Toon op Afstand problemen | Eneco Community
vraag

Toon op Afstand problemen



Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

121 Reacties

A. Ketting wrote:

Oke bedankt ,
Dan doe ik dat w.s Niet goed
Mijn vraag is als je toon gaat gebruiken,
Ik dan in de kou kan komen te zitten of Zonder stroom ?
Ik denk na deze berichten te lezen dat ik toch Maar even wacht met het
Gebruik van Toon ,ik heb het wel al besteld ,Maar lees hier niet veel goeds
Over Toon .

Gr a.ketting



Dan zou ik mezelf toch maar eerst gaan inlezen op het forum.
De problemen met de App's hebben totaal niets met de werking van Toon te maken.
De thermostaat doet het gewoon.
Je hebt hier toch niemand gehoord die in de koude zat????
Bedankt voor de reacties ,ook hier leer Ik weer van mijnheer Brandje
A. Ketting wrote:

Bedankt voor de reacties ,ook hier leer Ik weer van mijnheer Brandje



Dat horen we graag!
En tot een volgend keer op het forum.

Goed overigens dat je Toon al besteld hebt!
Maar heb je gelezen wat je schrijft:

Ik wacht even met gebruik van Toon en verder op zeg je dat je Toon besteld hebt......
Ik ben je even kwijt.
Badge +5
A. Ketting wrote:

Oke bedankt ,
Dan doe ik dat w.s Niet goed
Mijn vraag is als je toon gaat gebruiken,
Ik dan in de kou kan komen te zitten of Zonder stroom ?
Ik denk na deze berichten te lezen dat ik toch Maar even wacht met het
Gebruik van Toon ,ik heb het wel al besteld ,Maar lees hier niet veel goeds
Over Toon .

Gr a.ketting



"Niet veel goeds" ben ik niet met je eens. Het service center wat eruit ligt is een andere zaak maar doet niets af aan de werking van Toon en de besturing van je CV ketel, die blijft werken ook zonder internet!
Alleen als je huis zonder stroom komt zoals je zegt dan zal er helemaal niets meer werken, geen CV, geen telefoon, deurbel en noem maar op.
Wat je nu de laatste dagen leest is de communicatie tussen de servers van Eneco en de app's die daarmee communiceren. Dat hoort zo niet te gaan en is ook uitzonderlijk lang nu.
Ik heb het besteld !! Maar heb ook nog 14 Dagen bedenktijd !
Mijnheer Brandje ..
A. Ketting wrote:

Ik heb het besteld !! Maar heb ook nog 14 Dagen bedenktijd !
Mijnheer Brandje ..



Kijk ook weer duidelijk!
Kan je mooi de komende dagen jezelf inlezen op het forum en jezelf een beeld vormen of je de juiste keuze hebt gemaakt.

Ik hoor het wel als je aanvullende vragen hebt!

Overigens staat in m'n voetnoot: Groetjes Ton.
Dus die naam mag je echt wel gebruiken; nu staat het wat overdreven richting mij met mijnheer Brandje......
Oke Ton !
Ik moet er nog even aan wennen .
Was Niet de bedoeling om je te kwetsen
A. Ketting wrote:

Oke Ton !
Ik moet er nog even aan wennen .
Was Niet de bedoeling om je te kwetsen



Ben je gek, dan moet er meer gebeuren.
Maar mij komt het "te zwaar" over, gezien ook m'n voetnoot.
Tot een volgend keer!
Reputatie 1
@Brandje,

Dat klopt.
Naar mijn mening was dit de derde dag.
A.P. Bos wrote:

@Brandje,

Dat klopt.
Naar mijn mening was dit de derde dag.



Daar wil ik niet om twisten. Naar mijn mening trad het vrijdagavond op dus nu zondagavond is het 2 dagen geleden!:8 Nu zou de 3e dag ingaan...........
Toeval of niet: sinds bij mij thuis Toon is geïnstalleerd klapt de wifi-verbinding steeds uit m'n Samsung Galaxy S4 Mini. Op m'n tablet werkt wifi thuis wel gewoon prima. Op werk werkt wifi via m'n mobiel ook prima, en onderweg in het OV ook. Iemand hier ervaring mee?
Geef Toon en je mobiel in je router een statisch IP-adres met oneindige leasetijd, dan zal het vermoedelijk over zijn.
Badge +5
Brandje wrote:

Geef Toon en je mobiel in je router een statisch IP-adres met oneindige leasetijd, dan zal het vermoedelijk over zijn.



Keer op keer kom je dit tegen, toch jammer dat veel mensen hier last van hebben.
Ik heb een vraag ! Ik kan bij mijn programma mijn tijden niet aan passen ! Het scherm daarvan ziet er nu ook anders uit , ik zie alleen maar het programma om de temperatuur aan te passen
Vriendelijke groet van A.ketting .
A. Ketting wrote:

Ik heb een vraag ! Ik kan bij mijn programma mijn tijden niet aan passen ! Het scherm daarvan ziet er nu ook anders uit , ik zie alleen maar het programma om de temperatuur aan te passen
Vriendelijke groet van A.ketting .



Dat hoort zo!
Dat kan alleen via de App Toon op Tablet.
Of ik doe het niet goed ,maar op de app kan ik mijn week programma niet veranderen
Ik heb het ook niet duidelijk uit gelegd
Daarom doe ik het met fotós
Helaas lukt niet om er een foto te plaatsen !
Misschien is dit duidelijker
Ik kan mijn week programma op Toon niet veranderen bij instellingen .


Vr groet van Anita .
Je geeft niet aan over welke App je het hebt?
Foto's plaatsen kan als je ze vooraf verkleind tot bv 1Mb
Ik heb een app op mijn telefoon en op mijn iPad
Maar kan geen foto's door sturen !naar jullie.
Het programma kan ik de tijden en temperaturen
Niet aanpassen
Het is nu een wit vlak met een zwart streepje!
En dat was eerder in vier kleuren
Kan het niet veranderen ,
Wel kan ik mijn temperatuur hoger of lager zetten op Toon,mijn IPad, of telefoon
Maar niet vast zetten (wijzigen of kopiëren )dat gaat niet .

Groet van Anita .
A. Ketting wrote:

Ik heb een app op mijn telefoon en op mijn iPad
Maar kan geen foto's door sturen !naar jullie.
Het programma kan ik de tijden en temperaturen
Niet aanpassen
Het is nu een wit vlak met een zwart streepje!
En dat was eerder in vier kleuren
Kan het niet veranderen ,
Wel kan ik mijn temperatuur hoger of lager zetten op Toon,mijn IPad, of telefoon
Maar niet vast zetten (wijzigen of kopiëren )dat gaat niet .

Groet van Anita .



Staat op je Toon de schakelaar in het temperatuurvlak wel op Aan?
Je ziet dan een groen vlak.
Ja die staat aan .
Die programma aanpassingen kunnen niet op de smartphone gedaan worden, wel op de tablet!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen