Tips in Toon op Tablet app | Eneco Community
beantwoord

Tips in Toon op Tablet app

• 17 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 284 Bekeken

In mijn Toon-app geeft een melding (rood bolletje) continu aan dat er een nieuwe tip is maar als ik erop klik dan wordt er geen enkele tip weergegeven. Hoe kan ik de melding uitzetten of juist tips zichtbaar krijgen?
icon

Beste antwoord door Danielle 19 oktober 2016, 16:18

@Allen,

Dit probleem speelt al een tijd krijg ik te horen en in de nieuwe versie wordt dit opgelost. Het is nog even geduld hebben, maar het komt goed!
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@M. Brasser,

Begrijp ik goed dat je alle tips hebt gezien? Helopt het mogelijk als je de app verwijderd en opnieuw toevoegd op je tablet? Anders ontvang ik graag een printscreen zodat we het verder kunnen onderzoeken.
Hier hetzelfde
Reputatie 7
Badge +6
@B. van Griensven,

Bedankt voor de screenshots! Ik heb eht uitgezet bij de beheerders van de app. Als ik meer weet dan kom ik er op terug!
Zet ik dit topic ook even bij m'n favorieten en lift even mee, want de 1 op die plaats en helemaal geen nieuwe tips, bestaat nu al gauw meer dan 2 maanden ook op de App (mobile) voor de ToonTesters.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen,

Dit probleem speelt al een tijd krijg ik te horen en in de nieuwe versie wordt dit opgelost. Het is nog even geduld hebben, maar het komt goed!