Update nieuwe hybride App nu 2.137.0 | Eneco Community

Update nieuwe hybride App nu 2.137.0

• 7 februari 2018
  • 69 reacties
  • 1488 Bekeken

Toon eerste bericht

69 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
@fransje1

Bedankt! We laten je het weten wanneer er meer bekend is.
Badge +4
Android upgrade 2.140
Zowaar het programma is nu te wijzigen.
Android upgrade 2.140

Klopt Henny, dat was bij 2.137.0 al mogelijk.
Ik vind het wel jammer dat we steeds naar de wijzigingen moeten zoeken.
En let op de 6 grd bug is nog steeds bij sommigen actief?
Reputatie 4
Badge +3
Hier ook de laatste versie 2.140 binnen en vind het ook jammer dat er na instalatie geen schermpje popupt met wat is er nieuw ofzo .
Scheeld een hoop zoek werk .
Reputatie 7
Badge +9
Hier ook de laatste versie 2.140 sinds vanmiddag binnen. Zal vanavond is eens kijken of de nieuwe app, nou eindelijk eens het verschil weer kan zien tussen verwarming en warm water. Ben er bang voor.. Wel viel het me zojuist op, dat ik weer verschillende vlammetjes ziet in de app.
Badge +4
Android upgrade 2.140

Klopt Henny, dat was bij 2.137.0 al mogelijk.
Ik vind het wel jammer dat we steeds naar de wijzigingen moeten zoeken.
En let op de 6 grd bug is nog steeds bij sommigen actief?

Het is toch eigenlijk te triest voor woorden zoals Eneco met (test) gebruikers omgaat. We worden op geen enkele wijze geïnformeerd en op eigenlijk geen enkele vraag/suggestie komt een antwoord.
Hier ook de laatste versie 2.140 sinds vanmiddag binnen. Zal vanavond is eens kijken of de nieuwe app, nou eindelijk eens het verschil weer kan zien tussen verwarming en warm water. Ben er bang voor.. Wel viel het me zojuist op, dat ik weer verschillende vlammetjes ziet in de app.

En Ricardo?@mAiden
Is jou nog iets verder opgevallen?
In het andere topic werd gemeld dat in de hybride App het kraantje zichtbaar zou zijn?
Hoe is dat bij jou?
Reputatie 7
Badge +9

En Ricardo?@mAiden
Is jou nog iets verder opgevallen?
In het andere topic werd gemeld dat in de hybride App het kraantje zichtbaar zou zijn?
Hoe is dat bij jou?

Hoi Ton,

Mijn kraantje is inderdaad weer zichtbaar. Kleine stapje in de goede richting.

Heel goed Ricardo! Ik had het bij mij nog niet bemerkt.
Dan is er toch idd een stapje voorruit.

Jammer hè dat we zo moeten zoeken naar verbeteringen.
Jammer dat er niet ff een korte melding komt.
Nu het een hybride App is zou dat makkelijk bij de Support functie ondergebracht kunnen worden.
Reputatie 7
Badge +9
Heel goed Ricardo! Ik had het bij mij nog niet bemerkt.
Dan is er toch idd een stapje voorruit.

Jammer hè dat we zo moeten zoeken naar verbeteringen.
Jammer dat er niet ff een korte melding komt.
Nu het een hybride App is zou dat makkelijk bij de Support functie ondergebracht kunnen worden.

Vind ook erg jammer Ton. Release notes zijn juist de dingen die je wilt lezen als tester, dan weet je waar je op moet letten. Of extra moet testen. Maar begin er langzaamaan aan te wennen. Zelfde met dat de bekende bug nogsteeds actueel is bij Eneco, het is water naar de zee dragen.
Je bedoelt de 6 grd bug.
Die staat ook op m’n lijstje bij Quby.
Ook het apart steeds op ons platform daar de zaak warm houden schiet ook niet op.
Frustrerend hoor......?
De workaround werkt prima hoor, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Reputatie 7
Badge +9
Je bedoelt de 6 grd bug.
Die staat ook op m’n lijstje bij Quby.
Ook het apart steeds op ons platform daar de zaak warm houden schiet ook niet op.
Frustrerend hoor......?
De workaround werkt prima hoor, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Die bedoelde ik eigenlijk niet Ton. Bedoelde de bekende de bug die mij opvoering tegen houd haha.

Maar ook de 6gr bug is een vervelende jongen. Moet zeggen dat het met de workaround hier nu perfect gaat.
Ahhh dat is geheimtaal!?
Die snapte ik ff niet. ?
Je hebt gelijk zeg; droevig is dat hoor!?
Maar je weet het hè, aan Hayad ligt het niet; het zijn al die zaken, die in back-Office gedaan moeten worden. Als ik nog terug denk aan bij mij toen........

Gelukkig dat de workaround bij jou ook afdoende is; bij mij idemdito.
Maar met een workaround wordt een tijdelijke oplossing bedoeld en nu kan je daar na bijna 2 jaar niet meer over spreken.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen,

Een nieuw topic over een update van de Hybride app plaatsen we inderdaad niet. Wel kun je in de appstore zien wat er is verbeterd.
We kijken naar de mogelijkheden om releasenotes te plaatsen als er een update van de app is.
Reputatie 7
Badge +5
@fransje1

De externe toegang staat helaas weer uit. Kan je deze aanzetten? Alvast bedankt!
@Allen,

Een nieuw topic over een update van de Hybride app plaatsen we inderdaad niet. Wel kun je in de appstore zien wat er is verbeterd.
We kijken naar de mogelijkheden om releasenotes te plaatsen als er een update van de app is.

Hoi Danielle,

Dat zou ik erg op prijs stellen, omdat juist met de update in de App zelf die releasenotes erg mist.
Reputatie 7
Badge +5
@fransje1

Het is inmiddels opgelost, kan je dit voor ons controleren?
Reputatie 3
Badge +1
Volgens mij ligt hier de Originele Toon app dwars. Nog steeds de 6 gr. Bug.
Reputatie 7
Badge +6
@Schabaro,

In dit topic zie je de release notes van de nieuwe versie van de app. Daarin staat ook wat je kunt doen om de bug op te lossen en dan zal het dit weekend niet meer voorkomen dat Toon naar 6 graden gaat!

Reageer