Software update | Eneco Community
vraag

Software update

• Ontdekker (level 5)
  • 2 reacties
Wanneer is deze software voor de regio Zoetermeer beschikbaar?

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

4 Reacties

Em wanneer voor de regio Utrecht?
Reputatie 3
Badge
Beste Derf & Nessie,

Er zijn al vele topics over de uitrol van de update. Wanneer je de zoekfunctie zou gebruiken zou je lezen dat dit allemaal onbekend is.

De vorige keer heeft de uitrol 2 weken geduurd. Nu zou het voor maandag moeten zijn, maar een bericht enkele uren geleden werd woensdag geroepen. Heb geduld. Zonder het envelopje op je homescreen zou je kunnen kijken bij

Menu, Instellingen, Software.

Gr. Jeroen
Beste Jeroen,
waarom helemaal geen informatie over de uitrol van de update ,van de verdeling per gemeente
van de kant van Eneco,
Als e straks moeten gaan betalen voor de update maandeljiks kunnen we dan ook zo laat reageren met betalen
of de incasso weer intrekken.Zij leveren toch het product
Reputatie 3
Badge
Ik kan me best voorstellen dat je wilt weten wanneer je aan de beurd bent. Ik draai al even mee binnen het forum en de medewerkers hebben aangegeven dat ze de drukte op het forum op dit moment niet verwacht hadden. Het forum is snel gegroeid. Dit neemt niet weg dat vragen beantwoord moeten worden.

Wat de reden is van de uitrol in fases in mij als klant niet bekend. Omdat er nog geen antwoord is, blijft het gissen. Alleen vanaf het moment dat de uitrol is begonnen is de vraag al minimaal 40x langsgekomen en daarvoor worden ook verschillende topics gebruikt. Al ben ik geen moderator, het blijft wel lastig.

De zoekfunctie binnen Eneco vind ik niet helemaal optimaal maae wordt nu nog lastiger aangezien mensen te pas en ten onpas in daarvoor niet bedoelde topics vragen gaan stellen. Vandaar.

Ik denk dat je toch moet afwachten wat Eneco gaat zeggen. Het kan gewoon even duren. Net als de jaarnota. Die is voor iedereen anders. Is niet plaats/streekgebonden.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen