Toon® Software update 3.6.3 | Eneco Community

Toon® Software update 3.6.3

Reputatie 7
Badge +6
Beste community leden,

Vandaag gaat de uitrol van software update 3.6 van start. Deze update wordt zoals gebruikelijk gefaseerd uitgerold.

NIEUW
Het is nu mogelijk om stekkers te vergrendelen zodat deze niet uitgaan via alles aan/uit

Hoe werkt dit?
Ga naar Menu > Bedienopties en klik op wijzigen (potloodje) achter de desbetreffende stekker

In de regel Stekkerbediening zie je op de stekker vergrendeld is ja of nee, en kun je dit wijzigen

Kies per stekker of je deze bedienbaar of vergrendeld wilt houden

Bugfixes en verbeteringen
  1. Het is nu mogelijk om speciale leestekens te gebruiken in de naam van de gekoppelde rookmelder
  2. Einddatum kan nu aangepast worden na het toevoegen van een vakantieperiode
  3. Het laagste verbruik wordt nu juist weergegeven
  4. Diverse andere bugfixes

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

311 Reacties

Hoi Folkert,

Bedankt voor de aankondiging.
Zit in deze versie 3.6.3 niet de verbetering mbt het laagste verbruik?
Die zat namelijk wel in de 3.6.2.
Reputatie 7
Badge +6
@Brandje

Bedankt! Deze is inderdaad belangrijk genoeg om apart te vermelden, ik heb de openingspost aangepast.
Wil je hem deze update gelijk al voor mij klaarzetten? Kan ik gelijk uittesten of het laagste verbruik echt goed gaat.

Alvast bedankt.
Folkert wrote:

@Brandje

Bedankt! Deze is inderdaad belangrijk genoeg om apart te vermelden, ik heb de openingspost aangepast.

Hoi Folkert,

Top dat je de aandacht er even extra op vestigt!!

Ik was juist erg gebrand op vermelding van deze wijziging, omdat er terecht enige tijd geleden uitgebreid in een topic over gediscussieerd is.
Nu met deze wijziging van Quby wordt iedere avond om 24:00 uur die waarde gereset en moet het nu dus bij iedereen goed werken.
Weer een stapje verder in de verbetering van de weergave inzake het verbruik!
Badge +3
Folkert wrote:

Vandaag gaat de uitrol van software update 3.6 van start. Deze update wordt zoals gebruikelijk gefaseerd uitgerold.

Zou je deze voor mij willen klaarzetten @Folkert?
Lijkt mij zeer handig met de komst van de drie slimme stekkers ergens begin oktober 😉
Reputatie 7
Badge +6
@EenF

Je kan hem vandaag binnenhalen, zodra hij is vrijgegeven.
Reputatie 7
Badge +8
@Folkert

Ik wachte er al met smart op!
Ik hou Toon in de gaten, dankjewel!!
Badge +3
Folkert wrote:

Je kan hem vandaag binnenhalen, zodra hij is vrijgegeven.

Dank Folkert!
Badge
Beste Folkert,

zou je voor mij de update ook klaar willen zetten? Fijne toevoeging betreft de slimme stekkers.

Bedankt alvast,

Rick
Reputatie 7
Badge +8
Mensen de update word gefaseerd uitgerold (Hij word per groepen uitgerold.. De enne is vandaag aan de beurt, de ander morgen)

Zodra hij is vrijgegeven, is update mogelijk..

Even geduld hebben dus nog 🙂
Badge +3
mAiden wrote:

Mensen de update word gefaseerd uitgerold (Hij word per groepen uitgerold.. De enne is vandaag aan de beurt, de ander morgen)

Het zal niet de eerste keer zijn dat ik weken moet wachten, dus ik vraag het even netjes. Als dit niet hoort (en het gebeurt toch bij elke update?), had Folkert dat wel gezegd 😉
EenF wrote:

mAiden wrote:

Het zal niet de eerste keer zijn dat ik weken moet wachten, dus ik vraag het even netjes. Als dit niet hoort (en het gebeurt toch bij elke update?), had Folkert dat wel gezegd ;)

Uiteraard staat het altijd een ieder vrij om eerder dan normaal de upgrade te vragen; deze verzoeken worden door de moderators al meer dan een jaar zo toegepast/gehonoreerd.

En wie weet geeft het ook een verbetering in verband met je andere issue.........
Reputatie 7
Badge +8
Toon is aan bijwerken 🙂
Reputatie 7
Badge +8
@Folkert

Als ik zo nieuwsgierig mag zijn? Wat zijn "Toekomstige functies" waar Toon mede met deze update op voorbereid is?
Reputatie 7
Badge +6
r leijten wrote:

Beste Folkert,

zou je voor mij de update ook klaar willen zetten? Fijne toevoeging betreft de slimme stekkers.

Bedankt alvast,

Rick

@Rick

Je zit al in de eerste groep dus je zou de update binnen moeten kunnen halen.
Badge
Folkert wrote:

r leijten wrote:

Beste Folkert,

Bedankt alvast,

Rick

@Rick

Je zit al in de eerste groep dus je zou de update binnen moeten kunnen halen.

Bedankt!:D
Reputatie 7
Badge +6
maiden wrote:

@Folkert

Als ik zo nieuwsgierig mag zijn? Wat zijn "Toekomstige functies" waar Toon mede met deze update op voorbereid is?

@mAiden

Zodra ik daar een uitspraak over kan doen dan laat ik het uiteraard weten 😉
Reputatie 7
Badge +8
Folkert wrote:

maiden wrote:

@Folkert

@mAiden

Zodra ik daar een uitspraak over kan doen dan laat ik het uiteraard weten ;)

Voorspeelbare maar begrijpelijke reactie.. Is goed Folkert.. Dankjewel, ben er wel nieuwsgierig naar.
Reputatie 7
Badge +7
Dacht toch heel even na het installeren van de updaten... Zou het dan eindelijk?!
Stekkergemak! Niet helemaal waar ik op hoopte maar er word weer wat met dure stekkers gedaan. Of als je ze vergrendel helemaal niets. Het is maar hoe je het bekijkt. Volgende updaten dan AUB!? (Ik zit te hinten op scènes voor wie het zich afvroeg)
Reputatie 7
Badge +8
Ton van Rijn wrote:

Dacht toch heel even na het installeren van de updaten... Zou het dan eindelijk?!
Stekkergemak! Niet helemaal waar ik op hoopte maar er word weer wat met dure stekkers gedaan. Of als je ze vergrendel helemaal niets. Het is maar hoe je het bekijkt. Volgende updaten dan AUB!? (Ik zit te hinten op scènes voor wie het zich afvroeg)

Kan me de teleurstelling voorstellen.. Volgens mij wachten mensen met slimme stekkers al 2 jaar op scènes 😞
Reputatie 2
Badge
Hebben wij als Toon zon gebruikers weer pech of gaan we mee in de batch
Jurgen wrote:

Hebben wij als Toon zon gebruikers weer pech of gaan we mee in de batch

Waarvoor zouden Toon®️ Zon gebruikers pech hebben?
Zoals gemeld gaat de update in groepen en zou je gewoon over enkele dagen aan de beurt zijn.
Maar nu je je gemeld hebt zal een moderator morgen je ongetwijfeld overhevelen naar een eerdere groep!
Komt vast goed!
Ton van Rijn wrote:

Hoi Ton,
Tja, dan had je dat al veel eerder via mij vernomen, toch??
Reputatie 7
Badge +7
Ja dat is waar Ton.
Maar je begrijpt vast wel dat ik even de hoop kreeg toen ik "stekkergemak" zag staan.
Badge
Beste Folkert,

zou je voor mij de update ook klaar willen zetten?

Alvast dank

mvg,

Peter

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen