijn nieuwe Toon, ik kan alleen mijn rookmelders niet aanmelden.
Graag ook voor mij een update.
Sinds wanneer heb je dan Toon, want een ieder heeft de update naar versie 3.2.14 al gekregen, maar kijken soms niet op de juiste plaats.
Hoi! hier een nieuwe toon gebruiker:-) wat een leuk ding is het toch he.

Ik zie alleen dat ik nog een hele oude firmware versie heb gekregen.

Zou deze ge-update kunnen worden? Nu versie 2.10.15!

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Arjan
Reputatie 7
Badge +6
@L. Leeflang en @Kraantje,

Voor jullie staat de update ook klaar!
@Danielle,

Bedankt voor je snelle reactie!
Vanavond eens kijken of hij wil updaten 🙂
Wel vraag ik me nog even af of de meteradapters ook meegenomen worden met de update (deze hebben ook een oude versie 0.15/0.11)

Heb je daar ook een pasklaar antwoord voor toevallig?!

Alvast bedankt maar weer!
De firmware 0.15/0.11 is geen oude versie.
Dat is de meest recente.
Dus daar is geen update voor nodig!!
Oh oke kijk aan dat is goed nieuws!

Ik had het bij een collega vergeleken en hij had 35/39 staan dus dat wekte bij mij de indruk dat ik een oude versie zou hebben.

Maar goed te horen dat deze wel up-to-date zijn!!

Fijn trouwens dat er een forum is waarop Toon gebruikers terecht kunnen! +1 wat mij betreft
Ach dat is hier gebruikelijk hoor!
Duimpje voor jou voor vertrouwen.
Ben ik het niet dan een ander of een moderator!

Je kan hier dus altijd met de vragen terecht over Toon en Energie en Eneco in de breedste zin van het woord!

Laat even weten wat je van de nieuwe software versie 3.2.14 straks op Toon vindt.
@Danielle

Bedankt voor de snelle reactie, vanmiddag toen ik thuis kwam gelijk de update uitgevoerd en rookmelders geïnstalleerd.

@Brandje

Wat betreft de nieuwe software, ik zie alleen maar verbeteringen! Zelf het startscherm aanpassen en ook het menu is duidelijker. Helemaal top!
Wat een enorm verschil zeg!!!! 🙂

ik wist al vanuit de gesprekken hier op het forum dat het verschil groot zou moeten zijn maar om het zelf te ervaren is toch weer wat anders!

Met name de reactiesnelheid vind ik een enorme vooruitgang!!! De Toon voelt niet langer stroperig aan.

Ook het zwart/wit scherm vind ik een vooruitgang ten opzichte van de oude.. Lettertype is groter waardoor ik hem beter vanaf de bank kan aflezen..

Al met al veel verbeteringen die de Toon meer dan de moeite waard maakt!

Thnx voor je hulp Brandje