TOON Software 4.10.6? | Eneco Community
beantwoord

TOON Software 4.10.6?

• 9 december 2017
  • 18 reacties
  • 766 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 90 reacties
Ik zie bij diverse reacties van forumleden onderaan deze versie 4.10.6 vermeld staan.
VERTEL !!
icon

Beste antwoord door FireChief 9 december 2017, 18:16

Dat zijn veldtesters. Die lopen voor qua versie. NIet dat het veel uitmaakt, de laatste veldtesterversies zijn ongewijzigd mainstream geworden.
Bekijk origineel

18 Reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dat zijn veldtesters. Die lopen voor qua versie. NIet dat het veel uitmaakt, de laatste veldtesterversies zijn ongewijzigd mainstream geworden.
Reputatie 7
Badge +8
Veldtester word je ook niet "zomaar", je dien hiervoor uitgenodigd te worden door Eneco. Zijn veelal Eneco medewerkers die dat zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Het zou het product ten goede komen als er 'onafhankelijke' veldtesters komen die iets kritischer zijn dan de huidige groep.
En dat vervolgens Quby ook werkelijk iets doet met de feedback van deze groep en dat verwerkt in de uiteindelijke release in het veld.
Het huidige veldtesten is een wassen neus omdat die releases voor veldtesters zonder wijzigingen en paar weken later massaal wordt uitgerold. Ze testen dus eigenlijk alleen of de Toon stabiel blijft, functioneel gezien is het verder irrelevant.
Jammer......
Reputatie 4
Badge +1
Ik ben geen veldtester, maar heb vandaag wel deze 4.10.6 als update aangeboden gekregen.
Reputatie 1
Badge
Heb net versie 4.10.6 geinstalleerd, maar kan Toon niet meer verbinden, hij zegt iedere keer wachtwoord onjuist. Pfff gaan we weer.
Reputatie 4
Badge +1
Ja... lijkt erg op mijn eerste ervaringen met 4.9.23 .....
Reputatie 1
Badge
Na een aantal keer Toon resetten eindelijk verbinding. Vraag is alleen, wat is er nieuw in deze update versie ?
Heb net versie 4.10.6 geinstalleerd, maar kan Toon niet meer verbinden, hij zegt iedere keer wachtwoord onjuist. Pfff gaan we weer.
Hier exact hetzelfde gedonder, ik vraag mij echt af wat die testers allemaal testen.
Ik krijg het idee dat het een gezelligheids clubje is.
Reputatie 7
Badge +4
De release notes schitteren ook door afwezigheid...... Ik heb in ieder geval nog niets nieuws kunnen ontdekken....
Vanaf half 10 vanavond lopen kloten om weer verbinding te krijgen met wifi... Na tig keer resetten is het mij na anderhalf uur toch gelukt. Wat een vreemde bende...

Ik had begrepen dat in de nieuwe firmware update het wifi probleem opgelost zou zijn, helaas geldt dit niet voor mijn Toon.
Ik zeg welterusten, ik ben het zat voor vandaag.
Mijn broer stuurt alles aan via de wifi en heeft nooit problemen... Man wat ben ik jaloers op zijn honeywell evo... 😫
Reputatie 4
Badge +1
De release notes schitteren ook door afwezigheid...... Ik heb in ieder geval nog niets nieuws kunnen ontdekken.... mijn gevoel zegt dat dit een tussentijdse update is om wat bugs op te lossen, in het verleden zijn dit soort tussentijdse updates ook geweest en werd door Eneco ook niets gezegd.
Reputatie 7
Badge +4
Dan verwacht ik nog steeds (korte) release notes met een lijstje opgeloste bugs, dat is standaard gebruik in de IT wereld.......
Reputatie 3
Badge +2
Dan verwacht ik nog steeds (korte) release notes met een lijstje opgeloste bugs, dat is standaard gebruik in de IT wereld.......

Ik ben erg benieuwd wat er opgelost is en wat eventueel nieuw is in 4.10.6
Ik heb hem gister avond ook geïnstalleerd, ik ben nog niet tegen bugs aan gelopen
Reputatie 7
Badge +5
@Allen

De releasenotes/aankondiging is in de maak, deze wordt zo snel mogelijk op de community geplaatst.

Groet, Denise
Badge
Hier vandaag ook de update geïnstalleerd.
Wat is er nou precies nieuw of zijn het allemaal bug-fixes?

Misschien een idee om op de toon te zien wat een update precies doet zodra je op "update" hebt gedrukt?!
Kijk even bij de aankondiging update 4.10.6

Daar vind je de link met oa de releasenotes.

https://forum.toon.nl/software-updates-26/software-update-4-10-1121
Badge +4
Hoe zit het nu precies met release notes van nieuwe versies. Worden die altijd gepubliceerd , zo ja op welke manier?
Hoi Henny,

Als je het vorige bericht van mij leest, zie je een link. In het openingsbericht van dat topic vind je de link naar de plek waar die releasenotes bij elkaar staan.

Reageer