Toon app | Eneco Community
vraag

Toon app

• 2 september 2014
  • 5 reacties
  • 2144 Bekeken

Sinds software update kan ik wel inloggen met Ipad, met mobiel etc lukt dat niet meer. Password aangepast, lukt nog steeds niet. Gaat om Samsung tablet en Sony XperiaZ Iemand oplossing?

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

5 Reacties

Beste Folkert
Ik kan inloggen op mobiele site, app verwijderen en opnieuw installeren hielp niet.
Je bracht me wel op een idee, ik heb Toon herstart, alles doet het weer, vraag me niet waarom
Bedankt voor je reactie
Groet Ab Harteveld

Hoi Abharteveld,

Gelukkig werkt alles weer, maar heb je Toon wel een statisch Ip-adres in je router gegeven?
Anders vermoed ik dat een volgend keer dezelfde situatie ontstaat.
Reputatie 7
Badge +6
@Abharteveld

Goed om te horen dat het weer werkt!
Reputatie 4
Badge

Je bracht me wel op een idee, ik heb Toon herstart, alles doet het weer, vraag me niet waarom

Vaak is dat wel de oplossing voor een probleem met toon. Of eventueel je modem/router resetten.
Beste Folkert
Ik kan inloggen op mobiele site, app verwijderen en opnieuw installeren hielp niet.
Bedankt voor je reactie
Groet Ab Harteveld
Reputatie 7
Badge +6
Beste Abharteveld,

Leuk dat je de weg naar dit forum hebt gevonden. Allereerst willen we je adviseren om de app op je smartphone te verwijderen en opnieuw te installeren Mocht dit geen effect hebben zou je dan na willen gaan of je wel kan inloggen op de mobiele website?

Groet,

Folkert