Update je Toon-app!

Hallo allemaal,

Voor de (huidige) Toon-app is een nieuwe update beschikbaar in de app-stores. Deze update biedt een noodzakelijke technische aanpassing, die nodig is om verbinding te blijven maken met je Toon. Update dus je Toon-app, zo kun je de app blijven gebruiken zoals je gewend bent.

95 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Hoi @Lisendy,

Ik was al zo vrij geweest er gisteravond ook een topic over te openen. 😉

https://forum.toon.nl/algemene-vragen-opmerkingen-24/toon-op-afstand-update-in-de-play-store-06-11-2017-855
Kijk eens aan ik zat dus qua certificaat helemaal goed!
Maar dit betreft dus de native App Toon op Afstand.
Reputatie 1
Lisendy wrote:

Hallo allemaal,

Vanaf vandaag is er voor de (huidige) Toon-app een nieuwe update beschikbaar in de app-stores. Deze update biedt een noodzakelijke technische aanpassing, die nodig is om verbinding te blijven maken met je Toon. Door het updaten van de Toon-app voorkom je dat vanaf 14 november de app een ‘ongeldig certificaat’ melding stuurt, wanneer je de app opent. Zo kun je de Toon-app blijven gebruiken zoals je gewend bent.

We houden je uiteraard op de hoogte wanneer de nieuwe Toon-app beschikbaar is in de app-stores!

Hoi Lisendy,

Je bericht spreekt elkaar een beetje tegen.
Je geeft aan dat per vandaag een Toon App update staat in de app-stores (ik kan hem nog niet vinden).

Aan het eind geef je aan ons op de hoogte te houden wanneer het in de app store staat.

Ik ga ervan uit dat de update nog niet beschikbaar is en dat die later komt en we het hier kunnen lezen.

Ik kan alleen versienr 2.6 vinden in de app-store, of is dit al toevallig de nieuwste versie?

Groeten
Hoi @MSXGames,

De update (versie 2.7) is wel al voor de Google Play Store beschikbaar. Voor de Apple App Store is dat binnen nu en enkele uren.

In de afsluiting heb ik het over de nieuwe Toon-app die we binnenkort gaan lanceren.
Reputatie 7
Badge +8
MSXGames wrote:

Lisendy wrote:

Hallo allemaal,

Vanaf vandaag is er voor de (huidige) Toon-app een nieuwe update beschikbaar in de app-stores. Deze update biedt een noodzakelijke technische aanpassing, die nodig is om verbinding te blijven maken met je Toon. Door het updaten van de Toon-app voorkom je dat vanaf 14 november de app een ‘ongeldig certificaat’ melding stuurt, wanneer je de app opent. Zo kun je de Toon-app blijven gebruiken zoals je gewend bent.

We houden je uiteraard op de hoogte wanneer de nieuwe Toon-app beschikbaar is in de app-stores!

Hoi Lisendy,

Je bericht spreekt elkaar een beetje tegen.
Je geeft aan dat per vandaag een Toon App update staat in de app-stores (ik kan hem nog niet vinden).

Aan het eind geef je aan ons op de hoogte te houden wanneer het in de app store staat.

Ik ga ervan uit dat de update nog niet beschikbaar is en dat die later komt en we het hier kunnen lezen.

Ik kan alleen versienr 2.6 vinden in de app-store, of is dit al toevallig de nieuwste versie?

Groeten

Ik heb gisteravond inderdaad versie 2.7 geïnstalleerd.

Reputatie 3
Badge +3
Ik zag net versie 3.1 voor mijn Android ( via Playstore). Kan alleen niet inloggen met welk inlognaam of wachtwoord dan ook.
Reputatie 7
Badge +8
Arno01 wrote:

Ik zag net versie 3.1 voor mijn Android ( via Playstore). Kan alleen niet inloggen met welk inlognaam of wachtwoord dan ook.

Die heb ik hier nog niet voorbij zien komen... Ik hou het even in de gaten, ben wel benieuwd of er nou weer nieuwe update is, of dat deze specifiek is voor Veldtesters.
Reputatie 1
Lisendy wrote:

Hoi @MSXGames,

De update (versie 2.7) is wel al voor de Google Play Store beschikbaar. Voor de Apple App Store is dat binnen nu en enkele uren.

In de afsluiting heb ik het over de nieuwe Toon-app die we binnenkort gaan lanceren.

Okay das mooi, op me android heb ik de update al binnen, op de iphone nog niet.

Word de iphone x al ondersteund kwa layout?

Trouwens, bedankt voor ee info
Badge +1
Gisteren is toon bij mij geinstalleerd. Als ik echter onder instellingen - software kijk staat er: Software versie 3.2.18 terwijl op het forum over versie 4.x wordt gesproken. Geen update button om de software te updaten. Wie weet raad?
Reputatie 2
Badge +1
Dag @rrentenaar,

Kun je in dit topic melden: https://forum.toon.nl/software-updates-26/is-mijn-toon-up-to-date-109

Vind het wel apart, dat je onder jouw tekst sw 4.8.25 hebt staan ?.

Gr. Tom
Reputatie 7
Badge +8
kalkhoven wrote:

Dag @rrentenaar,

Kun je in dit topic melden: https://forum.toon.nl/software-updates-26/is-mijn-toon-up-to-date-109

Gr. Tom

Of hij heeft weg gehaald. Of?
Ik zie geen SW 4.8.25 staan in zijn handtekening.
Reputatie 1
Hoi,

Ondertussen update op de iPhone X binnen.
Helaas nog niet geschikt voor de X, je hebt nog twee zwarte balken.

Verder werkt het gewoon.

Groeten.
Reputatie 2
Badge
De app was gisteren ge update bij mij, versie 2.7 maar na deze update blijft scherm weer in de bevroren stand staan. Kan de Toon wel op afstand bedienen, maar de app blijft in bevroren toestand staan. Heb ook al uitgelogd en opnieuw in gelogd, maar dat helpt niets.
Reputatie 7
Badge +8
Theo Speet wrote:

De app was gisteren ge update bij mij, versie 2.7 maar na deze update blijft scherm weer in de bevroren stand staan. Kan de Toon wel op afstand bedienen, maar de app blijft in bevroren toestand staan. Heb ook al uitgelogd en opnieuw in gelogd, maar dat helpt niets.

Tijdelijk geheugen van Toon op Afstand app al eens leeggemaakt?
Reputatie 7
Badge +4
@Theo Speet

Ik ben benieuwd of de tip van @mAiden helpt. Anders kan je ook de app ook nog verwijderen en opnieuw installeren. We lezen je bevindingen graag terug!

Groet, Denise
Reputatie 2
Badge
Dat maak geen verschil al deze handelingen. Ik zit nu op de tablet te kijken met de oude versie van de Toon app de 1.6 En wat blijkt deze versie blijkt gewoon wel te werken.
Reputatie 2
Badge +1
mAiden wrote:

kalkhoven wrote:

Dag @rrentenaar,

Gr. Tom

Of hij heeft weg gehaald. Of?
Ik zie geen SW 4.8.25 staan in zijn handtekening.

? tja,waarom zou ik iets zeggen dat er niet staat, dom van mij natuurlijk ?
Reputatie 7
Badge +4
@Theo Speet

Dan speel ik dit graag door naar onze ontwikkelaars. Kan je hiervoor de externe toegang op Toon aanzetten via menu > Toon Support? En alvast doorgeven welk type mobiel je heb, inclusief het besturingssysteem en de versie waarop deze draait?

Groet, Denise
Reputatie 2
Badge
Denise wrote:

@Theo Speet

Dan speel ik dit graag door naar onze ontwikkelaars. Kan je hiervoor de externe toegang op Toon aanzetten via menu > Toon Support? En alvast doorgeven welk type mobiel je heb, inclusief het besturingssysteem en de versie waarop deze draait?

Groet, Denise

Het is heel erg raar met de app, de enen keer doet hij het wel en de andere keer blijft hij weer bevroren. Heb de externe toegang aangezet. Mijn mobiel is een Samsung Galaxy A5 besturing Android 6.0.1 Ook de Toon zelf was ineens weer eens van slag af, omdat de ingestelde waarde op 21 graden was ingesteld, de gemeten temperatuur was 21,5 graden en toch ging de Toon gewoon aan??? Heb dit probleem waarschijnlijk zelf opgelost door de Toon even 30 seconden stroomloos te maken. Nu blijft de waarde gewoon weer op 21 graden staan.
Alvast bedankt voor de snelle reactie 😃
Reputatie 2
Badge
Ik ben dus veel te voorbarig, de Toon slaat gewoon weer aan bij een gemeten temperatuur van 21,5 graden terwijl de ingestelde temperatuur op 21 graden staat.
Reputatie 1
Badge
Ik ben nog geduldig aan het wachten tot de nieuwe versie Toon op tablet op de App store (apple) verschijnt. Ik zie alleen nog de oude versie 1.6.1 die ik al heb.
Er komt geen nieuwe App Toon op tablet.

De nieuwe Toon op Afstand beta App die nu getest wordt, zal het overnemen.
Reputatie 1
Badge
Brandje wrote:

Dan moet ik het met die oude blijven doen, ik heb geen smartphone, alleen een Ipad.
Reputatie 7
Badge +8
AA van Berkel wrote:

Brandje wrote:

Dan moet ik het met die oude blijven doen, ik heb geen smartphone, alleen een Ipad.

Toon op Tablet gaat vervallen...
AA van Berkel wrote:

Brandje wrote:

Voorlopig zal dat kunnen, totdat het certificaat verloopt en dan is het over.
Wanneer dat zal zijn is onbekend; bij de veldtesters werkt de iPad al niet meer.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen