Update 2.9.23 | Eneco Community
beantwoord

Update 2.9.23

• 22 maart 2015
  • 4 reacties
  • 839 Bekeken

Vorige maand een update 2.9.23 geïnstalleerd Vanaf dat moment zou ik "Gasadvies" kunnen gebruiken Echter tot op heden werkt het niet ! Geen resultaten en ik kan ook geen instelling of advies benaderen Wie weet hoe of wat ? Of werkt het gewoon nog niet Er zou in april een evaluatie zijn
icon

Beste antwoord door Hekelingen 23 maart 2015, 10:31

Wat bedoel je met gas advies. Ik ken deze optie niet. Ik ken wel vergelijk met vrienden en sluipverbruik naar beneden krijgen, maar het gasadvies is voor mij nieuw.
Gasadvies is een pilot voor een aantal gebruikers en werd vorige maand als update aangeboden. Toon kijkt dan naar de mate waarin je woning afkoelt en zou dan je stookgedrag adviseren. Echter werkt de update (nog) niet.
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Wat bedoel je met gas advies. Ik ken deze optie niet. Ik ken wel vergelijk met vrienden en sluipverbruik naar beneden krijgen, maar het gasadvies is voor mij nieuw.
Reputatie 7
Badge +6
@Hekelingen

Hier wordt aan gewerkt. Er zijn problemen met het verwerken van de data voor deze pilot.
Gasadvies is een pilot voor een aantal gebruikers en werd vorige maand als update aangeboden. Toon kijkt dan naar de mate waarin je woning afkoelt en zou dan je stookgedrag adviseren. Echter werkt de update (nog) niet.
Reputatie 6
Badge +1
Oke, ik snap het, maar zit niet in de pilot, dus kan ik daar (nog) niks mee.