Update Toon 3.x forceren | Eneco Community
beantwoord

Update Toon 3.x forceren

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

524 Reacties

Reputatie 7
Badge +7
even het juiste forum topic op zoeken (zoek functie gebruiken)
en daar het verzoek plaatsen voor nieuwe versie software.
Reputatie 7
Badge +7
even de zoek functie op het forum gebruiken.
en in het juiste forum Topic je verzoek plaatsen.
B. de Haan wrote:

Dat zou voor de mensen die de updates toe moeten wijzen ook een stuk prettiger zijn lijkt mij.
En vooral voor de mensen die zitten te wachten met installeren van hun rookmelder. (Ik begrijp dat je hiervoor minimaal 3.2 nodig hebt?)

Dat is niet juist.
Versie 3.1 is/was voldoende voor rookmelders.
Versie 3.2 is vereist om Toon Zon goed te kunnen draaien.
En dit is nu precies waarom er geen automatisme in de update zal komen.

Eneco bepaalt dus zelf of je voor een update in aanmerking komt, door je enerzijds in een groep te plaatsen en anderzijds bij tussentijdse vraag eerder de update toe te kennen.
Daarmee wordt voorkomen dat klanten klakkeloos updaten zonder dat het toegestaan is om bv een juiste en goede werking op je Toon te houden.

Dit is perfect te vergelijken wat is gebeurd rondom de versie 2.10.15 voor Toon Zon.

Diegene die hier wat langer op het forum zijn weten exact wat ik bedoel.

Dus zal het systeem van automatisch updaten via groepen voorlopig nog wel gecontinueerd blijven.
Badge +5
Brandje wrote:

B. de Haan wrote:

Dat zou voor de mensen die de updates toe moeten wijzen ook een stuk prettiger zijn lijkt mij........

Dus zal het systeem van automatisch updaten via groepen voorlopig nog wel gecontinueerd blijven.

Wat ik bedoelde met mijn opmerking is het geven van de keuze voor het automatisch installeren van de in groepen toebedeelde updates. Niet dat iemand dus een verkeerde update kan installeren want dat wil niemand, toch?
Dat snap ik dat jij dat bedoelde.
Maar het hebben van een keuze gaat mi fout.
Vandaar dat Eneco de vinger aan de pols wil houden.
Pas als je groep aan de beurt is, heb je de keuze.

Helaas is dat voor sommige net even te lang wachten....
Ook ik zit ook nog te wachten op een update... kan ik ook toegevoegd worden. Heb de oude erg langzame versie nog 😞
Hallo

14 dagen geleden hebben ze toon bij mij geinstaleerd.
Binnen 14 dagen zou ik een update versie krijgen zo dat toon sneller was.

Tot op heden het ik geen update gehad.

Kan je de update niet forceren?
Graag zou ik ook een update willen ontvangen.
Graag zou ik de nieuwe update voor toon willen, mvg.
Op dit moment heb ik twee weken toon en bevalt prima. De huidge software versie is 2.10.15. Wanneer of hoe kan ik de nieuwe update 3.2 installeren?
Heb je verder op het forum rond gekeken en daar aangesloten om de update 3.2 te krijgen?
Zouden wij ook de laatste update mogen kunnen we de rookmelder ook koppelen.
Vast bedankt en nog een fijn weekend
Ik zou ook graag de update willen ontvangen. Ik zit nog op 2.10 . We hebben hem sinds een week
Reputatie 4
Badge
Hoi, ik zie dat de update inmiddels al verstuurd is. Ik reken erop dat je vraag hiermee beantwoord is.

Groet Martijn
Ik zou ook graag de update ontvangen naar 3.2.

Alvast bedankt!
Hi Folkert, ik zou graag ook de nieuwe update willen uitvoeren. Zou je mij aub willen toewijzen?

Gr. Carlo
Reputatie 4
Badge +4
@J.M.J. van der Borst Overkamp,

Ik heb je post verhuisd naar het juiste topic en de nieuwe software aan je toegewezen. Veel plezier ermee!

@vdrl, S.J.L. Elbers, Woutt, M.Bouman, Tonnekreek, Gelijsteen,

Ook jullie kunnen de update uitvoeren! 🙂
Reputatie 4
Badge +4
@GCB15,

Ik heb de update ook aan jou toegewezen. Veel plezier met de nieuwe software!
Reputatie 4
Badge +4
@A. van Toleda,

Welkom op de Community!

Ik heb je post verhuisd naar het juiste topic en de nieuwe software aan je toegewezen.
Reputatie 4
Badge +4
@L. Huizing,

Welkom op de Community. :)

Ik heb je vraag verhuisd naar het juiste topic. De software update is reeds aan je toegekend.
Badge +5
@EvavdZ, sounde wordt vergeten vrees ik.
https://forum.eneco.nl/software-releases-bug-fixes-111/update-toon-3x-forceren-9099/index15.html#post96238
Ik heb het ook al een verzoek gedaan in een verkeerd topic, maar ik zou ook graag de update ontvangen.

Alvast bedankt.
Ik wil ook graag de nieuwe software!
hoedjevanpapier wrote:

Hier ook het verzoek voor de update. Tijd om de rookmelders te koppelen!
Alvast dank!

Hoi Eva, wellicht tussendoor geschoten. Kan je mij ook helpen?
Dank je!
Reputatie 4
Badge +4
@Toonforumnaam,

Ik heb je post naar het juiste forum verplaatst en de update aan je toegewezen. Veel plezier met de nieuwe software!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen