Software update 4.3.20 | Eneco Community

Software update 4.3.20

Toon eerste bericht

162 Reacties

Logisch!
Die termen kwamen nadat je de toon had gezet!😋

Ik hoop toch niet dat het aantal reacties in een topic de maat is in het vervolg.
Mi is dat maar bijzaak. 🤔
Reputatie 4
Badge
Logisch!
Die termen kwamen nadat je de toon had gezet!😋

Ik heb het nog eens nagelezen, maar ik stelde wat vragen over de release notes aan Folkert die ze heeft gepost. Vervolgens gaan anderen daar bovenop springen in wat geagiteerde termen, om vervolgens met zijn allen tot de conclusie te komen dat die release notes niet helemaal de lading dekken. Wie heeft hier nu de toon gezet?
Jij door de wijze van het stellen van die vragen. Daar zat een ondertoon in.
Ik wens je een prettige nacht, want kennelijk heb je het qua toonzetten toch niet begrepen. 💤
Reputatie 3
Badge
Ik vind het ook maar vreemd ingezet in de release notes. Prima als je hem eruit haalt wanneer de app minimaal wordt gebruikt, maar vermeld dan gewoon dat de reden is dat men geen licentiegeld meer wil betalen voor de dienst, of men van het onderhoud af wil wat bij deze app komt kijken.

Kom dan niet aanzetten dat hij er sneller van zou worden, want zelfs zonder de verkeersinfo tegel was hij traag. Dat had niet zoveel te maken met de verkeersinfo tegel zelf...
Reputatie 6
Badge +7
😃 Zo zo wat een gezelligheid. Wat feiten .

De release notes waren niet helemaal duidelijk.

Jullie hebben beide de toon gezet.

En Toon was ook langzaam zonder FI . Ik had hem uit staan. Gebruikte het nooit.

Houd het gezellig
Reputatie 7
Badge +8
Gaat ook niet om de VI tegel, maar om de VI in ze algemeenheid in Toon.. Sinds deze volledig eruit is, werk Toon weer uitstekend hier! 😉
Reputatie 3
Badge
Gaat ook niet om de VI tegel, maar om de VI in ze algemeenheid in Toon.. Sinds deze volledig eruit is, werk Toon weer uitstekend hier! ;)
Je analogie klopt niet helemaal denk ik. Dat is een beetje hetzelfde als zeggen: "Sinds Trump president is is het een stuk warmer geworden buiten, het was voor die tijd immers rond het vriespunt en nu is het 20-30 graden!".
Reputatie 7
Badge +8
Gaat ook niet om de VI tegel, maar om de VI in ze algemeenheid in Toon.. Sinds deze volledig eruit is, werk Toon weer uitstekend hier! ;)
Je analogie klopt niet helemaal denk ik. Dat is een beetje hetzelfde als zeggen: "Sinds Trump president is is het een stuk warmer geworden buiten, het was voor die tijd immers rond het vriespunt en nu is het 20-30 graden!".

VI in zijn algemeenheid op Toon was een zware belasting.. Weer tegeltje op je homescherm vreet ook niet veel, het is simpel weg alleen een informatiebalkje..

Ik ga verder met waarmee ik bezig was, deze discussie kap ik af.. 😉
Goeie keuze Ricardo,@mAiden

Dit is zinloos!
Mijn verwijzing naar zijn 1e toonzetten wordt toch niet begrepen.
Hopelijk leest Folkert ook vandaag mee, kan hij mooi een stukje gummen.
Reputatie 6
Badge +2

Ik hoop toch niet dat het aantal reacties in een topic de maat is in het vervolg.
Mi is dat maar bijzaak. 🤔

... zei de pathologische veelposter.

Brandje, je bent echt grappig 😀

... zei de pathologische veelposter.

Brandje, je bent echt grappig 😀

Zo'n reactie had ik wel verwacht.
Ik denk dat je de essentie, die puur in dat bericht zat, niet door je wordt begrepen☹
Reputatie 3
Badge
Dit is alleen olie op het vuur gooien mensen.
Maar goed, gummen zei je brandje? Censuur lijkt me niet wenselijk toch? We moeten hier gewoon onze meningen en ervaringen kunnen delen nietwaar?
Reputatie 6
Badge +7
Ik kwam volgens mij nog een foutje tegen in de Toon . In de tegel "bedien opties " word je verwezen naar een website die niet meer bestaat .

www.eneco.nl/slimmestekkers
Ik kwam volgens mij nog een foutje tegen in de Toon . In de tegel "bedien opties " word je verwezen naar een website die niet meer bestaat .

Goed dat je het meldt; ik heb de nieuwe software versie op Toon®️ daarop even gecontroleerd; in de nieuwe versie is deze verwijzing reeds verdwenen.

