Update Hybride app versie 2.140 | Eneco Community

Update Hybride app versie 2.140

  • 14 februari 2018
  • 37 reacties
  • 1467 Bekeken


Toon eerste bericht

37 Reacties

Reputatie 5
Badge +6
Ik over 5 dagen douchegegevens.

Die zal slecht zijn, we hebben de filter eruit gehaald, anders krijg je zo'n pisstraaltje...
Reputatie 7
Badge +5
@BennyV

Wil je de app eens opnieuw opstarten en zo nodig Toon resetten door de ketelmodule (witte stekker naast je CV-ketel) voor 1 minuut uit het stroom te halen? We zijn benieuwd of je er hierna nog steeds last van hebt.

Groet, Denise
Reputatie 5
Badge +6
Douchekop hier verdwenen... bij jullie?
Ik zie ‘m nog, met een vraagteken.

Vanavond voor het eerst de vraag gekregen:

Wat vind u van de VC?
Daaronder een balk die je kunt verschuiven naar tevreden en niet tevreden.
Bij mij dus op bij geheel links gezet.
Reputatie 5
Badge +6
Hij was blauw met de melding nog 'x' dagen.. en dat is nu verdwenen
Reputatie 5
Badge +6
En ben nu de enige die dit nu mist?
Ik weet zeker dat de douchekop blauw was, en er over x dagen een analyse beschikbaar zou zijn. En dit is nu weg
En ben nu de enige die dit nu mist?
Ik weet zeker dat de douchekop blauw was, en er over x dagen een analyse beschikbaar zou zijn. En dit is nu weg


Nee hoor

Hier precies hetzelfde. Ach wat maak ik mij hier nu druk om.
Reputatie 5
Badge +6
Ik dacht al dat het aan mij lag.. misschien kan Eneco iets melden hierover?
Reputatie 5
Badge
Douchekop hier verdwenen... bij jullie?
De douchekop was inderdaad vlak na de update bij mij wel gevonden. Een paar dagen later is deze ook weg (dus niet meer gevonden, grijs dus).
Reputatie 7
Badge +8
Zon op App!!!
Reputatie 7
Badge +8
Wat irritant dat als ik de App wederom update in de App, deze wederom opnieuw moet inloggen!!
Dit zou ik graag in het vervolg niet willen zien.


En de verspillingschecker zou continu mijn apparaten moeten 'checken'. De droger is voor het laatst gecontroleerd op 26 feb.. Hoe zit dat??

Reageer