Toon Update naar 3.5.4 | Eneco Community

Toon Update naar 3.5.4

• 17 augustus 2016
  • 46 reacties
  • 2058 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

46 Reacties

Hoi Danielle,

Fijn dat je ons even "bijpraat"

Mag je hieruit concluderen dan een Toon®️ gebruiker die op 5.1 blijft hangen en niet upgrade naar 5.4, dat er gauw SC koppelproblemen kunnen ontstaan?

En dat Toon®️ blijft melden:

"Verbonden met het Internet"
Reputatie 5
Badge +1
Bedankt voor de terugkoppeling Danielle.
Reputatie 7
Badge +9
Aan Brandje zijn handtekening te zien, loop alles weer zoals het hoort.. Veldtesters hangen nu op 3.6.0?
Aan Brandje zijn handtekening te zien, loopt alles weer zoals het hoort.. Veldtesters hangen nu op 3.6.0?

Ssssssssst, al weer een paar dagen hoor........
@Moderator, ik ken een Toon gebruiker die nog op 3.2.18 zit en geen upgrade aangeboden krijgt. Kan dit kloppen? Alle extra functies gerelateerd aan een abonnement werken correct. Een herstart mocht ook niet baten.
Reputatie 7
Badge +6
Beste S.M. Apers,

Kun je kijken of het nu wel lukt om de update binnen te halen via Menu-Instellingen-Software? Deze is al enige tijd geleden aan je toegekend.
Badge
Begrijp er helemaal niets van, krijg ik de software update nu automatisch, of enkel als ik er hier om vraag? Indien het eerste, dan wacht ik nog wel even af, begreep dat het voor particulieren niet zo spannend was. Hoopte enkel dat de Triggi app dan beter zou werken.
Reputatie 7
Badge +9
Begrijp er helemaal niets van, krijg ik de software update nu automatisch, of enkel als ik er hier om vraag? Indien het eerste, dan wacht ik nog wel even af, begreep dat het voor particulieren niet zo spannend was. Hoopte enkel dat de Triggi app dan beter zou werken.

Aan je handtekening te zien loop je x aantal versie(s) achter.. Normaal gesproken worden updates gefaseerd uitgerold, om de servers niet te belasten.. Maar je zou hier kunnen vragen of een moderator de update naar je Toon push'd.. Deze zal dit morgen wel lezen!

Hoi Xynix,

Het is heel simpel!
Uiteraard ontvang je de updates automatisch.
Je ziet dat via een envelopje rechts boven op Toon®️
Lukt dat de eerste keer niet dan vraag je er simpelweg om; daarna zit je in de cyclus en moet het goed komen.
Neemt niet weg dat je elke keer met voorrang er om kan vragen.
Bij het hoofdstuk Updates en releases vind je altijd de laatste update.
In het openingsbericht van zo'n release staat altijd vermeldt dat de uitrol enige weken in beslag neemt, omdat in groepjes Toongebruikers per keer aan de beurt komen.

Voor de werking van Triggy maakt dit alles niets uit; op dit moment zit het probleem puur aan de kant van Toon®️ waar de autorisatie stroef en instabiel is op API gebied.
Voor API kan je beter in het topic daarover lezen.
Badge
Dank voor jullie reacties, uiteraard wist ik van het envelopje, enkel het begrip "enige" tijd vond ik nogal rekbaar. Ik wist niet dat Toon zo wijdverspreid was en dat er dus zoveel tijd voor nodig is om de servers niet in de problemen te brengen..........:8
Nou het is niet alleen de servers hoor. Het is een samenspel van diverse zaken.
Er kunnen ook veel reacties komen, die behandeld moeten worden.
Kijk er zijn nu 300.000 Toons dus enige voorzichtigheid is wel geboden.

https://forum.eneco.nl/suggesties-ideeen-verbeterpunten-113/denk-mee-over-toon-vriendenaanbod-11584?sort=likes.desc
Reputatie 7
Badge +6
@Xynix

Je kan de meest recente update nu binnen halen.
Badge
Dank, ben hem nu aan het downloaden. Ben benieuwd!
Badge
Goedenavond,
ook ik zou graag de laatste update willen krijgen.

vriendelijke groet,
Peter
Badge
Goede middag. Graag zou ik ook update willen ontvangen. Toon draait nog op 3.3.8.
Goede middag. Graag zou ik ook update willen ontvangen. Toon draait nog op 3.3.8.

Er is een apart topic voor de nieuwste versie 3.6.3.
Ik zou daar de vraag posten.
Houdt rekening met wat vertraging; er is een storing gaande; sommige hebben daar last van; sommige niet.
Ik heb versie 2.10 nog nadat ik sinds afgelopen maandag Toon gekregen heb.
Wel een berichtje dat 3.6 klaar staat maar geen update knop om de software te updaten
Wel een berichtje dat 3.6 klaar staat maar geen update knop om de software te updaten

Komt misschien omdat je geen verbinding hebt met het Service Center.
Controleer dat eens bij menu/instellingen/internet/status

Daar staat verbinding met Service Center. Lijkt mij dus ok

Daar staat verbinding met Service Center. Lijkt mij dus ok

Goed zo!
Dan zal de update knop vanzelf verschijnen.
Zoniet dan zal een moderator maandag op opnieuw 3.6.3 moeten toekennen.
Je kan je ook melden in het topic wat daarover gaat.

Kijk bij de Categorien/Thermostaat Toon®️/Softward releases
We gaan het afwachten. Bedankt