Deze moet het nu zijn:

https://www.eneco.nl/toon-thermostaat/wat-is-toon/slim-huis/

Daar staat dan ook dat de "Bespaarshop" is opgeheven
Reputatie 6
Badge +7

Goed dat je het meldt; ik heb de nieuwe software versie op Toon®️ daarop even gecontroleerd; in de nieuwe versie is deze verwijzing reeds verdwenen.

Deze moet het nu zijn:

https://www.eneco.nl/toon-thermostaat/wat-is-toon/slim-huis/

Daar staat dan ook dat de "Bespaarshop" is opgeheven

Oke , mooi dat ze het wel gezien hebben . Kan ik er vanuit gaat aan de site te zien dat ze gesponsord worden door CoolBlue of samenwerken .
Tja koppelverkoop zou je kunnen zeggen.

Vandaar dat als ik in zo'n situatie een advies geef, meldt ik dan ook altijd: "gebruik de zoekfunctie met Google", wel met het juiste artikelnummer, tvv bv het kopen van een Frans model, en je komt zo goedkopere sites tegen.

Wel altijd daarbij opletten met de verzendkosten; daar kan een addertje onder het gras zitten.
Reputatie 7
Badge +8
Tja koppelverkoop zou je kunnen zeggen.

Vandaar dat als ik in zo'n situatie een advies geef, meldt ik dan ook altijd: "gebruik de zoekfunctie met Google", wel met het juiste artikelnummer, tvv bv het kopen van een Frans model, en je komt zo goedkopere sites tegen.

Wel altijd daarbij opletten met de verzendkosten; daar kan een addertje onder het gras zitten.

Exact..
Zou mij Toon ook graag uitbreiden met HUE.. Alleen Hue is zo aan de prijs, dat dat niet grappig is.. Mooi op verlanglijstje, voor mij verjaardag.. Misschien dat ik dan eraan kan komen 😎
Wij zitten nu aan de 12 Hue lampen en de 13e lightstrip moet ik nog installeren onder het keukenkastje.
Nou ik kan je verzekeren het is een behoorlijke aanslag op je budget.
Jammer dat ik er niet eerder mee begonnen was. Wat een geweldig systeem en dan de koppeling met Toon®️. Lekkerbekken!!!🤑
Reputatie 7
Badge +8
Wij zitten nu aan de 12 Hue lampen en de 13e lightstrip moet ik nog installeren onder het keukenkastje.
Nou ik kan je verzekeren het is een behoorlijke aanslag op je budget.
Jammer dat ik er niet eerder mee begonnen was. Wat een geweldig systeem en dan de koppeling met Toon®️. Lekkerbekken!!!🤑

Hahhaa. Dat kan ik me voorstellen Ton.
Ooit komt het wel hier, voor nu ben ik tevreden met mij led-lampen die geschakeld worden door de Slimme Stekkers.
Reputatie 6
Badge +7
Ze zijn beide vrij prijzig .... Een aantal stekkers tikt ook al aardig aan ....
Reputatie 7
Badge +8
Ze zijn beide vrij prijzig .... Een aantal stekkers tikt ook al aardig aan ....

Stekkers vond ik nog meevallen, vandaar ook de aantal die ik heb.. Ik zou niet meer zonder ze willen 😃!
Badge
Nu in het juiste topic geplaatst. Was hier te snel.....

Hoi Folkert,

Zou ik een 'push' kunnen krijgen voor versie 4.3?
Alvast bedankt.

Gr, Ton
Reputatie 3
Badge
Naar mijn inzicht mist toon 433mhz antennes. Dat zou het mogelijk maken om gewoon klikaanklikuit te schakelen. Die dingetjes zijn veeeeele malen goedkoper dan Philips Hue met hun overpriced spullen. Tuurlijk is het z-wave protocol beter, maarja, kost ook wel wat meer.

Ik schakel mijn tuinlampjes in met een schakelaar van 12 euro. 🙂
Reputatie 7
Badge +8
Naar mijn inzicht mist toon 433mhz antennes. Dat zou het mogelijk maken om gewoon klikaanklikuit te schakelen. Die dingetjes zijn veeeeele malen goedkoper dan Philips Hue met hun overpriced spullen. Tuurlijk is het z-wave protocol beter, maarja, kost ook wel wat meer.

Ik schakel mijn tuinlampjes in met een schakelaar van 12 euro. :)

433Mhz is enkelzijdige, dit wil zeggen het zend alleen signaal uit, maar ontvangt niet dat het aan staat..

Z-Wave is 2-zijdig, het zend signaal uit, ontvangt signaal.. Hierdoor heb je beter afstemming! ;)
Bij z-wave heb je ook dat hoe meer z-wave dingen je heb, hoe beter het signaal zal zijn.. Het versterkt elkaar namelijk..
@En sinds je de zWave Plus uitvoering hebt is de versterking van/in de "kring" vele malen groter.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen