toon geeft gasaanvraag weer CV brand niet? | Eneco Community

toon geeft gasaanvraag weer CV brand niet?

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

31 Reacties

mpleizr wrote:

Na de laatste update van afgelopen week vertoond mijn Toon onjuiste metingen. Terwijl de cv uit staat geeft toon aan dat er gas aanvraag is dmv de waakvlammetjes op de toon?.

ook in de grafiek staat voor bijna 2 uur onafgebroken gasverbruik. Mijn kachels zijn zo koud als ijs 🙂 op dit moment. Heb nu voor de 4e maal een soft reset moeten doen omdat er na de update ook kleine storingen aangaf.

Hoop dat dit wel gecorrigeerd gaat worden.

Kan men nog terug naar vorige versie. hier had ik totaal geen problemen totdat de nieuwe nagenoeg bugvrij is

wil iedereen die dit probleem ook heeft dit vermelden hier ...ik ben al een hele week , elke dag bezig met de klantenservice van Toon/eneco om dit probleem op te lossen meerdere keren een monteur langs geweest compleet systeem vervangen en nog steeds het vlammetje in toon terwijl de ketel niet brand ook zie je dan geen vlammetje op de app vrijdag werd er een nieuw display gemonteerd , maar de monteur had geen activatie code , dus het hele weekend perfect gewerkt tot dat maandag middag het systeem werd geactiveerd en vervolgens de nodige updates werden geinstalleerd toen ging het meteen weer fout , ik vermoed dan ook dat het door de updates komt
twijfelaar wrote:

mpleizr wrote:

Na de laatste update van afgelopen week vertoond mijn Toon onjuiste metingen. Terwijl de cv uit staat geeft toon aan dat er gas aanvraag is dmv de waakvlammetjes op de toon?.

ook in de grafiek staat voor bijna 2 uur onafgebroken gasverbruik. Mijn kachels zijn zo koud als ijs 🙂 op dit moment. Heb nu voor de 4e maal een soft reset moeten doen omdat er na de update ook kleine storingen aangaf.

Hoop dat dit wel gecorrigeerd gaat worden.

Kan men nog terug naar vorige versie. hier had ik totaal geen problemen totdat de nieuwe nagenoeg bugvrij is

wil iedereen die dit probleem ook heeft dit vermelden hier ...ik ben al een hele week , elke dag bezig met de klantenservice van Toon/eneco om dit probleem op te lossen meerdere keren een monteur langs geweest compleet systeem vervangen en nog steeds het vlammetje in toon terwijl de ketel niet brand ook zie je dan geen vlammetje op de app vrijdag werd er een nieuw display gemonteerd , maar de monteur had geen activatie code , dus het hele weekend perfect gewerkt tot dat maandag middag het systeem werd geactiveerd en vervolgens de nodige updates werden geinstalleerd toen ging het meteen weer fout , ik vermoed dan ook dat het door de updates komt

of misschien komt het door de combinatie van toon en het type ketel ...zelf gebruik ik de remeha avantie
Reputatie 1
Badge +1
Ook ik heb het zelfde ketel brand niet wel een vlammetje ik denk dat het aan de combinatie remeha toon ligt want ik heb de zelfde opstelling, de pomp draait dan wel.
net weer contact gehad met de klanten service van eneco/toon..
ook nu weer uitgelegt dat het aan de combinatie remeha en toon moet liggen , ze gaan het uitzoeken
Reputatie 7
Badge +7
en wat is de temperatuur dan in de woning (is die goed)???
of te laag ???
ik heb vanavond de functie aan/uit aangezet , dus geen open therm
nu reageerd de ketel goed , wellis waar dat ie 1 graad hoger stookt dan gevraagt , maar nu geen vlam meer in beeld terwijl de ketel uit staat . ik heb een remeha ketel type avanta, deze zou open therm moeten ondersteunen
al met al blijft het een vreemde storing , en m,n gasverbruik is ook mega hoog

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen