Softwareversie 4.8. | Eneco Community

Softwareversie 4.8.

Toon eerste bericht

150 Reacties

Reputatie 6
Badge +5
lausbub wrote:

Nee. Kan niet. Je krijgt dan de uitleg . En dan kan je op het eevhter pijltej drukken om verder te gaan maarvdat doet hij niet. Blijft in het eerste uilegtekst staan.

En boven in r. Heb je een meldi ng dat er een bericht is en die gaat ook niet weg.

En het berichten pagina is helemaal wit.

Denk dat de software niet goed geinstaleerd is ofzo. Of een bug. Maar anderen hebb3n dit niet zo te zien.

Heb jij je klantnummer in je profiel staan ?

Misschien kan er een modje naar kijken ... Moeten ze wel eerst even dit bericht lezen ..

@Folkert@Danielle@Audrey@Sabrina
O dat weet ik niet.
Waar moet ik dan kijken @picardo

Ja zou mooi zijn als er een modje dit leest
Reputatie 6
Badge +5
lausbub wrote:

O dat weet ik niet.
Waar moet ik dan kijken @picardo

Ja zou mooi zijn als er een modje dit leest

Je foto aanklikken en dan Mijn profiel >> Profiel bewerken >> Nummer in het juiste vakje invullen
O je bedoelt in het profiel hier van het forum. 😁
Reputatie 3
@ lausbub,

Bedankt voor je bericht en welkom op de Toon community. Ik help je graag op weg. Hiervoor heb ik je klantnummer nodig. Wil je dit toevoegen aan je profiel?

Groet, Sabrina
Ik zou ook graag de update al willen ontvangen. Kunnen jullie deze sturen? 🙂 sorry goede topic al gevonden
Reputatie 3
@ Ploeg,
Leuk dat je een bezoek brengt aan het Toon Forum! De update is onderweg;-)

Groet, Sabrina
Reputatie 2
Badge
Zou u zo vriendelijk willen zijn om de nieuwste update naar mijn Toon te willen sturen.

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +4
@nico557

Hij staat voor je klaar, veel plezier ermee!

Groet, Denise
Reputatie 2
Badge
@ Denise

Update ontvangen bedankt hier voor.

Groet,Nico
Reputatie 6
Badge +2
wanneer versie 4.9 met cv monitoring ?
thewhale wrote:

wanneer versie 4.9 met cv monitoring ?

Ze zijn nu nog met de 4.8 bezig en de veldtesters testen 4.9 dus dat zal nog enkele weken gaan duren.
Folkert wrote:

@toongebruiker

Wanneer je via het Menu voor cv-ketel kiest en daarna de uitleg hebt doorlopen(in totaal 3 schermen), dan verdwijnt het bericht en verschijnt dit niet nog een keer.

Dat is dus precies het punt van toongebruiker. Hij WIL de ketelgegevens niet invullen (wat ik me heel goed voor kan stellen) en zit daarom dus vast aan een irritante notificatiebalk. Als je er vanaf wilt wordt je dus gedwongen om de gegevens in te vullen, en dat lijkt me een onwenselijke ontwikkeling.

Daarnaast ben ik het wel eens met een aantal reageerders hier. Er wordt informatie gevraagd die niet nodig is voor de werking van de Toon. Ik merk ook dat de hardware steeds zwaarder belast wordt met alle nieuwe functionaliteit die erin wordt gepropt. Ik merk sinds de update naar 4.7 weer enigszins vertraging bij het activeren van het scherm. Nieuwe functionaliteit is op zich niets mis mee, maar niet als het ten koste gaat van de gebruikservaring van het apparaat.
PatrickPR wrote:

Hij WIL de ketelgegevens niet invullen (wat ik me heel goed voor kan stellen) en zit daarom dus vast aan een irritante notificatiebalk. Als je er vanaf wilt wordt je dus gedwongen om de gegevens in te vullen, en dat lijkt me een onwenselijke ontwikkeling.
.

Waar het om gaat is dat hij wil de notificatie balk niet zien oplichten inzake monitoren CV en wil de gegevens daarvoor niet invullen.

Daarom wordt geadviseerd blz 1,2,3 te lezen, pas daarna wordt gevraagd gegevens in te vullen.
Dat doe je dus niet.

Dan is simpelweg het probleem opgelost!
De notificatiebalk komt niet meer terug en gegevens zijn niet verstrekt.

Alles opgelost.

Straks in 4.9 ontstaat dezelfde situatie, alleen krijg je duidelijker de privacy in beeld en kan je daar akkoord mee gaan of niet.

Ook dan is het verder opgelost.
Ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat de nieuwe update 4.8 voor mij klaar staat. Mijn Toon weet echter van niets. Alle overige functies werken correct. Wat is er mis?
franssmits wrote:

Ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat de nieuwe update 4.8 voor mij klaar staat. Mijn Toon weet echter van niets. Alle overige functies werken correct. Wat is er mis?

Wel gekeken bij menu/instellingen/software ?
En als je kijkt bij menu/instellingen/internet ben je dan wel verbonden met het Service Center?
Brandje wrote:

franssmits wrote:

Wel gekeken bij menu/instellingen/software ?
En als je kijkt bij menu/instellingen/internet ben je dan wel verbonden met het Service Center?

Zoals ik al schreef: Alle overige functies en instellingen werken correct.
franssmits wrote:

Zoals ik al schreef: Alle overige functies en instellingenwerken correct.

Dat had ik gelezen!
De verbinding met het service center is ook correct
franssmits wrote:

De verbinding met het service center is ook correct

Bedankt, dat wilde ik even weten, omdat anders de push van de nieuwe update niet binnen komt.

Dan is het inderdaad toch even wachten tot een moderator de toekenning van versie 4.8 nog een keer doet.

Heb je wel in je profiel je klantnummer opgenomen? Anders kan een mod je niet vinden.
Ga ik even checken.
Heb het klantnummer nu ingevoerd en voor de zekerheid Toon ook herstart
franssmits wrote:

Heb het klantnummer nu ingevoerd en voor de zekerheid Toon ook herstart

Perfect!
Dat scheelt weer vertraging als een moderator het voor je gaat regelen.
Oké, daar wacht ik dan op. Bedankt Brandje.?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen