Toon® Software update 3.7.9 | Eneco Community

Toon® Software update 3.7.9

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

446 Reacties

Ik zou ook de update wel willen. Vreemd dat dat nog steeds niet automatisch bij toon zelf zichtbaar wordt
Mijn Toon staat bevroren.!!!! Krijg via app wel verbinding maar is niet bedienbaar.!!!
Reputatie 7
Badge +6
@S. Weterings

De update is aan je toegekend. De uitrol van de update gaat in fases, vandaar dat je nog geen bericht hebt gehad.

@fam. Riedijk

Heb je hier nog steeds last van?
Badge
Ik heb wel een bericht gekregen over update 3.7.9 maar als ik naar Software ga komt er geen update knop
Badge
Hier ook nog steeds op 3.6.3 graag had ik de update ook ontvangen.
@S. Weterings

De update is aan je toegekend. De uitrol van de update gaat in fases, vandaar dat je nog geen bericht hebt gehad.

@fam. Riedijk
Ben niet thuis , maar volgens mij wel.? Morgenavond thuis.!!!!
Bedankt

Heb je hier nog steeds last van?
Badge
Update net binnen gekregen....nu aan het updaten... toch bedankt...
Badge
Hoe kan het dan dat ik wel bericht heb gehad maar dat ik geen update knop krijg?
Hoe kan het dan dat ik wel bericht heb gehad maar dat ik geen update knop krijg?

Omdat je bv nu of voorheen even niet met het SC was verbonden.
Dus controleer dat even en zonodig maak je je modem even stroomloos.
Kan ik ook alvast de nieuwe update van Toon ontvangen!
Gr van Bert
Reputatie 7
Badge +5
@M Hoogeveen en BC Dost

De update is al voor je klaar gezet in een ander topic 🙂

@A T van der Zande

Ik dat je Toon gelukkig inmiddels op 3.7.9 draait!
Hallo waarom een bericht dat je je toon kan updaten als ik dan vervolgens op instellingen druk is er niks te updaten.
Voor mijn gevoel kun je dan beter geen bericht sturen maar het pas in beeld geven als je updaten ook echt beschikbaar is.
Reputatie 7
Badge +5
@M. Snippe

Het bericht is goed bedoeld, er staat ook degelijk een update voor je klaar. We merken alleen dat er wat problemen zijn met de verbinding. Je kan even een harde reset proberen en/of het afwachten. Zodra de verbinding weer stabiel is, kun je je Toon updaten.
Ik heb bericht gekregen van nieuwe update 3.7.9 maar ik mis de knop updaten. En oh ja het weer doet het niet en de app ook weer eens niet grrrrr
Zou het mogelijk zijn om deze update te mogen ontvangen?
Zou het mogelijk zijn om deze update te mogen ontvangen?

Zo hé das snel gegaan. Hij zit er in hoor ??
Zeker.... bij mij nog niets!!! En de app doet het ook nog niet sinds 7-3
Zeker.... bij mij nog niets!!! En de app doet het ook nog niet sinds 7-3 na de update moest ik wel even modem en router resetten, maar naar ik aan neem heb je dat zelf ook al gedaan. Anders via toon even opnieuw verbinding maken met je netwerk.
Heb alles al geprobeerd ja, maar zonder resultaat ?
ik (FGA.Kreijen / 1276CW - 74) zou graag software update 3.7.9 willen ontvangen -- heb nu nog 3.6.2.
@Eneco Klantnummer: - gek genoeg kreeg ik gisteravond de update naar 3.7.9 - echter na installeren nog geen contact met weerstation... / toen opnieuw modem gereset - and daarna verbinding hersteld...
N.a.v. dit bericht gekeken, mijn Toon staat nog op versie 3.6.3!

???
@Eneco Klantnummer: 1621144 - gek genoeg kreeg ik gisteravond de update naar 3.7.9 - echter na installeren nog geen contact met weerstation... / toen opnieuw modem gereset - and daarna verbinding hersteld...
Kijk dat resetten van je modem werkte dus!
Dat je de updateknop alsnog kreeg is niet zo vreemd, gezien de reset die je deed.
Jammer dat je dat ook niet even in het andere topic meldde, daar waar weer een negatieve reactie van @S.E. stond dat reset niet zou helpen.
Jij bent het bewijs dat het wel werkt!
Jammer dat het uiteraard niet voor iedereen geldt.

Hoe dan ook fijn dat het nu werkt, dat is uiteindelijk het allerbelangrijkste?
Reputatie 2
Badge
Ik heb bericht gekregen van nieuwe update 3.7.9 maar ik mis de knop updaten. En oh ja het weer doet het niet en de app ook weer eens niet grrrrr

Bij mij precies hetzelfe!
Reputatie 2
Badge
Ik mis de update knop voor deze nieuwe software. Heb mijn modem gereset maar mag niet baten. Ook Toon op afstand werkt sinds een week (alweer) niet naar behoren. Zo kan ik de comfort temperatuur niet op afstand aanzetten. Het vlammetje ontbreekt hier ook als de verwarming aanstaat