Update Toon 3.x forceren | Eneco Community
beantwoord

Update Toon 3.x forceren

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

524 Reacties

K. van der Linden wrote:

Inderdaad jammer, ik gun het ze best wel.
Ik zal de bestelshop maandag even bellen en ze nog een kans geven om hun zaakje op orde te krijgen.

Netjes van je hoor!
Fijn weekend!
Beste Eneco,

Ik heb sinds een paar weken Toon maar zit vast op software versie 2.9 terwijl de 3.1 versie al is uitgekomen in September. Is het mogelijke deze te forceren? In de opties kan ik niks vinden.
Nee, er valt niets te forceren.
Normaliter krijg je de updates automatisch.

Nu je erom vraagt zal een moderator maandag je de update wel toekennen.
Badge
Update:
Kennelijke een hikup in de software.
Vandaag lukte het ineens wel om de korting op de stekker te krijgen. Of de extra lamp in het starterspakket zit is niet te zien. Maar, het gaat vooruit 🙂 en dat mag ook gezegd worden.
Reputatie 7
Badge +6
@Othram

Je kan de update nu binnenhalen.
Goedemorge ik had even een vraag ik zie bij ietdereen die toon heeft dat ze nieuwe update binnen hebben gehad maar ik heb nog steets software 2.9.18 en zou graag de nieuwe binnen krijgen

Mvg jeffrey riegman
Ik heb ook pas update 2.9.18 misschien voor mij ook de nieuwe update
Badge
Ook wij hebben nog 2.9xx.
We krijgen morgen een rookmelder en zouden het leuk vinden als we tijdig de update binnenkrijgen.
Reputatie 7
Badge +6
@J. Riegman & K. van der Linden

Jullie kunnen de update binnenhalen.
Badge
Dank u wel voor de snelle service 🆒
@Folkert

Is het mogelijk dat ik ook de nieuwe update gepusht krijg?

Alvast bedankt!
Reputatie 4
Badge +1
@ M. Balster Hij is toegekend!
Kan ik de update 3.1 krijgen? Kunt u hem voor mij toekennen?
Ik zit ook al een tijdje te wachten op de code voor de gratis rookmelder, wanneer komt die code eindelijk?
Net rookmelder binnen, maar ik zit ook nog op 2.9. Blijkbaar is hier vragen voor een update de oplossing dus bij deze :)
Wel raar dat het niet gewoon een optie is in Toon trouwens. En/of dat Toon niet met de nieuwste software word geleverd. Heb sinds paar weken pas Toon.
Hopelijk morgen Update voor de zon bezitters,...?
J. Tielen wrote:

Hopelijk morgen Update voor de zon bezitters,...?

Nee hoor, de Toon Zon gebruikers, krijgen de update met voorrang. Ik heb de update gister geïnstalleerd.
Volgende week zijn de Niet Toon Zon gebruikers aan de beurt.
Gewoon even het topic 3.2 doorlezen.
Nou die ga ik even opzoeken dan, ik heb namelijk nog geen Update gehad en al enige tijd niet werkende zon
Ook ik zou graag de nieuwste update voor toon ontvangen.
Mijn huidige versie is 2.9.26
Thnxs alvast
Heb sinds enkele dagen toon in gebruik en ben aangenaam verrast door de mogelijkheden. Helaas was men bij installatie wel de bestelde module voor zonpanelen vergeten maar dat wordt geregeld. Nu heb ik wel een vraag over de softwareversie. Ondanks de recente installatie werkt toon met versie 2.10.15. Ook kom ik nergens de mogelijkheid van rookmelders tegen. Moet ik mij aanmelden voor een update of krijg ik daar bericht van
Wat is er dan met de monteur afgesproken?
Komt die nog terug om de installatie af te maken?
Nee, ik moest van hem Eneco bellen wat ik heb gedaan. Vervolgens moest er weer een nieuwe overeenkomst worden gemaakt en wordt er contact opgenomen voor een nieuwe afspraak waarbij bij dan de zon module wordt geïnstalleerd
Hoe kun je toon updaten?
Welke versie draai je nu dan?
Reputatie 7
Badge +7
L.B. Jacobs wrote:

Hoe kun je toon updaten?

gebruik,s aanwijzing doorlezen mss ?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen