Update ivm verspillingschecker? Geen update.. | Eneco Community
vraag

Update ivm verspillingschecker? Geen update..

Badge
Ik heb versie 4.10.6 en wil verspillingschecker gebruiken, maar dat lukt niet omdat toon wel een update kan gebruiken..;) maar die is niet beschikbaar.. help!

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Markvanmullem,

Leuk je hier te zien op de Community!
De meest recente update van Toon heb ik verstuurd. Via Menu > Instellingen > Software > Update kun je die binnen halen. Ik neem aan dat je ook de nieuwe Toon app gebruikt?
Badge
Dank je wel, zie alleen geen update mogelijkheid, nog steeds 4.10.6.
Ja, ik gebruik de laatste versie van de app. Ik probeer toon even te herstarten nu.
Badge
Ok, zit nu op versie 4.11.6. Update is gelukt. Maar, als ik de verspillingschecker vanuit de app start vindt toon nog steeds dat ie een update nodig heeft.. huh??? Begrijp het ff niet meer..
Badge
Ok, stapje verder. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Lijkt te werken nu!
Reputatie 5
Badge +3
Ok, stapje verder. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Lijkt te werken nu!

Top!

Groet, Audrey
Deze vraag had ik een paar weken geleden ook. Het werkt bij mij nog steeds niet. Kan ik ook de nieuwe versie krijgen? Wat moet ik doen?

Ik heb mijn (eneco) klantnummer al toegevoegd aan mijn profiel. Dat was eerder de genoemde oplossing.
Deze vraag had ik een paar weken geleden ook. Het werkt bij mij nog steeds niet. Kan ik ook de nieuwe versie krijgen? Wat moet ik doen?

Ik heb mijn (eneco) klantnummer al toegevoegd aan mijn profiel. Dat was eerder de genoemde oplossing.

Voor het aanvragen van de nieuwste software versie 4.11.6 op Toon®️ is een apart topic.

Zie hier:

https://forum.toon.nl/software-updates-26/is-mijn-toon-up-to-date-109
Reputatie 5
Toch even stiekem gekeken @BonBavink01 en de update zou klaar moeten staan voor je hoor 😉
Was al gelukt gisteren. Alles draait naar behoren. Had ik ondertussen al gepost in andere topic. Maar toch bedankt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen