Toon Zon 2.10.12 | Eneco Community
vraag

Toon Zon 2.10.12

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

30 Reacties

ik mag nog even wachten,me aangemeld voor toon zon op vrijdag 29 mei ze kunnen het pas installeren op 8 juli, vervolgens krijg ik een mail dat ze 8 juli Toon komen installeren, weet niet hoor maar die hangt hier al 2,5 jaar aan de muur 😠 creatieve communicatie van Eneco
Reputatie 6
Badge +1
Ze zullen de woordjes "met zon" wel vergeten zijn. Foutje-bedankt.
Reputatie 4
Badge +4
@tonskidutch,

Het klopt dat er bevestigingen zijn verstuurd waarin wordt geschreven over de installatie van Toon, terwijl dit om Toon Zon gaat. Meer informatie hierover vind je in dit topic. Sorry voor het ongemak.
Reputatie 1
Badge +4
Het heeft even moeten duren maar. . . dan krijg je ook wel wat.
Monteur is vorige week maandag geweest en was 10 minuten bezig in de meterkast en daarna nog een half uurtje met de nieuwe Toon. Kennelijk was de oude (experimentele) niet geschikt meer voor deze vorm van Toon met zon.
Het was voor mijn gevoel wel een achteruitgang; de opnemer van de zonne energie. Maar dat zal het kostenplaatje wel rechtvaardigen.
Van (experimentele) digitale naar nu een analoge opnemer met een puls led en daar weer een opnemer op die de pulsjes telt. Maar het werkt.

Inmiddels bijna 2 weken nu gegevens van zowel de zonnepanelen als het stroom- en gasverbruik. Wat een luxe.
en tot mijn grote verbazing werkte het direct.
Uiteraard werkt het perfect.
Ik ben al sinds weken lang een erg blije Toon Zon gebruiker.