Toon werkt weer... | Eneco Community
vraag

Toon werkt weer...

  • 17 november 2017
  • 1 reactie
  • 321 Bekeken

Nou mooi niet. Op het forum wordt gezegd dat de app weer werkt. Nou, hier niet en vind dat erg jammer.

Enige nuance, de iphone app lijkt te werken tot nu toe. De ipad app, welke ik meestal gebruik, werkt nog niet. Deze blijft gewoon hardnekkig weergeven dat er geen verbinding met het Service Center mogelijk is.

Graag oplossen.

1 Reactie

Reputatie 3
@ B.A. Veldman,

Bedankt voor je bericht. Dat de Toon-app niet werkt op de IPad is ons bekend. Er wordt momenteel hard gewerkt aan een oplossing hiervoor. Ons excuses voor het ongemak!

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen