Software update Toon | Eneco Community

Software update Toon

In een ander topic ( https://forum.eneco.nl/thermostaat-toon-106/toon-gaat-zijn-eigen-gang-4630/index2.html  ) heeft Eneco een software update voor Toon aangekondigd.
Ik zou het echter op prijs stellen om vooraf informatie te krijgen over welke bugs er gefixed zijn en welke nieuwe c.q. gewijzigde functionaliteit is toegevoegd.
Dat geeft je als gebruiker van Toon wat houvast om te kunnen beoordelen/ervaren of de gemelde problemen inderdaad zijn opgelost.
Ook kun je dan gedocumenteerd met nieuwe/gewijzigde functionaliteit aan de slag.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Toon Econoom

Het betreft alleen een bugfix update, hieronder volgen de verbeteringen:

Het boiler communicatie protol is verbeterd hierdoor is het zijn onder andere de relais minder hoorbaar en is er veel meer foutafhandeling aanwezig waardoor doorstoken tijdens communicatie problemen niet meer mogelijk is.

De voortgang van de update van de meteradapter wordt nu weergegeven in de systeem applicatie.

Als er een firmware upgrade mislukt zal deze update automatisch opnieuw geprobeerd worden.

De grafieken van gas en elektra worden netter weergegeven.

Er heeft een kleine wifi improvement plaatsgevonden.

Toon kan nu omgaan met een 1-letterige netwerknaam
Reputatie 3
Badge +4
Dat zal inderdaad handig zijn.
Hartelijk dank voor het snelle antwoord en de info.
Reputatie 3
Badge
Komt deze informatie niet in een bericht op je toon? Dat is gemakkelijker toch?
Reputatie 3
Badge
En zijn de prblemen omtrent berichten die niet binnenkomen opgelost?
zijn er nog meer mensen met een vreemd verschijnsel bij mij word er regelmatig 30m3 meer weer gegeven per dag binnen een tijds limiet van 1 a 2 uur als er niet word gestookt de thermostaat staat overdag op 18 graden en de nacht ook op 18 graden ik heb dat al aangekaart bij eneneco maar daar gebeurt niets..ik heb dat sinds week 6

zijn er nog meer mensen met een vreemd verschijnsel bij mij word er regelmatig 30m3 meer weer gegeven per dag binnen een tijds limiet van 1 a 2 uur als er niet word gestookt de thermostaat  staat overdag op 18 graden en de nacht ook op 18 graden ik heb dat al aangekaart bij eneneco maar daar gebeurt niets..

30m3?, dat is wat ik in zo'n 3 á 4 dagen verstook!
Reputatie 3
Badge
Analoge sensor? Meteradapter reset doen? Of heb je slimme meter? Soms is iets meer info wel gewenst.

Analoge sensor? Meteradapter reset doen? Of heb je slimme meter? Soms is iets meer info wel gewenst.

ik heb een slimmemeter
een reset heb ik al gedaan spaning in geheel er afgedaan meerdere keren en die fout komt elke keer weer terug soms gaat het een paar dagen goed en dan is het er weer.
de ketel is een kombi kompakt hre 24/18

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen