Tips wissen op Toon voor iPad | Eneco Community
vraag

Tips wissen op Toon voor iPad

Reputatie 1
  • Energiekeling (level 11)
  • 23 reacties
In het menu linksboven staat al 2 weken een 1, en als ik dan naar ' mijn tips' ga, blijkt dat telkens weer de ' nieuwe tip' te zijn om energiezuinig thee te zetten. Hoe verwijder je die mededeling? bekijken heb ik natuurlijk al wel gedaan.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

17 Reacties

Hoi Rednose,

Zo is het! Een juist besluit; het moet niet je leven gaan beheersen!!

En wie weet over een tijdje krijg je een totaal nieuwe tip........
Reputatie 1
De bekende tips over het theezetten was er weer na een minuut. Doorgeklikt op 1632.Dit keer maar eens de fluitketel genomen (hoewel ik niet op gas kook). Het lijkt erop dat, zodra ik de App verlaat, hij zich weer met een bericht meldt. Nu stop ik er maar eens mee, en ga wat leukers doen. Hoop dat jullie de bug fixen.
Reputatie 7
Badge +6
@Rednose,

Heel goed. We hebben alle informatie en nemen deze bug mee in een volgende update van de app. Wanneer dat is, is nog niet bekend maar het komt uiteindelijk in orde.
Hartelijk bedankt voor al je hulp! 🙂
Reputatie 1
De bekende tip over het energiezuinig theezetten. Doorgeklikt op 16.23
Reputatie 1
Oké, ik heb de klantenservicetoegang op de Toon aangezet. Heeft dat iets te maken met de App op mijn iPad? Ik zie op mijn iPad, dat ik weer een bericht heb, ga dat nu openen. Zal je daarna laten weten, wat het was.
Reputatie 7
Badge +6
@Rednose,

De screenshot is perfect, wederom bedankt!
Er is geen optie om de tips te wissen. Of die er komt is ook nog niet bekend.
We zijn nog bezig met het probleem, alleen hebben we nog wat vragen: Kun je de klantenservice toegang op Toon aanzetten? Dat kan bij Menu > Klantenservice. Als je weer een 1tje ziet, kun je dan de tip weer openen en doorklikken? Als je ons het tijdstip wilt doorgeven wanneer je dat doet, dan kunnen de software-ontwikkelaars verder onderzoeken waar het mis gaat. Ik verneem het graag!
Reputatie 1
Bedoel je deze? Zie dat er trouwens nu ook een tip over energiezuinig wassen bij staat. Hoop niet dat daarmee hetzelfde staat te gebeuren. Is/komt er trouwens een optie om de tips te wissen?
Reputatie 7
Badge +6
@Rednose,

Heb je nog 1 screenshot van het menu? Op de eerste screenshot zat je bijna goed, maar links bovenin zie je een 1tje. Kun je vanuit daar het menu openen en daarvan een screenshot maken? Dan hebben we alles wat we nodig hebben. :D
Bedankt weer!
Reputatie 1
En als ik dan de tip open, krijg ik altijd weer deze tip, ook al heb ik hem nu bijna 20 keer gelezen, en afgevinkt. (item over de heerwaterkraan valt buiten hetscreenshot, maar kan ik ook wel dromen....)
Reputatie 1
Je bedoelt dit screenshot?
Reputatie 7
Badge +6
@Rednose,

Bedankt!
Het klopt in ieder geval dat het icoontje van Toon Coach wat in het hoofdscherm staat niet verdwijnt, ook niet als je de tip hebt bekeken en hebt afgesloten. Het 1tje zou wel moeten verdwijnen. Kun je er een foto van uploaden waar het 1tje te zien is bij dat icoontje rechts boven in?
Reputatie 1
Een iPad; 3, geloof ik. In ieder geval met het meest recente iOS, 8.3.
Reputatie 7
Badge +6
@Rednose,

Wat ik vergeet te vragen: welke tablet gebruik je?
Reputatie 1
Dank je wel, ik wacht je reactie af. Groet, Rudolph
Reputatie 7
Badge +6
@Rednose,

Bedankt voor je toelichting. Je opmerking speel ik door, want na 1 keer aanklikken zonder dat er een nieuwe tip binnen komt zou voldoende moeten zijn om hem niet terug te laten keren.
Dit staat los van de kosten voor het abonnement die nog niet berekend worden, want het abonnement is eigenlijk gewoon actief maar we berekenen nog niets totdat de slimme meters zijn geplaatst.
Als we meer duidelijkheid hebben over dit issue dan laat ik het weten.
Reputatie 1
Dag Danielle, dat heb ik ook gedaan, en dan verdwijnt hij inderdaad, om meteen weer terug te keren. Nu is mijn abo op Toon nog niet geactiveerd, om∂at ik nog slimme meters moet krijgen. Ligt daar misschien de oorzaak?
Reputatie 7
Badge +6
@Rednose,

De melding verdwijnt als je de tip opent, doorloopt en uiteindelijk de melding krijgt 'bedankt voor je tijd, binnenkort zijn er meer tips'.
Dan verdwijnt het de actieve melding van het 1-tje. Die komt dan pas weer als er een nieuwe tip klaar staat en nog niet geopend en doorgeklikt is.
Mocht het bij jou toch anders zijn dan vernemen we het graag.