Toon® softwareversie 3.5 | Eneco Community

Toon® softwareversie 3.5

Reputatie 4
Badge +1
  • Moderator
  • 1736 reacties
Beste leden!

Later vandaag rollen we de nieuwe softwareversie(3.5) van Toon uit. Dit doen we eerst bij een kleine groep klanten. We rollen de nieuwe softwareversie gefaseerd uit. Het kan dus even duren voor iedereen de nieuwe versie ontvangt.

De wijzigingen in deze update, zijn met name gericht op de zakelijke gebruikers van Toon. Met de nieuwe update is het mogelijk om in de "zakelijke schermweergave" de BTW apart in te zien. Daarnaast zijn er ook temperatuurstanden voor de zakelijk klant toegevoegd; Thuis -> Open / Slapen -> Gesloten.

Zakelijk klanten kunnen de interface aanpassen via Menu > instellingen > scherm.

Als er nog vragen of opmerkingen zijn naar aanleiding van de nieuwe versie, horen we het graag!

Groet,
Mike

Update 18-08-2016
Doordat er een bug is gevonden in 3.5.1. is deze vervangen voor 3.5.4. Deze is toegekend aan de eerste groep, de volgende groepen volgen in de komende weken.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

62 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Thanks Mike.. We houden Toon in de gaten!
Oké Mike,

Dat is een goede zaak.
Voor de standaard privé gebruikers wijzigt er vrijwel niets.

Ik ben nieuwsgierig hoe de zakelijke Toon®️ gebruikers nu hierop reageren.
Reputatie 7
Badge +8
Brandje wrote:

Oké Mike,

Dat is een goede zaak.
Voor de standaard privé gebruikers wijzigt er vrijwel niets.

Ik ben nieuwsgierig hoe de zakelijke Toon®️ gebruikers nu hierop reageren.

Dat ben ik inmiddels wel gewend dat er voor Privé-Gebruikers nagenoeg niks veranderd, dit is al 3 á 4 updates zo, dat er geen zichtbare veranderingen zijn..

Naar zakelijke gebruikers ben ik ook wel nieuwsgierig, hoe hun deze update ervaren.. Vooral omdat er nu ook een Thuis -> Open / Slapen -> Gesloten, functie aanwezig is.. Neem aan dat deze ook te programmeren valt voor Zakelijke klanten (Bijv: 10uur: open(Thuis) / 18uur: Gesloten(Slapen))
Bij de vorige waren wellicht weinig zichtbare, maar onder water was een zeer belangrijke wijziging namelijk een nieuwe WiFi driver!

Het instellen van de naam van de programma keuzes gaat gewoon automatisch.
Zodra gekozen wordt voor zakelijk. Simpel zat.
Voor ons privé gebruikers niet relevant dus.
Reputatie 7
Badge +8
Brandje wrote:

Bij de vorige waren wellicht weinig zichtbare, maar onder water was een zeer belangrijke wijziging namelijk een nieuwe WiFi driver!

WiFI-driver is natuurlijk een belangrijke schakel, in de hoop dat de verbinding nu bij meerdere stabiel is.. Maar ookal blijft het statisch maken van het interne IP-Adres natuurlijk ook nogsteeds van groot belang..
Zoals ook zovaak word aangeraden door jou zelf..
Uiteraard als laatste redmiddel is statisch maken nog steeds van toepassing.
Maar de vele WiFI problemen zijn drastisch afgenomen.
Mijn visie is dus dat die driver effect sorteert.
Reputatie 7
Badge +8
Inmiddels update vanmiddag rond kwart voor 4 binnen gehaald.. Positief in te zien, wat ik graag doe : Ik ben weer volledig up to date. 🆒
Reputatie 3
Badge
Hier ook vanavond binnen gehaald ook weer up to date
Reputatie 1
Badge +1
Hier was hij ook 3.5.1 nu aan het installeren
Badge
De update is hier geïnstalleerd. Voor mij veranderd er weinig maar goed dat er ook aan de zakelijke gebruikers van Toon is gedacht.
Reputatie 1
Badge +1
Binnen gehengeld, niets echt bijzonders, ik zit toch meer te hopen dat de water test afgelopen is, slaagt en word uitgerold.
Badge
Watertest is niet goed afgelopen, heb al een tijd terug de sensor ingeleverd ivm gebreken
Badge +5
De "watertest" moet op "herhaling". Het is de vraag wanneer.
Heb nieuwe updaten nu binnen echter het scherm blijft in wat is nieuw hangen ook bij reset. Wat nu te doen
I. Eikenhout wrote:

Heb nieuwe updaten nu binnen echter het scherm blijft in wat is nieuw hangen ook bij reset. Wat nu te doen

Geef eens een harde reset.
Heb ik gedaan met prikker in de reset knop onderop de toon. komt weer terug in wat is nieuw
Of moet harde reset langer dan 1sec
I. Eikenhout wrote:

Heb ik gedaan met prikker in de reset knop onderop de toon. komt weer terug in wat is nieuw
Of moet harde reset langer dan 1sec

Dan weet je kennelijk niet wat een harde reset is. Geeft niets; ik leg het graag even uit:

De reset die je nu gaf is een zachte reset.
Een harde reset geef je door de Toon®️ module bij je CV 1 minuutje stroomloos te maken.
Je schreef overigens dat het scherm blijft "hangen"
Bedoel je dat er geen reactie is als je op volgende drukt?
Idd geen enkele reactie in of op het scherm
Hoe maak ik hem stroomloos?
Toon®️ maak je stroomloos door naar je CV te gaan.
Daar vind je een klein wit kastje wat door de Eneco monteur is geplaatst.
Die wordt gevoed door een adapter.
Die adapter haal je dus 1 minuut minimaal uit het stopcontact.
Gelukt hoor met harde reset dank
I. Eikenhout wrote:

Gelukt hoor met harde reset dank

Graag gedaan!:D
En bedankt voor de terug koppeling!!
Turkije dat is de minste moeite
Helemaal juist, maar soms wordt de terugkoppeling vergeten en dan heeft een ander forumlid met hetzelfde issue er niets aan.
We stellen dus hier op het forum de eind reactie altijd erg op prijs!!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen