Software update 4.18: Wat is nieuw?

Reputatie 6
Hi all,

Morgen en overmorgen beginnen wij met het uitrollen van de eerste batches van Software update 4.18.

Software update 4.18: wat is nieuw?
Met elke software-update wordt Toon een beetje slimmer en kan je weer wat meer. We zijn inmiddels bij versie 4.18. Het gaat in deze release om een verzameling van bugfixes en diverse kleine verbeteringen. We hebben versie 4.17 niet uitgerold. De verbeteringen van 4.17 zitten daarom ook in deze release.

Wat is er verbeterd?
  • Na software update 4.16 deed zich in enkele gevallen een issue voor, het scherm ging op zwart. Dat is nu opgelost
  • De eenheid van gas in de uurgrafiek werd aangegeven met ‘liter/uur’. Dit is nu gewijzigd naar alleen ‘liter’
  • Er is een oplossing voor de ‘flatlines’ in grafieken. Deze werden veroorzaakt door een fout in het Z-wave signaal tussen Toon en de metermodule. Zodra dit probleem speelt, herstart Toon zichzelf automatisch
  • Bij het koppelen van Z-wave apparaten kregen een klein aantal klanten onterecht een melding dat het koppelen was mislukt. Om deze onterechte meldingen te voorkomen is de tijd om een Z-wave apparaat te koppelen gewijzigd naar 60 seconden
  • Als er geen verbruik voor gas of zon is gemeten blijven de balken in de tegels in het hoofdscherm nu leeg
  • Als je vanuit de maandgrafiek van zon naar de maandgrafiek van gas ging, bleef de grafiek van gas leeg. Dit is nu opgelost
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

6 Reacties

Het op zwart gaan was idd een vervelend en te vaak voor komend issue.
Ben benieuwd op met 4.18 dit nu echt over is.
Reputatie 5
Badge
Zit hier dan ook die water meter mogelijkheid in waar @Brandje het laatst over had? Kan de post even niet meer terugvinden.
Reputatie 4
Badge +1
Kan de update naar mij gepushed worden? Hier wederom geen melding op Toon
Juan wrote:

Kan de update naar mij gepushed worden? Hier wederom geen melding op Toon

Dat lijkt mij toch juist (geen notificatie dus bedoel ik), want er wordt gemeld dat er morgen en overmorgen pas met de uitrol gestart wordt.
Reputatie 4
Badge +1
Ik lees hier toch al reacties, dat mensen hem al hebben.. of krijgt Toon2 voorrang?
Reputatie 6
Nope, de eerste vanaf morgen/overmorgen @Juan

Groet Vinny

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen