Toon: Uitrol software versie 5.5.7 is van start gegaan | Eneco Community
Sticky

Toon: Uitrol software versie 5.5.7 is van start gegaan

Toon eerste bericht

105 Reacties

@Folkert De rookmelder was al juist aangewezen in Toon. De repeater lukt niet om te verwijderen, ook na herstarten. Verder heb ik er geen last van, alles werkt prima.
Hoi Pedro,
En wellicht nog even ten overvloede; gewoon verder niets doen; deze GUI repeater bug wordt in de volgende auto update gewoon hersteld en is de repeater vermelding weg.
Het is gelezen 😃. Toch kijken we graag naar dit specifiek geval.

Groet. Urgel

Nog gekeken @Urgel? Is er iets naar voren gekomen? De externe toegang is inmiddels weer uit, als je het weer nodig hebt hoor ik het wel weer.👍🏼
Reputatie 3
Badge +5
@AndyDenise jij toevallig wel of niet innovator/veldtester?
Nee ook niet. Mijn toon start niet eens meer op nu is kapot denk ik fijn is dat
Oh jee! Precies wat ik gisteren al schetste met de automatisch updates, en niemand kan aansprakelijk gesteld worden. Mooie boel is dat.😳
Reputatie 3
Badge +5
Oh jee! Precies wat ik gisteren al schetst met de automatisch updates, en niemand kan aansprakelijk gesteld worden. Mooie boel is dat.😳
Hij deed het na de update wel. Maar mijn internet deed het vanavond niet heb ik hem op de juiste manier opnieuw opgestart. Maar komt niet verder dan het bootscreen
Ook met stroomadapter uit de stopcontact geprobeerd?
Reputatie 3
Badge +5
Is de hele nacht eruit geweest hij doet het gelukkig weer wel vreemd nog nooit gehad. Dat die na een normale start het niet doet. Had daarna nog een harde reset gedaan met de knop maar hielp ook niet. Met de hele nacht de adapter stroomloos doet die het weer.
Hoi Pedro,
En wellicht nog even ten overvloede; gewoon verder niets doen; deze GUI repeater bug wordt in de volgende auto update gewoon hersteld en is de repeater vermelding weg.

Hoi Pedro,@Berny

Er is inmiddels al iets meer bekend waarom jij versie 5.6 hebt gekregen.
Je behoort tot een kleine groep Toon®️ gebruikers waarbij de automatische update in versie 5.6 getest is. 😳
Zoals ik al meldde is het nu gewoon even wachten op de auto 5.7 en dan is je repeater bug weer over.😏
Ik begrijp hieruit dat als het goed is de overige Toon®️ gebruikers meteen wèl de 5.7 krijgen.
Hoi @Brandje, ik weet nogsteeds van niks. Ik heb mijn Toon open gezet zoals gevraagd maar daarna niks meer gehoord. Na 24h heb ik de externe toegang uitgezet.
Reputatie 7
Badge +6
@Berny

Ik heb je terugkoppeling doorgegeven aan de software beheerders. Alleen kunnen deze niets wanneer de toegang uit staat. Kun je deze weer aanzetten wanneer je in de gelegenheid bent?
Doe ik @Folkert 👍🏼
Reputatie 3
Badge +5
Is er door de update ook een probleem met de rookmelders? Hij kan ze niet meer vinden bij
Reputatie 3
Badge
@AndyDenise

Het is vreemd dat na de update de rookmelders niet meer worden herkend. Wil je de rookmelders opnieuw koppelen en laten weten of dit resultaat heeft opgeleverd?

Groet, Emel
@AndyDenise

Het is vreemd dat na de update de rookmelders niet meer worden herkend. Wil je de rookmelders opnieuw koppelen en laten weten of dit resultaat heeft opgeleverd?

Groet, Emel

Hoi @Emel

Op zich is het niet vreemd hoor.
Hij had namelijk na de (auto) update versie 5.6 de nep “repeaters” verwijderd. Dat had niet gemoeten.
Vandaar dat ik in dit topic al meerdere keren gewaarschuwd had dat niet te doen. Toon®️ wordt verder niet door de nep repeaters beïnvloed.
De repeater bug wordt automatisch in de update 5.7 opgelost.

Er is nu geen andere methode dan de rookmelders te resetten en opnieuw te koppelen.
Reputatie 4
Badge +3

Beste alle

Ik had naar de automatische update naar 5.6.10 eerst geen verbinding meer met de Android Toon app .

Na een soft reset kreeg ik wel alles weer te zien in de app behalve de slimme stekkers en de rookmelders .

Bij mijn vrouw haar telefoon ook Android ziet ze nog steeds niks in de app geen verbruik of slimme stekkers .

Wwaarneer komt dit weer terug erg onhandig zo.
Reputatie 6
Badge +1
@Berny

De softwarebeheerders zijn nog voor je bezig. De toegang dient open te blijven tot we meer weten.

Groeten Chantal
Reputatie 3
Badge +5
Opgelost
Reputatie 3
Badge +5
Die hele automatische update is maar waardeloos. Wordt maar gewoon gedaan zonder goedkeuring. Gebeurt bij telefoons toch ook niet hoe belangrijk een update ook is. Repeaters die er niet in horen ,blijft hangen bij het opstarten, rookmelders niet meer te vinden, en tot slot valt mijn internet nu steeds weg.

Eneco kom met een update wel snel graag!

Edit: na het opnieuw opstarten van mijn modem en daarna het opnieuw opstarten van toon komt toon weer niet door het opstart proces heen. 🤬

Edit: voor de moderators hij doet het nu weer. Toegang staat ook aan voor als iemand misschien eens wil kijken of ze iets vreemds zien
Reputatie 3
Badge +5
En waar zijn de moderators als er kritiek is 😡
@Berny

De softwarebeheerders zijn nog voor je bezig. De toegang dient open te blijven tot we meer weten.

Groeten Chantal

Het is nog steeds open...
Reputatie 6
Badge
@Berny

Dat is prima. De issue wordt nog steeds bekeken. We geven een seintje zodra de externe toegang uit mag.

Groet. Urgel
Reputatie 6
Badge +7
Misschien een beetje vreemd maar het lijkt er op dat sinds de update mijn internet af en toe uitval ...
Badge
Kunnen jullie de update ook aan mij toewijzen ?
Reputatie 6
Badge
Goedemorgen @Raymond

Naar mijn inzichten heb je de laatste software al draaien op je Toon. Ik kan dus geen nieuwe software voor je klaarleggen.

Groet, Urgel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen