Toon op Afstand update 2.154 | Eneco Community
vraag

Toon op Afstand update 2.154

Toon eerste bericht

36 Reacties

Reputatie 2
Badge
Ze moeten gewoon zorgen dat de app goed alvorens deze uit te brengen niet meer en niet minder
Hoi @Juan,

Volgens het laatste bericht van Hayad waren ze bij Quby hard bezig om Zon op Toon®️ geheel werkend te hebben op de nieuwe App.
Reputatie 5
Badge +6
Zon is nu belangrijker, dan andere onderdelen zoals rookmelders.

Wat ik nog graag zou zien is.
- Uw Toon (van oude app)
- Rookmelder (van de oude app)
- Aan kunnen passen van de tegels (zoals op Toon zelf)
Reputatie 2
Badge
Zon is nu belangrijker, dan andere onderdelen zoals rookmelders.

Wat ik nog graag zou zien is.
- Uw Toon (van oude app)
- Rookmelder (van de oude app)
- Aan kunnen passen van de tegels (zoals op Toon zelf)
Reputatie 2
Badge
Rookmelders niet belangrijk!!!!!!!!
Reputatie 5
Badge +6
Voor later/uiteindelijk.
Maar nu Zon
Reputatie 7
Badge +8
Voor later/uiteindelijk.
Maar nu Zon

Deze mening deel ik niet. Heb geen Zon op Toon, dus heb er ook niks aan. Snap dat zonnepanelen eigenaren het zichtbaar willen hebben.

- Maar voor mij is het veel belangrijker, dat me Rookmelder zichtbaar is.

- Vakantiestand werkt

- toegangscode kan instellen.

Zo zijn wij al verschillend, met verschillende prioriteiten ?
Reputatie 5
Badge +6
Mijn Rookmelder, hoop ik niet vaak te hoeven gebruiken, dus dat mag echt wel even wachten. Toegangscode waarom? Ik ben de enige die mijn telefoon gebruikt (waar al een code op zit)
Reputatie 7
Badge +8
Mijn Rookmelder, hoop ik niet vaak te hoeven gebruiken, dus dat mag echt wel even wachten. Toegangscode waarom? Ik ben de enige die mijn telefoon gebruikt (waar al een code op zit)

Nogmaals:

Ik heb geen zonnepanelen, dus ook niks aan Zon op Toon. Ik heb wel en rookmelder, logisch gevolg is, dat ik deze belangrijker acht dan Zon op Toon.

Toegangscode vind ik wel een belangrijk iets, dit i.v.m. beveiliging. Tweestaps-verificatie is altijd beter, dan eenvoudige-verificatie.

Gelukkig zijn jij en ik beide niet in de positie om te bepalen, wat voorrang heeft, maar is dat Quby. Wou alleen aangeven met mij vorige post dat we allemaal verschillende mensen zijn, met verschillende prioriteiten. (Zal fijn vinden als je je spellingcontrole-check de volgende keer achterwegen laat. Erg vervelend en irritant, andere verbeteren, terwijl er nog altijd genoeg vingers naar je zelf wijzen.)
Reputatie 5
Badge +6
Sorry maar het is ‘mijn’ vorige post, niet ‘mij’
Als men goed schriijft is controle niet nodig ? toch.
Reputatie 7
Badge +8
Sorry maar het is ‘mijn’ vorige post, niet ‘mij’
Als men goed schriijft is controle niet nodig ? toch.

Sodemieter er gewoon mee op.....

Reageer