Toon® Software update 3.7.9 | Eneco Community

Toon® Software update 3.7.9

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

446 Reacties

Badge +1
@Kelly,

Begrijp uit bovenstaande reactie dat de updates zijn toegewezen. Echter staat er bij mij geen update klaar. Zou je deze nogmaals kunnen toewijzen?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +5
@P.M.T. Verger & @TimeKeeper

De update staat al voor jullie klaar. Mocht hij niet bij menu > instellingen > software staan, wil een harde reset wellicht helpen,

@toetankh

De update is toegekend.
Mag ik ook de update ontvangen.
Alvast bedankt.

Ruud
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb de update aan je toegewezen!

Groet, Kelly
Ik heb al eerder telefonisch contact gehad omdat ik vanwege nieuwe slimme stekkers een update dus nodig heb
Dit was maar steeds niet mogelijk maar hier lees ik zelfs berichten van een maand oud dat het wel gedaan wordt
Waarom kan het dan niet bij mij?
@Allen

Vandaag zijn we gestart met de gefaseerde uitrol van 3.7.8, deze bevat diverse firmware updates, bugfixes en diverse verbeteringen wat betreft status verbruik, zowel visueel als qua uitleg.

Update 08-02-

Versie 3.7.8 wordt vervangen door 3.7.9

Deze update verhelpt een aantal bugs die naar voren kwamen in 3.7.8 onder andere dat de c waarde niet meer zichtbaar was bij instellingen.
De gefaseerde uitrol kan tot ongeveer 2 weken duren, dan heeft iedereen de update binnen!

Wij hebben nog versie 3.6.3 op onze Toon. Kunnen ook wij binnenkort een update te gemoed zien?

Alvast bedankt.
Badge +1
Wij hebben ook nog versie 3.6.3 en heb ook met enige regelmaat storing wij zouden dan ook graag de up date ontvangen.
Ook wij draaien nog steeds op 3.6.3. 😞
Kunt u de nieuwe versie aan mij toekennen. Ik zit ook nog op 3.6.3..
lees hier regelmatig over update is het mogelijk dat ik die binnen krijg nog niet gekregen
Reputatie 7
Badge +5
@Rappido, @Valeriaan, @R. Kuiper, @W.R. de Groot, @JohnvanEck & @rensolive

3.7.9 staat voor jullie klaar. Jullie kunnen deze uitvoeren via menu > instellingen > software.
bedankt de update is geinstalleerd en werkt.
Echter is er denk ik nog iets mis met de z-wave plus ondersteuning.
aan/uit schakelen gaat goed en verbruik meting doet het echter werkt de led ring niet meer.
de led ring gaat even aan en daarna uit terwijl juist bij verbruik de ring moet verkleuren en aan de ring kan je ook zien of de stekker aan is.
Hoor graag of er meerdere zijn die hier last van hebben of gehad hebben en wat ze hier eventueel aan gedaan hebben.
ik heb de stekkers al een keer ontkoppeld en opnieuw gekoppeld en dit werkte bij mij niet.
Verwijder de slimme stekker nog een keer.
Zet 'm daarna in de inleer stand en koppel de stekker hierna.
ik heb ontdekt wat het is.
ik heb de b-button lang ingedrukt en dan gaat de led ring aan.
als je hem weer lang indrukt dan gaat de led ring weer uit.
had deze mogelijkheid niet in handleiding gelezen van de slimme stekker.
het is dus mogelijk om de led ring aan en uit te zetten.
@ Moderator, Kunt u mij ook de update toe sturen BVD
ik heb ontdekt wat het is.
ik heb de b-button lang ingedrukt en dan gaat de led ring aan.
als je hem weer lang indrukt dan gaat de led ring weer uit.
had deze mogelijkheid niet in handleiding gelezen van de slimme stekker.
het is dus mogelijk om de led ring aan en uit te zetten.

Ja dat klopt!
Sommige vinden die kleurige ring irritant en dan is die inderdaad afgezette.
Ik daar en tegen vindt die kleur, afhankelijk van het stroomverbruik, prettig.
Mijn rookmelders status is niet meer zichtbaar na de update... wat nu? Is elke keer iets voortaan...
Reputatie 7
Badge +6
@ Moderator, Kunt u mij ook de update toe sturen BVD

@E.F. Veer,

De update heb ik aan je toegekend!
Reputatie 7
Badge +6
@M.H.F. van Dam,

Raar zeg. Heb je dit nu nog dat de status niet zichtbaar is van de rookmelder? We kijken graag mee achter de schermen. Via Menu > Toonsupport kun je de externe toegang aan zetten.
Alvast bedankt!
Nu zijn de rookmelders wel weer zichtbaar.. maar wel raar dat elke keer bij een update maar de helft goed werkt ofnie?
Ben ook geïnteresseerd in een sw-update!
Wanneer krijg je een melding over de update want ik zit ook nog steeds op 3.6.3?
Reputatie 7
Badge +6
@HansTerhurne en @Mrobers,

De update heb ik toegekend!
Kunt u de update ook aan mij toekennen? Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +6
@Fox

De update is aan je toegekend.